Reakcia na: Viko #241258:
"Na druhej strane, pri počte ľudí, ktorí každoročne vychodia Žilinu..."Keď si uvedomíš, ako širokospektrálny odbor je "cestná doprava" na ŽU (a ako veľa z nich túži robiť sektore verejnej správy, tak tých 40 absolventov ročne z ktorých uplatnenie v tomto sektore hľadá menej ako máš prstov na 1 ruke (a ešte menej sa chce špecializovať na veci okolo VOD), tak neviem-neviem...
A to ti hovorím ako jej absolvent.
Valec
Mňa viac pobavili veci ako "centrálny dispečing mesta malacky" (aj s malým M), ktorý riadi vodičov MAD alebo Poverená osoba na meste, ktorá vypracováva Obehy (pričom cestovné poriadky vypracováva dopravca).
Zasa na druhej strane evidencia počtu cestujúcich sa môže (ale aj nemusí robiť) a to dokonca v režime tap-in/out. Či sa budú vydávať lístky sa nikde neuvádza. Vo vozidle má byť pokladňa spĺňajúca parametre ktoré "stanovuje Štandard predaja cestovných dokladov" (nikde nepriložený), medzi skratkami je aj OCL (bez ďalšieho uvedenia v texte). Jedno je isté, že pri nástupe bude vodič kontrolovať, či cestovania chtivá osoba je občanom mesta Malacky (ale ak nie je?).
Obočie mi zdvihla aj predpokladaná cena za danú zákazku uvedená v bode 7 výzvy, ktorá hovorí "Cena za 1 km v rámci podobných súťaži sa pohybuje od 1,50 do 1,90 EUR bez DPH/km pri štandardnej trase."
Pri výkone 45.000 km ročne, t.j. 3750 km mesačne resp. 7125 € bez DPH. Z toho zaplatiť 3 vodičov plus jedného záložného, vedúceho dopravy (OK, môže to byť aj jeden z vodičov), odpisy 5 autobusov (5 je v zmluve, zatiaľ čo v Opise sa vyžadujú len 4) a PHM... tak to uchádzačovi aj mestu prajem veľa šťastia.