Nazdar to som znovu ja MaM (maja). Je tu niekto z DLHÝCH DIELOV? Neviem prečo ale do týchto končín vôbec nechodia revízori. Dosť ma to s... lebo všetky malé deti aj dospelí jazdia na čierno. V električkách smer mesto vždy na niektorého z nich natrafím, ale na dlhých dieloch boli revízori len 2-krát. Raz keď sa mi narodil syn a druhý krát boli v 32-ke. Ahojte Maja
ULF ma miesto podvozkov tzv. portaly, v nich dva vodou chladene zvislo ulozene asynchronne trakcaky... Domyselna konstrukcia. Sirka Düwagu je 2,2 metra, ULF ma 2,3, lebo sa lepsie "lame" v oblukoch...
Tvoj argument, ze Bratislava zivi ostatok Slovenska, je dost pochybny. Zober si take spolocnosti ako Slovenske telekomunikacie, Slovenske elektrarne ci SPP -- chtiac nechtiac od nich sluzby odobera _cele_ Slovensko, ale kedze sidlo maju v Bratislave... (Opravte ma, prosim, niekto, ak je moj myslienkovy proces nespravny.)
Už mi je to trápne otrepávať stále dookola, ale 1.1.2005 by malo dôjsť k fiškálnej decentralizácii (FD) a podielové dane by mali byť presmerované na mestá a samosprávy. Konečený variant FD by mal byť 50=50 a to by pre Bratislavu znamenalo peniaze. Treba si už len počkať na návrh zákona/zákonov koľko mestá, obce a župy dostanú. Potom budeme múdrejší koľko sa Bratislave ujde.
Avšak každý variant bude lepší ako súčasné prerozdelovanie, keď Bratislava živí ostatok Slovenska(mimobratislavčania prosím neurazte sa), a tak by sa rozpočet hlavného mesta mal naplniť peniazmi.
A keby sa niekto chcel spýtať čo budú ostatné regióny robiť, tak pripomínam, že je tu niekoľko desiatok miliard korún na roky 2004-2006 od EU, ktoré Bratislavský región nesmie čerpať keďže nespĺňa požiadavku. Môže čerpať len peniaze na podporu zamestnanosti a to je pri súčasnej 3,7% nezamestnanosti vec bezpredmetná.
S499.1023: 4o sa 21Trky týka nejedná sa o subjektívny názor. Nechcem to tu rozširovať, taký bol sľub pri prední nfo, ale máš kontakty na DPB tak si zisti čo všeko sa už na tej slávnej trejsine pokazilo. A boli to dosť závažné poruchy.
Papyr: He sorry ale moj pravopis je strašný a akosi s tým neviem nič spraviť (budem mať sexkretárku), ale Mike to odstráni veľmi ľahko ak bude chcieť.
Spectre: No dobre, ale tak to sa tu môže sťažovať každý deň 1000000 nespokojných ľudí, že vodič... A chcel som hlavne povedať to, že keď všetci začnú dodržiavať predpisy tak ako majú, tak to bude kvalitatívne úplne iný BEUS, niečo v zmysle premakanej západnej firmy
A o com sa tu teda mame bavit, ked nie o predpisoch. Nebudeme do prehliadat, ako zaslepeni inzinieri z DPB, ktori sa trasu o stolicku. Myslim si, ze ked niekomu vadi nedodrziavanie istych predpisov je tu na to dobry priestor
O podvozku, ako ho ty myslis, sa da uvazovat napriklad pri T3. ULF je koncepcne v podstate jednoose vozidlo. Vertikalne su tam umiestnene motory + dajake to nevyhnutne haraburdie .
Hm. Podvozky nie su nahodou tie zvisle srandy, ktore to maximalne zuzuju? Pokial ja viem (ale nevyznam sa), ULFy maju vertikalne umiestnenie podvozkov (no neviem ci to nie je blbost). Dik za objasnenie rakuskych noriem
Martin Fundárek: Ja som myslel, že vyžadovanie všetkých predpisov, ktoré majú vodiči dodržiavať ( PTP, D1/1, 2, 3...) nie je vhodná téma na rozoberanie tu. ( Z môjho pohľadu)Ja som tým príspevkom myslel, že keď začneme žiadať dodržiavanie jedného predpisu, potom by mali vodiči dodržiavať všetky predpisy, lebo v tých ich dopravných a návestných predpisoch majú všetky rovnakú váhu bez ohľadu na to, či sa priamo týkajú cestujúcich, alebo nie. No a hlavne, že ak by teda vodiči mali chodiť úplne predpisovo, tak to by bol kvalitatívne úplne iný Dopravný podnik. Ďalšie názory v tomto zmysle sa sem verejne neodvážim písať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.