Reakcia na: Viko #241258:
Tak to veľmi záleží na tom čo Žilina produkuje. Ale áno, aj tie zle podmienky vo verejnej správe (všeobecne, nie len malomestách) budú hrať nejaku rolu, aj keď stále si myslím že nemáme na to aby každé mesto malo schopného človeka na MHD - ani ľudsky, ani ekonomicky.
Valec
Mňa viac pobavili veci ako "centrálny dispečing mesta malacky" (aj s malým M), ktorý riadi vodičov MAD alebo Poverená osoba na meste, ktorá vypracováva Obehy (pričom cestovné poriadky vypracováva dopravca).
Zasa na druhej strane evidencia počtu cestujúcich sa môže (ale aj nemusí robiť) a to dokonca v režime tap-in/out. Či sa budú vydávať lístky sa nikde neuvádza. Vo vozidle má byť pokladňa spĺňajúca parametre ktoré "stanovuje Štandard predaja cestovných dokladov" (nikde nepriložený), medzi skratkami je aj OCL (bez ďalšieho uvedenia v texte). Jedno je isté, že pri nástupe bude vodič kontrolovať, či cestovania chtivá osoba je občanom mesta Malacky (ale ak nie je?).
Obočie mi zdvihla aj predpokladaná cena za danú zákazku uvedená v bode 7 výzvy, ktorá hovorí "Cena za 1 km v rámci podobných súťaži sa pohybuje od 1,50 do 1,90 EUR bez DPH/km pri štandardnej trase."
Pri výkone 45.000 km ročne, t.j. 3750 km mesačne resp. 7125 € bez DPH. Z toho zaplatiť 3 vodičov plus jedného záložného, vedúceho dopravy (OK, môže to byť aj jeden z vodičov), odpisy 5 autobusov (5 je v zmluve, zatiaľ čo v Opise sa vyžadujú len 4) a PHM... tak to uchádzačovi aj mestu prajem veľa šťastia.