S celou koncepciou vlakov do DNV tak, ako ju tu rozoberáte súhlasím. Už pred 2 rokmi som nad tým presne takto rozmýšľal, s tým, že keď nejde spraviť zastávka DNV niekde pri Eisnerovej (na nejakej staršej mape (okolo1980) som videl žel. zast. pri Technickom skle,... to bolo naozaj?), tak by som spravil zvážanie ľudí z DNV na dnešnú ŽST DNV: Linka 21 kĺbová: VW (3, 2, 1...),>> Mlynská,>> Istrijská,>> Eisnerova, >>komunikácia za traťou, cez zast. Pri Štadióne, zast. Kremencová a VW (1, 2, 3, ...)Povedané po Slovensky: 21tka by išla od VW po zast.Štefana Kr. tak ako dnes, potom by zabočila doľava a celú DNV by vykydla na ŽST DNV. Interval, sa samozrejme nech doladí aký chce, ale ja som navrhoval na 21tku 5 min. a každá 3. by naväzovala na vlak s int. 15 min.
A ty si myslis ze mam cas spomenut si na Vas vsetkych? Aj tak nikto nikdy nedosiel, naco by som mal niekoho volat? Aspon nebudem sklamany ked niekto povie ze pride a neukaze sa. ?
Na 110 mas tiez takt Os vlakov BA - Kuty a ER vlakov BA-Wien. Je sice trochu kostrbaty, ale grafikon je vzdy kompromisom medzi poziadavkami a moznostami.
To, že vlak poberie viac ľudí ako trolejbus som nikdy nespochybňoval. Hovoril som o atraktívnosti intervalu. Substrátu je jedno, že vlak celú L21 nahradí, on bude len vidieť, že sa zmenil interval z 5 na 15 minút. Ale povedzme, že niektorými inými argumentmi som sa nechal presvedčiť, za železnicu do DNV. Má to logiku.
Spoje do Dúbravky budú, oukej. Dúfajme, že do tej doby bude karloveská radiála trochu zrýchlodrážnená, aby ľudia skutočne chodili busom do Dúbravky a odtiaľ elinou do centra.
Prípoje k vlakom sa dajú elegantne zariadiť, ale záleží veľa od toho, aké súpravy s akou kapacitou budú na trati do DNV jazdiť. Možne niektoré napájačové bus spoje budú musieť byť zdvojené.
Ešte detail: Dohodnime sa, že interval bude deliteľom čísla 60, áno? Žiadne intervaly 25 min. a im podobné!
Re #27408 Emo: Ono to samozrejme nie je pravidlo, ale keď uvážiš, že na trati BA - KE je celodenne 120-minútovka, tak Ti je jasné, že na ňu naväzuje nejedna bočná trať, kde interval kratší je. Ale ešte raz - neplatí to o všetkých tratiach.
Vyzera to otrasne, taku hnusnu reklamu som uz dlho nevidel. Fuj. A ked to "strhnu", tak to bude dalsi humus typu 7813+7814. GRC! Grcajuci smajlik, ktoremu z huby tecu hnusne zvratky!!! ?
J:Poplatky za použitie dopravnej cesty sú skutočne ostudné ale napriek tomu:Keby BRKS neplytvala km na paralelných jazdách so ZSSK na úseku BA hl.-Zohor a miesto toho robila prípoje k ich vlakom,tak za ušetrené peniaze mohli jazdiť do Záhor.Vsi celodenne a k tomu ešte aj z Dev.Jazera do Stupavy.A napr.tam by sa rýchlosťou oproti SAD vďaka upchatej Patrónke dalo veľmi konkurovať...
Zabudol si na poplatky ZSR, ktoré ževraj sú najdrahšie vo V4 ak nie ešte viac.
Ale v skutku by mohli jazdiť častejšie, veď Roman si práve od trati DNV - BA veľa sľubuje.
Emo:Spocitaj si celkovy pocet vlakov na hlavnej trati,zastavujucich v danej stanici a na lokalke.Si typicky dokaz nezanedbatelneho marketingoveho ucinku taktu,ze aj pri fyzicky mensom pocte spojov je doprava rovnomernejsia a vyvolava dojem vacsej hustoty:-).Ad BRKS:Ani argument stonasobne starsieho voz.parku neospravedlnuje dopravu typu Zah.Ves s 5 parmi vlakov,ked sa nalezitosti vo zvysnom case bezprizorne povaluju miesto toho aby jazdili za holu cenu nafty.I.
Áno, je fakt, že majú zastaralé vozy, ale to je vec financii. Samozrejme, aj ja by som si na tých tratiach vedel predstaviť čo ja viem Desirá namiesto 50 - ročných 830, ale vieš ako, keď nie sú peniaze.... ? Je fakt, že BRKS nejazdí cez víkend, to považujem za veľké mínus. ? ?
Ty hráš v Stoke? Pýtam sa, lebo tam zajtra (i keď doobedu) idem so školou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
J
Nabudúce si to najprv poriadne pozriem až potom budem písať. Sorry.