Na 63tku sa zial hybridy nekupili. A zrejme ani sa neplanuje ich nasadenie presne pre to co pises. Nemame Brniansku a Lamac sa neplanuje zatrolejovat. Hybrid by aktualne ani nedal na baterku Patronka - Lamac a naspat.
OT: so zenou sme sa inac dost zabavali na tych chvalospevoch na dany obytny projekt, ze nic lepsie nejestvuje, len nieco medzi dialnicou a letiskom ("ticho") a pri noclaharni pre bezdomovcov
Ano, mohla. Letisku naozaj netreba aktualne spickovy interval 6-8 minut. Avsak JaATy stavia nejaky velky obytny projekt takze uz by som to nechal ako to je.
Vieš, keby niekto zase rozmýšľal. Na Križovatke Rádiová/Rožňavská sú natiahnuté dróty len nie sú prepojené. Koľko to môže stáť a trvať? 3dni a pár tisíc? To sa mohlo spraviť popri tom predlžovaní z Bulharskej aby bola sieť z vozovne použiteľná na každý smer. Teda potom by 60ku bolo možné viesť po Rožňavskej s odbočením na Rádiovú, Bulharskú a Galvaniho k Avionu. Rovnako trasa naspäť. Ale tuto proste nikdy nebudeme mať sieť tam kde je na 100% urobenú. Zas ale Rádiová má aj 65ku, ktorej sa stále zvyšuje interval čiže by sa dal riešiť aj prestup medzi 65 a 60/61.
Už som to tu písal. Do budúcnosti (po realizácii súčasných plánov na výstavbu trolejbusových tratí) by mala byť investíciou č.1 trolejbusová trať po Trnavskej okolo Martinského cintorína a ďalej po Vrakunskej k TIOP-u Ružinov. Túto trasu by využila predĺžená t-47, ktorá by od Zimáku nahradila a-39 (tá by zostala len v trase Trn.mýto -Slávičie údolie, či už s číslom 39 alebo 31). Zároveň by drôty využila a-63, kúsok po Ivanskej by išla bez drôtov. Na konečnej pri Avione by sa mohla dobiť. Po výstavbe trolejbusovej trate na zvyšku Brnianskej a k Tescu Lamač by zostávalo dobudovať vedenie v Lamači a to už by umožnilo mať t-63 v celej dĺžke. Osobne som presvedčený, že v parciáloch by mohla ísť aj a-21, po Tesco Lamač pod drôtmi, po Bory mimo trolejové vedenie a v DNV by boli zasa drôty v dĺžke takej, aby "to vyšlo".
Bohužiaľ, zatiaľ DPB k trolejbusovej trase okolo Martinského cintorína k TIOP-u Ružinov nie sú naklonení...
Neviem, či by tam bolo dobré presmerovať zrovna 63, čím by si potom obslúžil Slowackého? Radšej by sa tadiaľ mohli dočasne obojsmerne presmerovať 67 a 78, aby sa dalo ľahko dostať k električke s tým, že po Ivánskej ceste by išla tá 67. Viac ľudí podľa mňa aj tak pôjde smerom na električku a tí, čo chcú ísť na Trnavskú cestu, budú môcť vystúpiť aj na ŽST NM a odtiaľ ísť 50-kou.
Mohla by, ale asi by sme odpisali Radiovu uz. (64 zrusena, 60,61 po Bulharskej). A solo voz na 60tke s tym biednym intervalom je asi useless pre Avion. Klbaky volne nezostanu na nu.
Ked by si spojil 32 a 61 tak mas stale nespolahlivy spoj . Pocet hybridov by ani nestacil na tu spojenu linku, odhadom okolo 17 vozidiel. Z toho par ks este musi ostat pre 40 pod Most SNP a kupujeme 25ks 27tr.
TIOP Suhvezdna by si zasluzila urcite nejaku nosnu linku (elektricka tam nebude tak skoro). No kym nebude postaveny TIOP, tak 63,163 budu chodit asi k Avionu po Starej Ivanskej ceste. Som zvedavy ci 39 prezije este toto harakiri 61,63 po dodani hybridov na 61.
Na týchto zmenách je zvláštne to, že 32 pôjde cez celú Šancovú a potom skončí na Jelačičovej a takisto aj 61 pôjde cez celú Šancovú a skončí na Hl. st.
Buď sa mali tie linky spojiť, alebo mohla 32 končiť už na Hl.st., ale ťahať dve linky skrz upchatú Šancovú, keď obe končia hneď na jej konci mi príde nespoľahlivé.
Podla mna ani jedno. Cize asi takto :
61 cez Trnavku (Slovinská–Hanácka) k Avionu, na Letisko
63 po trase dnesnej L39 k TIOP Suhvezdna
39 skratena CSU - Zimak
96 bez zmeny
163 bez zmeny
Hehe, B nasledované takouto ) zátvorkou sa interpretuje ako
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Urbanway 2423