Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242064:
Ano, mohla. Letisku naozaj netreba aktualne spickovy interval 6-8 minut. Avsak JaATy stavia nejaky velky obytny projekt takze uz by som to nechal ako to je.
Reakcia na: Petto #242063:
Vieš, keby niekto zase rozmýšľal. Na Križovatke Rádiová/Rožňavská sú natiahnuté dróty len nie sú prepojené. Koľko to môže stáť a trvať? 3dni a pár tisíc? To sa mohlo spraviť popri tom predlžovaní z Bulharskej aby bola sieť z vozovne použiteľná na každý smer. Teda potom by 60ku bolo možné viesť po Rožňavskej s odbočením na Rádiovú, Bulharskú a Galvaniho k Avionu. Rovnako trasa naspäť. Ale tuto proste nikdy nebudeme mať sieť tam kde je na 100% urobenú. Zas ale Rádiová má aj 65ku, ktorej sa stále zvyšuje interval čiže by sa dal riešiť aj prestup medzi 65 a 60/61.
Reakcia na: Petto #242061:
Už som to tu písal. Do budúcnosti (po realizácii súčasných plánov na výstavbu trolejbusových tratí) by mala byť investíciou č.1 trolejbusová trať po Trnavskej okolo Martinského cintorína a ďalej po Vrakunskej k TIOP-u Ružinov. Túto trasu by využila predĺžená t-47, ktorá by od Zimáku nahradila a-39 (tá by zostala len v trase Trn.mýto -Slávičie údolie, či už s číslom 39 alebo 31). Zároveň by drôty využila a-63, kúsok po Ivanskej by išla bez drôtov. Na konečnej pri Avione by sa mohla dobiť. Po výstavbe trolejbusovej trate na zvyšku Brnianskej a k Tescu Lamač by zostávalo dobudovať vedenie v Lamači a to už by umožnilo mať t-63 v celej dĺžke. Osobne som presvedčený, že v parciáloch by mohla ísť aj a-21, po Tesco Lamač pod drôtmi, po Bory mimo trolejové vedenie a v DNV by boli zasa drôty v dĺžke takej, aby "to vyšlo".
Bohužiaľ, zatiaľ DPB k trolejbusovej trase okolo Martinského cintorína k TIOP-u Ružinov nie sú naklonení...
Reakcia na: Petto #242061:
Neviem, či by tam bolo dobré presmerovať zrovna 63, čím by si potom obslúžil Slowackého? Radšej by sa tadiaľ mohli dočasne obojsmerne presmerovať 67 a 78, aby sa dalo ľahko dostať k električke s tým, že po Ivánskej ceste by išla tá 67. Viac ľudí podľa mňa aj tak pôjde smerom na električku a tí, čo chcú ísť na Trnavskú cestu, budú môcť vystúpiť aj na ŽST NM a odtiaľ ísť 50-kou.
Reakcia na: Petto #242062:
Polovica 61 by mohla končiť pri Avione (tie spoje by obsluhovali 31Tr), vtedy by počet hybridov na túto linku stačil.
Reakcia na: Dadino #242055:
Mohla by, ale asi by sme odpisali Radiovu uz. (64 zrusena, 60,61 po Bulharskej). A solo voz na 60tke s tym biednym intervalom je asi useless pre Avion. Klbaky volne nezostanu na nu.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242060:
Ked by si spojil 32 a 61 tak mas stale nespolahlivy spoj 😃. Pocet hybridov by ani nestacil na tu spojenu linku, odhadom okolo 17 vozidiel. Z toho par ks este musi ostat pre 40 pod Most SNP a kupujeme 25ks 27tr.
Reakcia na: Urbanway 2423 #242058:
TIOP Suhvezdna by si zasluzila urcite nejaku nosnu linku (elektricka tam nebude tak skoro). No kym nebude postaveny TIOP, tak 63,163 budu chodit asi k Avionu po Starej Ivanskej ceste. Som zvedavy ci 39 prezije este toto harakiri 61,63 po dodani hybridov na 61.
Reakcia na: N/A #242057:
Na týchto zmenách je zvláštne to, že 32 pôjde cez celú Šancovú a potom skončí na Jelačičovej a takisto aj 61 pôjde cez celú Šancovú a skončí na Hl. st.

Buď sa mali tie linky spojiť, alebo mohla 32 končiť už na Hl.st., ale ťahať dve linky skrz upchatú Šancovú, keď obe končia hneď na jej konci mi príde nespoľahlivé.
Reakcia na: Dadino #242055:
Pokiaľ viem, tak by tam mala premávať iba 61.
Reakcia na: Petto #242054:
63 by mala ísť naďalej k Avionu a trasu od Súhvezdnej by mala prebrať 67 k ŽST NM.
Reakcia na: FFF13 #242056:
Iba dve - 64 ma byt zrusena.
Reakcia na: Petto #242054:
cize tri linky na Trnavke??
Reakcia na: Petto #242054:
A tá 60ka sa neplánuje ťahať k Avionu keď sa to zatrolejuje už? Či?
Reakcia na: Ričard #242051:
Podla mna ani jedno. Cize asi takto :
61 cez Trnavku (Slovinská–Hanácka) k Avionu, na Letisko
63 po trase dnesnej L39 k TIOP Suhvezdna
39 skratena CSU - Zimak
96 bez zmeny
163 bez zmeny
Reakcia na: Ričard #242051:
Čo ja registrujem, C je správne.
Reakcia na: Ričard #242051:
Hehe, B nasledované takouto ) zátvorkou sa interpretuje ako 😎
Ako si mám predstavovať nový stav liniek na Trnávke, keď budú na letisko jazdiť parciálne trolejbusy?

A)
- 61 z Trnavskej rovno na Rožňavskú, doprava na Galvaniho a doľava k Ikei,
- 63 po súčasnej trase,
- 96 z Tomášikovej doprava smerom k Martinskému cintorínu, doľava na Slowackého a rovno na letisko,

😎
- 61 z Trnavskej rovno na Rožňavskú, odtiaľ doprava po trase Slovinská–Hanácka–Spoločenská–Bulharská–Pri zvonici, doprava na Galvaniho a doľava na letisko,
- 63 po súčasnej trase,
- 96 z Tomášikovej doprava smerom k Martinskému cintorínu, doľava na Slowackého a rovno na letisko,

alebo C)
- 61 z Trnavskej rovno na Rožňavskú, doprava na Galvaniho a doľava k Ikei,
- 63 z Trnavskej okolo Martinského cintorína a cez Slowackého k Avionu,
- 96 po súčasnej trase?
Nejaké nové hlásenie je alebo len fail v databáze...
Príde elektrická na zastávku zahlási danú zastávku, pri odchode zvučka a rovno zahlasena zastávka.. nehlásili v starých elektrická h nasleduje zastávka ???
A rovno aj to že teraz na Kráľovskom údolí sme nezastavili 🤣 žeby konečne na znamenie začínajú zastávky???

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.