Mohla by, ale asi by sme odpisali Radiovu uz. (64 zrusena, 60,61 po Bulharskej). A solo voz na 60tke s tym biednym intervalom je asi useless pre Avion. Klbaky volne nezostanu na nu.
Ked by si spojil 32 a 61 tak mas stale nespolahlivy spoj . Pocet hybridov by ani nestacil na tu spojenu linku, odhadom okolo 17 vozidiel. Z toho par ks este musi ostat pre 40 pod Most SNP a kupujeme 25ks 27tr.
TIOP Suhvezdna by si zasluzila urcite nejaku nosnu linku (elektricka tam nebude tak skoro). No kym nebude postaveny TIOP, tak 63,163 budu chodit asi k Avionu po Starej Ivanskej ceste. Som zvedavy ci 39 prezije este toto harakiri 61,63 po dodani hybridov na 61.
Na týchto zmenách je zvláštne to, že 32 pôjde cez celú Šancovú a potom skončí na Jelačičovej a takisto aj 61 pôjde cez celú Šancovú a skončí na Hl. st.
Buď sa mali tie linky spojiť, alebo mohla 32 končiť už na Hl.st., ale ťahať dve linky skrz upchatú Šancovú, keď obe končia hneď na jej konci mi príde nespoľahlivé.
Podla mna ani jedno. Cize asi takto :
61 cez Trnavku (Slovinská–Hanácka) k Avionu, na Letisko
63 po trase dnesnej L39 k TIOP Suhvezdna
39 skratena CSU - Zimak
96 bez zmeny
163 bez zmeny
Ako si mám predstavovať nový stav liniek na Trnávke, keď budú na letisko jazdiť parciálne trolejbusy?
A)
- 61 z Trnavskej rovno na Rožňavskú, doprava na Galvaniho a doľava k Ikei,
- 63 po súčasnej trase,
- 96 z Tomášikovej doprava smerom k Martinskému cintorínu, doľava na Slowackého a rovno na letisko,
- 61 z Trnavskej rovno na Rožňavskú, odtiaľ doprava po trase Slovinská–Hanácka–Spoločenská–Bulharská–Pri zvonici, doprava na Galvaniho a doľava na letisko,
- 63 po súčasnej trase,
- 96 z Tomášikovej doprava smerom k Martinskému cintorínu, doľava na Slowackého a rovno na letisko,
alebo C)
- 61 z Trnavskej rovno na Rožňavskú, doprava na Galvaniho a doľava k Ikei,
- 63 z Trnavskej okolo Martinského cintorína a cez Slowackého k Avionu,
- 96 po súčasnej trase?
Nejaké nové hlásenie je alebo len fail v databáze...
Príde elektrická na zastávku zahlási danú zastávku, pri odchode zvučka a rovno zahlasena zastávka.. nehlásili v starých elektrická h nasleduje zastávka ???
A rovno aj to že teraz na Kráľovskom údolí sme nezastavili žeby konečne na znamenie začínajú zastávky???
Ďakujem, v MK sú krásne zrušené trate ako okolie Kuchyne - Vývrat, Košarisko, Jablonica i z Devínskeho Jazera,... Kvetoslavov - Šamorín môže byť zaujímavým dobrodružstvom cez kroviny a poliami, uvidíme kedy to výjde.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ričard
A)
- 61 z Trnavskej rovno na Rožňavskú, doprava na Galvaniho a doľava k Ikei,
- 63 po súčasnej trase,
- 96 z Tomášikovej doprava smerom k Martinskému cintorínu, doľava na Slowackého a rovno na letisko,
- 61 z Trnavskej rovno na Rožňavskú, odtiaľ doprava po trase Slovinská–Hanácka–Spoločenská–Bulharská–Pri zvonici, doprava na Galvaniho a doľava na letisko,
- 63 po súčasnej trase,
- 96 z Tomášikovej doprava smerom k Martinskému cintorínu, doľava na Slowackého a rovno na letisko,
alebo C)
- 61 z Trnavskej rovno na Rožňavskú, doprava na Galvaniho a doľava k Ikei,
- 63 z Trnavskej okolo Martinského cintorína a cez Slowackého k Avionu,
- 96 po súčasnej trase?