Reakcia na: J #29812:
Verím, že keď si to páni z DPB prečítajú, budú rovnako príjemne prekvapený z návrhu ako som bol prekvapený ja.Ja osobne som realista a tak viem, že L34 (do istého času možno aj L83) bude stále hrať významnú dopravnú rolu na trase Hodžovo nám. - Dúbravka a rovnako viem, že substrát busy uprednostní. Ak by ich aj neuprednostnil, tak si môžem povedať, že z Obchodnej môžu elinou prestupovať, ale môžu použiť aj priamu L34. Z Kamenného nám. by ale bus alternatíva nebola (to je jasné, že paralelne po nábreží bus linka do Dúbravky nepovedie). Z toho mi logicky vyplýva (už v mojom návrhu to tak bolo), že ak má do Dúbravky ísť len jedna E linka, mala byť viesť na Kamenné nám. a na Obchodnú pôjde prípojná linka z Karlovky.
No ja som predpokladal, že sám tr3mp sa veci tiež ujme a s ostatnými sa na postupe dohodne. Ja už ďalej veľmi pomôcť nemôžem, 400 km je 400 km
Sarko
No a kde dáš ten tretí, čelom k podlahe? ? Z profilu prostredných dverí v NP časti je dobre vidieť na oba displeje v krajných článkoch. Tretí displej by mal možno zmysel, ak by to bolo jednosmerné KT8D5.RN1, ktorý by sa dal v smere jazdy hneď za prvý kĺb. Na KT8D5.RN2 v KE sú terminály BUSE v oboch kabínach, avšak palubný počítač je myslím len jeden. Z jedného terminálu samozrejme obsluhuješ všetky displeje naraz. BUSE ešte ovláda aj 6 vonkajších reproduktorov nad 1., 2., 5., 6., 9. a 10. dverami.