Reakcia na: Ike #241254:
Otázka je aký by bol benefit oproti modelu kedy to kompetenčne spadne župe (vrátane príslušných peňazí).Vezmi si už len ten rozdiel medzi cenou za km pri zákazke pre dve linky v malom meste vs. celom kraji. Nehovoriac o fungovaní IDS, kde tiež nemôžme dúfať že taký Prešovský kraj sa bude okrem Košického kraja, MDV a krajských miest dohadovať ešte s 20 malými mestečkami.
Valec
Mňa viac pobavili veci ako "centrálny dispečing mesta malacky" (aj s malým M), ktorý riadi vodičov MAD alebo Poverená osoba na meste, ktorá vypracováva Obehy (pričom cestovné poriadky vypracováva dopravca).
Zasa na druhej strane evidencia počtu cestujúcich sa môže (ale aj nemusí robiť) a to dokonca v režime tap-in/out. Či sa budú vydávať lístky sa nikde neuvádza. Vo vozidle má byť pokladňa spĺňajúca parametre ktoré "stanovuje Štandard predaja cestovných dokladov" (nikde nepriložený), medzi skratkami je aj OCL (bez ďalšieho uvedenia v texte). Jedno je isté, že pri nástupe bude vodič kontrolovať, či cestovania chtivá osoba je občanom mesta Malacky (ale ak nie je?).
Obočie mi zdvihla aj predpokladaná cena za danú zákazku uvedená v bode 7 výzvy, ktorá hovorí "Cena za 1 km v rámci podobných súťaži sa pohybuje od 1,50 do 1,90 EUR bez DPH/km pri štandardnej trase."
Pri výkone 45.000 km ročne, t.j. 3750 km mesačne resp. 7125 € bez DPH. Z toho zaplatiť 3 vodičov plus jedného záložného, vedúceho dopravy (OK, môže to byť aj jeden z vodičov), odpisy 5 autobusov (5 je v zmluve, zatiaľ čo v Opise sa vyžadujú len 4) a PHM... tak to uchádzačovi aj mestu prajem veľa šťastia.