Už som a to došiel.
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/mesta/ostrava/1301-02.jpg
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/mesta/ostrava/1301-03.jpg
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/mesta/ostrava/1301-04.jpg
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/mesta/ostrava/1301-05.jpg
Tento si pozrite ako to dos.ali tou spiatočkou.
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/mesta/ostrava/1301-06.jpg
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/mesta/ostrava/1301-02.jpg
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/mesta/ostrava/1301-03.jpg
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/mesta/ostrava/1301-04.jpg
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/mesta/ostrava/1301-05.jpg
Tento si pozrite ako to dos.ali tou spiatočkou.
http://www.prazsketramvaje.cz/obrazky/mesta/ostrava/1301-06.jpg
Vladimír
Ešte chcem upozorniť, že rozdiely môžu vyplývať aj z toho, či uvádzame cenu v SKK alebo CZK. Pretože aj tých 170 000 Kč je dnes cca 210 000 Sk, a to je momentálne pomerne priaznivý kurz. Boli časy keď jedna česká koruna šplhala k 1,50 Sk.
Re #25317 Andy: No to u mňa, keď dojazdí posledný Ik280, veru nezostane oko suché...
Re #25320 J: Osobne považujem otázku potreby plynofikácie autobusov ešte stále nie celkom obhájenú. Na jednej strane tu máme podniky, ktoré sa do plynofikácie hrnú, na strane druhých také, ktoré nie. Poznám aj niektorých nemenovaných v mestskej doprave vysokopostavených ľudí, ktorí zásadne plynofikáciu odmietajú a presviedčali ma o jejekonomickej nezmyselnosti. Hádam čas ukáže, ktorá zo strán získala a ktorá stratila.