Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #29975:
no dnes som tam videl ELZAkov, ale ci sa do toho bude montovat aj niekto dalsi netusim... ale predpokladam ze tam asi dojde k rozsiahlejsiej rekonstrukcii, ono su totizto aj na chodniku pri ceste take zelene znacky ze 25A a pod. a ked som nad tym tak rozmyslal tak to moze byt oznacenie kde ma byt umiestneny stlp. (pri kazdej znacke je ine cislo/pismeno 🙂 )
Reakcia na: Z #29973:
...a z približne 400 autobusov poznám takmer dôverne stav 90% z nich...a o to viac snímam klobúk pred ľudmi z dielní...

A on sa ten stav tých vozidiel spôsobil sám? Nebude to mať nejakú súvislosť s tými ľuďmi z dielní???
Chcel by som byť taký optimista ako Ty ale sklonmi k nekritickému obdivu nie som vybavený ? .
Reakcia na: si #29972:
Hlavne predpokladám, že dôjde k strhnutiu a znovupostaveniu celého obratiska, pretože niečo takého sxxxxeného sa len tak nevidí. Trolejbusový guru ing. L. P. to charakterizoval slovami "To je ale změť". A ďalej dúfam, že to bude robiť ELZA bez pomoci VRBUSTov ing. Pertinaxa von Ohio-Brass, aby tam zase nedochádzalo k aplikácii zásob pevných svoriek...
Reakcia na: Z #29973:
Prosimta divaj sa na to realisticky. Samozrejme, ze J to trochu prehnal, ale tie vozy WAPku nikdy nevideli! Treba sa nad tym zamysliet, ze preco a nie obhajovat DPB a kamaratov zo smradodielne 🙂

BTW. po dokladnom vystriekani vodou sa na ram moze aplikovat hocijaky pripravok na to vhodny, ktory rozkladu zabrani.
Reakcia na: J #29944:
??? ? "po príchode zo služby....každý voz vystriekať wapkou?" "niekto porozmýšľať?" prosím o vysvetlenie, nad čím? ? Vieš si sám predstaviť obsah toho, čo si predostrel v príspevku..? ? ...a tiež pomerne badateľný rozdiel je umyť 1 traktor... a rádovo 400 busov, z ktorých polovica prichádza domov po polnoci?...a keď 1 traktor trvá 30 minút...a bude stačiť 1 wapka? ...a tušíš vôbec, ČO vôbec obnáša JEDNO komplet vyčistenie kĺbového voza? ?

Vieš, aj ja vidím vozidlový park...a z približne 400 autobusov poznám takmer dôverne stav 90% z nich...a o to viac snímam klobúk pred ľudmi z dielní.

Ad:435 petržalské
4809 nestojí ZASE, ale s poruchou, ktorá sa veľmi ťažko diagnostikuje i v materských ikarusáckych dielňach... a 4827 je podobný prípad. Ich riešenie však na verejnú sieť nepatrí - a pre mňa sú veci tohto typu osobné a vysoko dôverné,a tak nemám k tomu čo viac dodať.
Reakcia na: tr3mp #29970:
tak to treba tiez pripomienkovat, minimalne jednokolajny prepoj by bolo _VELMI_ vhodne zachovat, kedze tam "parkuju" aj funkcne exponaty

Na obratisku cilizska sa pravdepodobne pripravuje daka uprava trolejoveho vedenia, kedze uz druhy tyzden pozorujem krtince pri jeho okraji a dnes som tam uz videl aj "formu" pouzivanu pri betonovani zakladov pre nove stlpy. Predpokladam ze dojde k vymene niektorych naklonenych stlpov a aj k pridaniu dalsich trolejovych stop.
Reakcia na: Sarko #29969:
veru, taká Trojská, Barrandov ... zaujímavejšia by bola električka na Palisádoch alebo Kolibe 😉 či už skôr cable-car
Reakcia na: S499.1023 #29967:
... a nielen hore, ale aj dole 😉 Električke po Pražskej (ak by sa o nej začalo niekedy v budúcnosti seriózne uvažovať), môže zabrániť výstavba na Predstaničnom námestí, teda aj prestavba Pražskej. Ak o električke na Pražskej chceme uvažovať, treba zámer výstavby pripomienkovať.

Ak som si ten zámer dobre pozeral, koľajisko dopravného múzea bude od ostatnej železničnej siete oddelené administratívnou budovou. Stratí sa tak možnosť doviezť nové exponáty priamo po trati alebo spraviť nebodaj jazdy vlakov aj priamo z múzea ... Nie je to škoda?
Marko: Bratislavská Pražská? Veď to je rovina... Treba sa pozrieť po akých rovinách chodia eliny v KE, Brne alebo taká "rovinatá" Praha 🙂
Hore pražskou ? Veď sa tam nevydrape...
Reakcia na: Vladimír #29939:
No veď ja som s Tebou aj súhlasil, len som písal, že by som ho previedol minimálne na trolejbusové - polovica trasy už zadrôtovaná je. Pravda, aj električka hore Pražskou by sa mi pozdávala...
Reakcia na: SDF #29965:

KT3 je dobre do BA, lebo vozokm = vlakokm. A u nas sa uctuju vozokm miesto vlakokm, co je zvrhlost. Lebo jedna stara kachna zozerie viac amperov ako suprava T3P.
Reakcia na: stará rakovina #29964:
Pokial take cosi bude fungovat (mozno ako prve v Prahe), bude mat kapacitu 2x T (!!! Prototyp Vektry by bol OK, ale seriove vozy budu kratsie) a bude za atraktivnu cenu preco nie.
Inac by som radsej siel cestou overenych EU modelov. (tak uz nie Combino) ? ?
Reakcia na: SDF #29963:
a čo takto vektra? Alebo nejaké trio-vektra (ak také bude)?
Re Nove vozy: Dufam, ze sa nebude uvazovat o nakupe Astry/Tria. Do BA treba nahradu za 2x T a nie vozidla s obsaditelnostou ako K2. ?
Reakcia na: Martin Fundárek #29937:
A to by tam akože mali robiť 24hodí denne? (Ja viem, že všade inde v západnej Európe a vôbec v civilizovanom svete to tak funguje), ale u nás budú pracovať iba cez pracovné dni, iba od 6 -14, a z toho 30 min. PP, ktorá sa nezriedka pretiahne na 1 hodinu. ☺
Určite by modernizácia v bratislave bola lacnejšia ako v šumperku a na rovnakej urovni, veď máme šikovných dielenských.A osobne si myslím že donekonečna sa nebudú modernizovať T3 alebo K2 veď tie rámy plechy a podvozky majú už cez 20 rokov. Raz budú musieť kúpiť nové vozy...
Reakcia na: Marko #29959:
Jenki to tu par prispevkov #29795, #29796) spatne pisal:

K3R-N -- 20 milionov Kc (cena za KT3 bude podobna, pripadne mierne odlisna kvoli inemu rozsahu modernizacie)
T3R.EV (VarCB3, Europulse) + VV60LF -- od 15 do 18 milionov Kc
Astra (1 pohon) -- 31 milionov Kc
Trio (2 pohony) -- 33 milionov Kc

Sucasne modernizacie bratislavskych K2 na K2S v Parse udajne vychadzaju asi na 15 milionov Sk.

Rad by som vedel, kolko stali bratislavske modernizacie T3R.P ci T3P ci ako sa to oznacuje, a kolko by stalo modernizovanie K2 v Bratislave po vzore 7085 (akurat trochu rychlejsie ? a s Progressom). Bohuzial, odpovede som zatial nedostal.
A o koľko by boli od nich nové eliny drahšie ako keby sa modernizovali T3
Reakcia na: Marko #29957:
KT3 je podla teba velkokapacitna elina? V tej forme, v akej to PARS navrhuje, to bude IMHO takmer zhodna elektricka s K3R-N. A kapacitny prirastok K3R-N je podla mna zanedbatelny oproti obycajnej K2. A nove eliny? Co tak napriklad DPO-Inekon Trio?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.