Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tr3mp #29970:
tak to treba tiez pripomienkovat, minimalne jednokolajny prepoj by bolo _VELMI_ vhodne zachovat, kedze tam "parkuju" aj funkcne exponaty

Na obratisku cilizska sa pravdepodobne pripravuje daka uprava trolejoveho vedenia, kedze uz druhy tyzden pozorujem krtince pri jeho okraji a dnes som tam uz videl aj "formu" pouzivanu pri betonovani zakladov pre nove stlpy. Predpokladam ze dojde k vymene niektorych naklonenych stlpov a aj k pridaniu dalsich trolejovych stop.
Reakcia na: Sarko #29969:
veru, taká Trojská, Barrandov ... zaujímavejšia by bola električka na Palisádoch alebo Kolibe 😉 či už skôr cable-car
Reakcia na: S499.1023 #29967:
... a nielen hore, ale aj dole 😉 Električke po Pražskej (ak by sa o nej začalo niekedy v budúcnosti seriózne uvažovať), môže zabrániť výstavba na Predstaničnom námestí, teda aj prestavba Pražskej. Ak o električke na Pražskej chceme uvažovať, treba zámer výstavby pripomienkovať.

Ak som si ten zámer dobre pozeral, koľajisko dopravného múzea bude od ostatnej železničnej siete oddelené administratívnou budovou. Stratí sa tak možnosť doviezť nové exponáty priamo po trati alebo spraviť nebodaj jazdy vlakov aj priamo z múzea ... Nie je to škoda?
Marko: Bratislavská Pražská? Veď to je rovina... Treba sa pozrieť po akých rovinách chodia eliny v KE, Brne alebo taká "rovinatá" Praha 🙂
Hore pražskou ? Veď sa tam nevydrape...
Reakcia na: Vladimír #29939:
No veď ja som s Tebou aj súhlasil, len som písal, že by som ho previedol minimálne na trolejbusové - polovica trasy už zadrôtovaná je. Pravda, aj električka hore Pražskou by sa mi pozdávala...
Reakcia na: SDF #29965:

KT3 je dobre do BA, lebo vozokm = vlakokm. A u nas sa uctuju vozokm miesto vlakokm, co je zvrhlost. Lebo jedna stara kachna zozerie viac amperov ako suprava T3P.
Reakcia na: stará rakovina #29964:
Pokial take cosi bude fungovat (mozno ako prve v Prahe), bude mat kapacitu 2x T (!!! Prototyp Vektry by bol OK, ale seriove vozy budu kratsie) a bude za atraktivnu cenu preco nie.
Inac by som radsej siel cestou overenych EU modelov. (tak uz nie Combino) ? ?
Reakcia na: SDF #29963:
a čo takto vektra? Alebo nejaké trio-vektra (ak také bude)?
Re Nove vozy: Dufam, ze sa nebude uvazovat o nakupe Astry/Tria. Do BA treba nahradu za 2x T a nie vozidla s obsaditelnostou ako K2. ?
Reakcia na: Martin Fundárek #29937:
A to by tam akože mali robiť 24hodí denne? (Ja viem, že všade inde v západnej Európe a vôbec v civilizovanom svete to tak funguje), ale u nás budú pracovať iba cez pracovné dni, iba od 6 -14, a z toho 30 min. PP, ktorá sa nezriedka pretiahne na 1 hodinu. ☺
Určite by modernizácia v bratislave bola lacnejšia ako v šumperku a na rovnakej urovni, veď máme šikovných dielenských.A osobne si myslím že donekonečna sa nebudú modernizovať T3 alebo K2 veď tie rámy plechy a podvozky majú už cez 20 rokov. Raz budú musieť kúpiť nové vozy...
Reakcia na: Marko #29959:
Jenki to tu par prispevkov #29795, #29796) spatne pisal:

K3R-N -- 20 milionov Kc (cena za KT3 bude podobna, pripadne mierne odlisna kvoli inemu rozsahu modernizacie)
T3R.EV (VarCB3, Europulse) + VV60LF -- od 15 do 18 milionov Kc
Astra (1 pohon) -- 31 milionov Kc
Trio (2 pohony) -- 33 milionov Kc

Sucasne modernizacie bratislavskych K2 na K2S v Parse udajne vychadzaju asi na 15 milionov Sk.

Rad by som vedel, kolko stali bratislavske modernizacie T3R.P ci T3P ci ako sa to oznacuje, a kolko by stalo modernizovanie K2 v Bratislave po vzore 7085 (akurat trochu rychlejsie ? a s Progressom). Bohuzial, odpovede som zatial nedostal.
A o koľko by boli od nich nové eliny drahšie ako keby sa modernizovali T3
Reakcia na: Marko #29957:
KT3 je podla teba velkokapacitna elina? V tej forme, v akej to PARS navrhuje, to bude IMHO takmer zhodna elektricka s K3R-N. A kapacitny prirastok K3R-N je podla mna zanedbatelny oproti obycajnej K2. A nove eliny? Co tak napriklad DPO-Inekon Trio?
Galiyosha: a odkiaľ by sa kúpili nové veľkokapacitné eliny ?
Reakcia na: fobust #29955:
Preco? Pretoze cena. Cital si ten Jenkiho prispevok ohladne toho, kolko stoji K3R-N? Toto lacnejsie urcite nebude. Rekonstruovat 20-rocne vraky na nejake akoze-moderne vozidlo za take peniaze, za ktore mam viac ako polovicu zbrusu novej elektricky, je cirocira blbost... Nie som proti rekonstrukciam, ale ked, tak len a len v nevyhnutnej miere pre to, aby bolo zatial s cim jazdit -- tj 7783, 7085 a podobne. Akekolvek nezmysly naviac (Kotasie cela a podobne) su zbytocnost a len odcerpavaju peniaze. Ale nahradzat pochybnymi rekonstrukciami typu K3R-N alebo KT3 absenciu novych vozidiel, je podla mna chore.
Reakcia na: galiyosha #29952:

Aj do Bratislavy by sa to zislo, na Petrzalsku rychlodrahu. Nevidim dovod, preco by to nemohlo byt. Ak to naozaj spravia, tak im napisem mail. ?
Reakcia na: Sarko #29953:
Pardon, skopiroval som adresu z ineho okna. ?
Reakcia na: galiyosha #29952:
Na linku, ktorý si hodil to nie je, tak som si to dovolil vyhľadať -
http://www.parsnova.com/vypis.asp?lng=cz&kat=64&id=89 (šiesty odstavec v článku)
http://www.parsnova.com/vypis.asp?lng=cz&kat=99&id=95 (piaty odstavec v článku)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.