A to by tam akože mali robiť 24hodí denne? (Ja viem, že všade inde v západnej Európe a vôbec v civilizovanom svete to tak funguje), ale u nás budú pracovať iba cez pracovné dni, iba od 6 -14, a z toho 30 min. PP, ktorá sa nezriedka pretiahne na 1 hodinu. ☺
Určite by modernizácia v bratislave bola lacnejšia ako v šumperku a na rovnakej urovni, veď máme šikovných dielenských.A osobne si myslím že donekonečna sa nebudú modernizovať T3 alebo K2 veď tie rámy plechy a podvozky majú už cez 20 rokov. Raz budú musieť kúpiť nové vozy...
Jenki to tu par prispevkov #29795, #29796) spatne pisal:
K3R-N -- 20 milionov Kc (cena za KT3 bude podobna, pripadne mierne odlisna kvoli inemu rozsahu modernizacie)
T3R.EV (VarCB3, Europulse) + VV60LF -- od 15 do 18 milionov Kc
Astra (1 pohon) -- 31 milionov Kc
Trio (2 pohony) -- 33 milionov Kc
Sucasne modernizacie bratislavskych K2 na K2S v Parse udajne vychadzaju asi na 15 milionov Sk.
Rad by som vedel, kolko stali bratislavske modernizacie T3R.P ci T3P ci ako sa to oznacuje, a kolko by stalo modernizovanie K2 v Bratislave po vzore 7085 (akurat trochu rychlejsie ? a s Progressom). Bohuzial, odpovede som zatial nedostal.
KT3 je podla teba velkokapacitna elina? V tej forme, v akej to PARS navrhuje, to bude IMHO takmer zhodna elektricka s K3R-N. A kapacitny prirastok K3R-N je podla mna zanedbatelny oproti obycajnej K2. A nove eliny? Co tak napriklad DPO-Inekon Trio?
Preco? Pretoze cena. Cital si ten Jenkiho prispevok ohladne toho, kolko stoji K3R-N? Toto lacnejsie urcite nebude. Rekonstruovat 20-rocne vraky na nejake akoze-moderne vozidlo za take peniaze, za ktore mam viac ako polovicu zbrusu novej elektricky, je cirocira blbost... Nie som proti rekonstrukciam, ale ked, tak len a len v nevyhnutnej miere pre to, aby bolo zatial s cim jazdit -- tj 7783, 7085 a podobne. Akekolvek nezmysly naviac (Kotasie cela a podobne) su zbytocnost a len odcerpavaju peniaze. Ale nahradzat pochybnymi rekonstrukciami typu K3R-N alebo KT3 absenciu novych vozidiel, je podla mna chore.
fobust: Evidentne sa tvoj projekt niekomu zapacil. ?
"PARS nova a.s. představila nový projekt vozidla KT3, které vznikne spojením dvou upravených vozidel T3 se středním nízkopodlažním článkem a je určeno DP Kyjev a DP Krivoj Rog."
Jednu vec na tom zamere nechapem: pise sa tam o severnej tangente v suvislosti s presmerovanim dopravy smerom na Patronku. Severna tangenta je uz schvalena? Presne sa vie, ako bude vyzerat? Ja som asi zaspal dobu, ale mal som pocit, ze ta stavba je v nejakom spankovom rezime, a ze sa vlastne ani nerozhodlo, ci pojde tunelom, estakadou alebo cim vlastne... Vie mi to niekto potvrdit alebo vyvratit?
Dalej, ak som tie materialy dobre pochopil, to o trolejbusoch na Zabotovej, co pisali v novinach, je blud, a do arealu budu, podobne ako autobusy, vchadzat z Prazskej.
Celkom som sa pobavil na umiestneni elektriciek do tretieho podzemneho podlazia. Rad by som vedel, cez kolko a ako pomalych eskalatorov sa clovek dostane az na to druhe nadzemne, kde bude nova stanicna hala... ?
Re #29895 J: No tak ten clovek, co im robil PDFka, bol evidentne na slovo vzaty profesional. Ako moze niekto pri dokumentoch, kde obrazky predstavuju hlavnu cast informacie, ponechat zapnute resamplovanie obrazkov na tak male rozlisenie, ze nevidiet vobiec ziadne detaily? Ach, ta slovenska profesionalita...
Inak, tak ma napadlo, že prečo vlastne DP na Slovensku nespolupracujú v istých oblastiach. Napríklad aj pri verejnom obstarávaní. Veď sú tovary, ktoré objednávajú viacere DP. Napríklad pracovné odevy (monterky), BUSE transparenty,... Pri väčších dodávkach, nižšie ceny. Mám pocit, že hlavne KE a BA by si rozumeli. Krátke plyňáky, BUSE, dodávka Solarisov,...
Či to by potom išlo všimné len do jedného vrecka, teraz ide v kažom podniku.
Tým pádom by Ti ale ostala do Petržalky len jedna linka. Nie je to trochu málo?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Marko