Reakcia na: Vladimír #29730:
5., Jasné - moja chyba. Po Sarkovom pripomenutí, že na vajnorskej sú dnes vlastne tri linky som pochopil, že (aj keď paradoxne Sarko sa ma zastáva), že som sa zmýlil. Mnou navrhovaný interval by bol teda rovnaký ako dnes a nie kratší.
Re #29724 tr3mp: Nie je zlééé...
Otázka: Ako môžeš mať v Karlovke pravidelné 2 min., keď L3 ide v 4 min. int. a L4 ide v 6 min. int.?
Ale inak, zatiaľ nemám pripomienky (budem zákerne hľadať slabiny návrhu ? )
Re #29725 galiyosha: S vozokilometrami som sa až tak nehral. Ale bral som to tak, že nikde som intervaly nejako výrazne nemenil, takže hádam v nejakej tolerancii som
Ja by som v prípade predkladaných návrhov zapamätateľnosť intervalu neriešil. Ak máš interval kratší ako 10 min., treba si pamätať len čísla liniek a názvy prestupných zastávok. Kto by pri 4 min. int. pozeral do CP na odchody???
Sarko
Akurát, že kĺby by ten 9-metrový prostredný článok asi neuniesli... Možno ak by boli podvozky pod čapom alebo bol ten stredný článok kratší, ale to už by bola vlastne KT8B5 s dizajnom T3 a s obsaditeľnosťou len o niečo viac ako 2xT3. To už radšej štvorčlánkové vozidlo.