Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: not.my.god #245397:
Cestujúcim zo ZB si myslím že nie je žiadúce motať sa zachádzkou cez Segnáre. Ale súhlasím že ideálne by bolo zrušiť 30 a posilniť intervaly 37 a 63 (tá sa zrejme aj tak bude musieť posilniť keďže pôjde po Trnavskej/Ivanskej namiesto baterkovej 61), obsluhu Segnárov vyriešiť nejakou častejšie predávajúcou 23
Reply on: not.my.god #245397:
ono to je tak trosku z historickych dovodov, linka 30 (povodne linka 26) je obsluha lamaca, kdezto linka 37 (povodne 102) je/bol expres obsluhujuci zahorsku bystricu....
a ak by si ich na spolocnom useku zlucil (teda nechal povodny expres stat na vsetkych nacestnych zastavkach) tak by z pozadovanej kapacity pre zahorsku uzrala vacsiu cast "lokalna" zataz....
Suhlasim. 29 bol cisty fail tam mat klbak pocas prazdnin v prac.dni. Na 88 sola boli ovela viac vytazene 😠.
Na základe čoho DPB šachuje s nasadzovaním autobusov na linky podľa kapacity? Lebo na 29 a 37 v klbáku vidím často do 20 ľudí, dakedy ani to nie a naproti tomu nedávno na linke 68 cez prázdniny škrtili výdavky nasadzovaním 12m vozidiel zatiaľ čo na 29 a 37 boli 18m.

Ešte mi napadlo v súvislosti s linkou 37 a systémom akým obsluhuje od Lamača po Most SNP zastávky a akým linka 30, že či by nebolo žiadúce to zjednotiť pri týchto dvoch linkách, resp. zreorganizovať to kvantum liniek v Lamači vrátane 23, 36 a 123 (viem, že 36ka tam nepremáva ale spolu s 23 a 123 sa motajú cez Bory).
Reply on: N/A #245393:
Vydá, ale prečo by mal DPB platiť 132 € za vydanie duplikátu, keď môže zaplatiť 33 € za novú kombináciu? Na duplikát naviac budeš čakať niekoľko týždňov pri tomto bordeli, ktorý vládne vo výrobe tabuliek a s jednou tabuľkou voz do výpravy nepošlú. Takže ekonomicky to nemá žiadny zmysel.
Reply on: N/A #245393:
Novú kombináciu ti vydajú zo skladu hneď, pri duplikáte musíš čakať na jeho vyrobenie.
Najprv som chcel iba dokumentačne odfotiť kĺbak na Kapitulskom dvore, ale nakoniec mám na fotke vozidlá dve.

EDIT: Nejako sa poposúvali komentáre, tá tretia fotka má byť: ZV #4230 ako porucha vozidla a #1055 na Kapitulskom dvore v upršanom januárovom ráne.
Reply on: mathre #245391:
Nevydáva sa duplikát pôvodnej značky? 😲
Reply on: Miro #245390:
Petto písal na stránke vozidla, že 20. decembra sa napichol na spriahadlo T6 na Blumentáli, takže zrejme poškodenie tabuliek EČV pri nehode.
Reply on: Miro #245390:
Predpokladám poškodenie tabuľky pri nehode
Reply on: mathre #245389:
Aký na to bol dôvod?
Pre adminov: Voz #3357 obdržal nové EČV. BT 360IC
SivyMercedesBenz

SivyMercedesBenz

Reply on: Urbanway 2423 #245384:
Dnes rano som isiel v #4925 ak sa nemylim a nebolo.
SivyMercedesBenz

SivyMercedesBenz

Reply on: TomJ #245386:
Hej tiez som to skusil a teraz to uz zjavne ide. ALes stale nerozumiem preco to ukazuje skor ako "last option" aj napriek tomu ze je to 9/10 jazd ta najrychlejsia
Reply on: SivyMercedesBenz #245382:
Nie je to preto, že dnes je nedeľa a teda linka 84 nepremáva? Keď som si nastavil zajtrajší dátum, normálne mi spojenie 44-84 vyhľadalo.
Reply on: Kreal1sm #245380:
Môžeš si pozrieť službu, na ktorej aktuálne je, prípadne informačnú tabuľu. Aj na Ubiane sa to dá na mape pozrieť, len musíš vedieť, kde sa má približne nachádzať.
Reply on: SivyMercedesBenz #245383:
Veď práve do CapaCity teraz tie anglické hlásenia pribudli, dovtedy nemali asi nemali dostatok miesta na ich nahratie.
SivyMercedesBenz

SivyMercedesBenz

Reply on: Jadran #245379:
nevieme nahodov preco to nemaju CapaCity?
SivyMercedesBenz

SivyMercedesBenz

Este by som aj chcel nahlasit mensi bug v planovaci. Trasa Koliba-Sustekova a spat nenachadza moznost 44-84
SivyMercedesBenz

SivyMercedesBenz

Reply on: Kreal1sm #245380:
rave som nasiel system listu vyprav.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.