Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
qwix:Papyr tusim nie je moc velky obdivovatel T3,to je dan z toho,ze nepochadza z tramwayoveho mesta:-).Inak jedna jedina uprava T3 sa mi paci,a to tzv.brnenske celo na el.transparent.I.
Reakcia na: Papyr #25350:
ze to myslis ironicky?

Aj ked to nie je original moja myslienka, pripajam sa k nej, a to, ze T3ojka sa da (designovo) jedine doyebat (a nikdy prikraslit)
Reakcia na: J #25349:
Boze, ta je ale krasna! O milion percent krajsia, nez klasicky dizajn T3. Velmi sa mi to paci.
Ty vole to le ale pekna tramvaj,ta v prahe na obrazku.kedy aj mi taku budeme mat?
Hehe, stojim si pred texnopolom a prave okolo mna preficala 78ka s transparentom 'stastny novy rok' 🙂 Asi isla oslavovat do vozovne 🙂
Reakcia na: Vladimír #25340:
Co sa tyka splodin, zriadovacich nakladov, prevadzkovych nakladov, dlhodobej udrzby a obnovy vozidiel i trati nad plynofikaciou autobusu na celej ciare vitazi... zavedenie trolejbusu 🙂 Podla jednej diplomovej prace na CVUT 🙂
Reakcia na: Z #25344:
Blízkosť Tatier? Nepripomína to vzdialene skôr trenčianskoteplické električky? 🙂
Reakcia na: m@rtin #25331:
Prvé, čo ma po zhliadnutí napadlo, bolo: ....jeeeej...blízkosť Tatier... :o)
Reakcia na: m@rtin #25331:
Vyzera to velmi dobre. To celicko sa mi paci 🙂
Reakcia na: fobust #25341:
Suhlasim. Aj mne bude po dojazdeni Ik280 smutno 😞 Bez 280ky uz MHD nikdy nebude to, co byvala...
Reakcia na: Vladimír #25340:

280ky su asi najvydarenejsie autobusy ake kedy v Bratislave jazdili. Bohuzial, casom moralne zastarale...
Reakcia na: Andy #25316:
Nuž ja som mal skutočne informácie iné, ale preverím si to, aby som náhodou netáral. Každopádne moje info boli tiež o sólo vozidle, a to iba o tabuliach, bez ďalšieho systému.
Ešte chcem upozorniť, že rozdiely môžu vyplývať aj z toho, či uvádzame cenu v SKK alebo CZK. Pretože aj tých 170 000 Kč je dnes cca 210 000 Sk, a to je momentálne pomerne priaznivý kurz. Boli časy keď jedna česká koruna šplhala k 1,50 Sk.

Re #25317 Andy: No to u mňa, keď dojazdí posledný Ik280, veru nezostane oko suché...

Re #25320 J: Osobne považujem otázku potreby plynofikácie autobusov ešte stále nie celkom obhájenú. Na jednej strane tu máme podniky, ktoré sa do plynofikácie hrnú, na strane druhých také, ktoré nie. Poznám aj niektorých nemenovaných v mestskej doprave vysokopostavených ľudí, ktorí zásadne plynofikáciu odmietajú a presviedčali ma o jejekonomickej nezmyselnosti. Hádam čas ukáže, ktorá zo strán získala a ktorá stratila.
Reakcia na: Jenki #25338:

Musim povedat ze ten vlecniak je zauimavy. Ale na metrovy rozchod to asi nebude, ze nie....
neviete nahodou, ci sa daju zohnat cestovne poriadky MHD BA bud v pdf alebo inej forme, pouzitelnej na PDA?
Reakcia na: fobust #25335:
vlecnak je VV60LF
Reakcia na: m@rtin #25331:

Podla mna je to krajsie ako Kotas celo, ale klasicke tam mohlo ostat. Poviem to takto: Videl som podstatne skaredsie zmeny T3 a tato nie je taka hnusna ako vacsina z nich. Nevyzera to zle, ale tie dvere sa mi nepacia (ale to je Ostravsky nater, ja viem). Ten vlecniak je co? 🙂
Reakcia na: Miki #25332:
Paráda??? Mne to teda pripadá byť pekne hnusné, o vleku ani nehovoriac. Brr.
I.
Reakcia na: Martin #25330:
Osobne by som 40 minút z Rače na perón hl. stanice nepokladal za dostatočný čas.
I.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.