Reakcia na: MARAD #240588:
hurá, konečne znormalizujú zastávky v Cíferi a Jablonci. I keď ten OcÚ v Cíferi mohol zostať, ten je jasne identifikovateľný a zastavuje sa doslova pred ním. A škoda, že sa pri tej príležitosti nespraví aj zastávka v Cíferi na Mlynskej, optimálne pri križovatke s Veternou alebo skratkou zo Stromovej... Okrem toho zastávam názor, že poloha autobusových zastávok by mala byť z mapy približne odvoditeľná sedliackym rozumom aj pri vypnutej vrstve autobusové zastávky, čo žiaľ ešte stále niektoré zastávky nebudú spĺňať, napr. Dubová, pri Svätom Jánovi.
810zssk
Samozrejme že esenciou problému je práve to že ZSSK na NAD brutálne šetrí a tak to aj vyzerá. Na druhej strane mi rozum celkom neberie ako si môžete myslieť že mať jednu flotilu napr. 10 autobusov ktoré sa presúvajú tam kde treba je lacnejšie ako mať po 5 autobusov v každom regióne. Tiež nerozumiem ako ste dospeli k záveru že ak to robí 20 firiem tak to má byť nejakým spôsobom lacnejšie ako keď to robí jedna firma. Jednotková cena predsa s väčším objemom klesá.
2. Áno, to by náklad bol. Rovnako ako je náklad ubytovať vlakvedúceho v Stakčíne.
3. Napr. nižšie spomenutá Scania. V modeloch autobusov sa až tak neorientujem ale keďže takými vozmi bežne jazdím a mnohé z nich pôsobia celkom moderne, predpokladám že to nie je problém zohnať.