qwix:Papyr tusim nie je moc velky obdivovatel T3,to je dan z toho,ze nepochadza z tramwayoveho mesta:-).Inak jedna jedina uprava T3 sa mi paci,a to tzv.brnenske celo na el.transparent.I.
Co sa tyka splodin, zriadovacich nakladov, prevadzkovych nakladov, dlhodobej udrzby a obnovy vozidiel i trati nad plynofikaciou autobusu na celej ciare vitazi... zavedenie trolejbusu Podla jednej diplomovej prace na CVUT
Nuž ja som mal skutočne informácie iné, ale preverím si to, aby som náhodou netáral. Každopádne moje info boli tiež o sólo vozidle, a to iba o tabuliach, bez ďalšieho systému.
Ešte chcem upozorniť, že rozdiely môžu vyplývať aj z toho, či uvádzame cenu v SKK alebo CZK. Pretože aj tých 170 000 Kč je dnes cca 210 000 Sk, a to je momentálne pomerne priaznivý kurz. Boli časy keď jedna česká koruna šplhala k 1,50 Sk.
Re #25317 Andy: No to u mňa, keď dojazdí posledný Ik280, veru nezostane oko suché...
Re #25320 J: Osobne považujem otázku potreby plynofikácie autobusov ešte stále nie celkom obhájenú. Na jednej strane tu máme podniky, ktoré sa do plynofikácie hrnú, na strane druhých také, ktoré nie. Poznám aj niektorých nemenovaných v mestskej doprave vysokopostavených ľudí, ktorí zásadne plynofikáciu odmietajú a presviedčali ma o jejekonomickej nezmyselnosti. Hádam čas ukáže, ktorá zo strán získala a ktorá stratila.
Podla mna je to krajsie ako Kotas celo, ale klasicke tam mohlo ostat. Poviem to takto: Videl som podstatne skaredsie zmeny T3 a tato nie je taka hnusna ako vacsina z nich. Nevyzera to zle, ale tie dvere sa mi nepacia (ale to je Ostravsky nater, ja viem). Ten vlecniak je co?
Osobne by som 40 minút z Rače na perón hl. stanice nepokladal za dostatočný čas.
I.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko