Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: not.my.god #245397:
Cestujúcim zo ZB si myslím že nie je žiadúce motať sa zachádzkou cez Segnáre. Ale súhlasím že ideálne by bolo zrušiť 30 a posilniť intervaly 37 a 63 (tá sa zrejme aj tak bude musieť posilniť keďže pôjde po Trnavskej/Ivanskej namiesto baterkovej 61), obsluhu Segnárov vyriešiť nejakou častejšie predávajúcou 23
Reakcia na: not.my.god #245397:
ono to je tak trosku z historickych dovodov, linka 30 (povodne linka 26) je obsluha lamaca, kdezto linka 37 (povodne 102) je/bol expres obsluhujuci zahorsku bystricu....
a ak by si ich na spolocnom useku zlucil (teda nechal povodny expres stat na vsetkych nacestnych zastavkach) tak by z pozadovanej kapacity pre zahorsku uzrala vacsiu cast "lokalna" zataz....
Suhlasim. 29 bol cisty fail tam mat klbak pocas prazdnin v prac.dni. Na 88 sola boli ovela viac vytazene 😠.
Na základe čoho DPB šachuje s nasadzovaním autobusov na linky podľa kapacity? Lebo na 29 a 37 v klbáku vidím často do 20 ľudí, dakedy ani to nie a naproti tomu nedávno na linke 68 cez prázdniny škrtili výdavky nasadzovaním 12m vozidiel zatiaľ čo na 29 a 37 boli 18m.

Ešte mi napadlo v súvislosti s linkou 37 a systémom akým obsluhuje od Lamača po Most SNP zastávky a akým linka 30, že či by nebolo žiadúce to zjednotiť pri týchto dvoch linkách, resp. zreorganizovať to kvantum liniek v Lamači vrátane 23, 36 a 123 (viem, že 36ka tam nepremáva ale spolu s 23 a 123 sa motajú cez Bory).
Reakcia na: N/A #245393:
Vydá, ale prečo by mal DPB platiť 132 € za vydanie duplikátu, keď môže zaplatiť 33 € za novú kombináciu? Na duplikát naviac budeš čakať niekoľko týždňov pri tomto bordeli, ktorý vládne vo výrobe tabuliek a s jednou tabuľkou voz do výpravy nepošlú. Takže ekonomicky to nemá žiadny zmysel.
Reakcia na: N/A #245393:
Novú kombináciu ti vydajú zo skladu hneď, pri duplikáte musíš čakať na jeho vyrobenie.
Najprv som chcel iba dokumentačne odfotiť kĺbak na Kapitulskom dvore, ale nakoniec mám na fotke vozidlá dve.

EDIT: Nejako sa poposúvali komentáre, tá tretia fotka má byť: ZV #4230 ako porucha vozidla a #1055 na Kapitulskom dvore v upršanom januárovom ráne.
Reakcia na: mathre #245391:
Nevydáva sa duplikát pôvodnej značky? 😲
Reakcia na: Miro #245390:
Petto písal na stránke vozidla, že 20. decembra sa napichol na spriahadlo T6 na Blumentáli, takže zrejme poškodenie tabuliek EČV pri nehode.
Reakcia na: Miro #245390:
Predpokladám poškodenie tabuľky pri nehode
Reakcia na: mathre #245389:
Aký na to bol dôvod?
Pre adminov: Voz #3357 obdržal nové EČV. BT 360IC
Reakcia na: Urbanway 2423 #245384:
Dnes rano som isiel v #4925 ak sa nemylim a nebolo.
Reakcia na: TomJ #245386:
Hej tiez som to skusil a teraz to uz zjavne ide. ALes stale nerozumiem preco to ukazuje skor ako "last option" aj napriek tomu ze je to 9/10 jazd ta najrychlejsia
Reakcia na: SivyMercedesBenz #245382:
Nie je to preto, že dnes je nedeľa a teda linka 84 nepremáva? Keď som si nastavil zajtrajší dátum, normálne mi spojenie 44-84 vyhľadalo.
Reakcia na: Kreal1sm #245380:
Môžeš si pozrieť službu, na ktorej aktuálne je, prípadne informačnú tabuľu. Aj na Ubiane sa to dá na mape pozrieť, len musíš vedieť, kde sa má približne nachádzať.
Reakcia na: SivyMercedesBenz #245383:
Veď práve do CapaCity teraz tie anglické hlásenia pribudli, dovtedy nemali asi nemali dostatok miesta na ich nahratie.
Reakcia na: Jadran #245379:
nevieme nahodov preco to nemaju CapaCity?
Este by som aj chcel nahlasit mensi bug v planovaci. Trasa Koliba-Sustekova a spat nenachadza moznost 44-84
Reakcia na: Kreal1sm #245380:
rave som nasiel system listu vyprav.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.