Reakcia na: Vladimír #29715:
Myslím, že sa definitívne vrátim k svojmu úôvodnému návrhu a teda opäť tvrdím, že L7 celodenne po ŽST Vinohrady.Kto chce ísť v špičke z Kamenného nám. do Rače, použije L7 po ktorúkoľvek zastávku račianskej radiály a po 2 min. mu príde L5 do Rače. V sedle bude na prípoj čakať 2-3 min. a cez víkend 3 min. Hádam prijateľné.
COLOR
A este pripomienka: Sice si nepisal ci by si L4 tahal okolo SND, ale L2 by som z tvojho navrhu uplne vyradil a z L4 spravil silnu linku (ale zas na ZP tahat silnu?) - dnesna L12, tvoja L2 sa mi zda dost nesystemova. To uz radsej L6 na ZP a L4 na ZST NM. Co ty na to? Jo a aby som nezabudol, nemozem dopustit na dnesnu L5, hoci ak by bola silna tak by v Dubravke nebola naplno vyuzita, to by som riesil tym zrusenim L2. Do Dubravky by potom isli bud dve silne alebo silna/slaba linka (L5 urcite silna, najma kvoli Raci). Stale sa to ale toci okolo intervalu - dufam ze by to vyslo tak, aby slaby bol minimalne, teda maximalne 10 minut. A moja osoba je aj zastancom spickovych sluzieb (duplex-silna - napriklad L5, ale to by sa tiez dalo osetrit, len je trosku divne ze v case IMHO trojnasobnych dopravnych narokov je interval rovnaky nez bez nich...)