Ano aj, ale bol som uz aj na ZS v 90tych rokoch (dedo bol fotograf a fotolaby povazoval "za smrt" tak nam kupil ten Kodak namiesto toho, aby vyvolaval fotky u seba doma na strednom slovensku raz za uhorsky rok. Celkom presne totiz odhadol, ze digital nahradi filmy do 20 rokov - vdaka nemu ma to vzdy tahalo k fotografii a "hral" som sa s fotakmi od mala)
Ďakujem za odpoveď. O tých elektrických zámkoch som nevedel. Každopádne zatiaľ mi stále rozložením staníc viac sedí Slovnaft BAjk, tak asi skôr zostanem pri ňom. Ale dobrá pointa je to jednorazové cestovné - ja mám teraz ešte predplatený SB, ale keď to skončí asi naozaj bude viac vyhovovať jednorazová tarifikácia, lebo predplatné sa mi teraz neoplatí (málokedy idem obojsmerne na bicykli a keďže MHD je teraz nepoužiteľná, zostáva len možnosť ísť autom).
Ja som vetdy mal (služobný, nie súkromný, stálo to paletu) digitálny fotoaparát Sony Mavica FD-7, ukladalo to fotky na disketu. Takže by som nemusel do fotolabu, mohol by som dať disketu do obálky a poslať na Rekolá . Len bolo treba dať pozor, aby poštár necestoval električkou T3M, lebo bolo po fotkách .
Čo sa týka L66, ja by som ju najradšej videl predĺženú zo Syslej popod železnicu až na Slovnaftskú, kde by sa dalo prestúpiť na L70 a spol. (a do budúcna aj na električku) a teda na obratisko pri Novom Ružinove by prichádzala z opačnej strany. Síce by sa tým nevyriešila aktuálna situácia, no bola by tak zabezpečená obsluha Domových rolí, kde je už teraz nakreslených vyše 300 bytov a nepochybne tam pribudnú ešte aj ďalšie projekty.
Určite dobrý nápad, len ktorú linku tam presmerovať? 66 po Bajkalskej a 209 namiesto nej k NUPPU, alebo opačne? 70 by podľa mňa bola dobrá (z hľadiska cieľov), ale myslím si, že závlek by zbytočne predĺžil väčšine cestujúcich cestu. 74 by asi takisto nebola dobrá voľba (15-metrové Solarisy a iba špičková premávka). No a 87 zas nemá veľmi atraktívne prestupy. No nech už je to ktorákoľvek, tak to bude pozitívna zmena.
90te? Určite? Najprv docvakať všetky políčka, potom ísť do fotolabu, počkať na vyvolanie filmu a fotky, prísť si po ne, vložiť do obálky, ísť na poštu a poslať na Rekola, 845 45 Bratislava, že som dobre odparkoval?
No tak myslím, že zrovna pri Slovnaftoch sa o pohodlnom odomykaní a zamykaní baviť nedá a ten zasekávací "smart zámok", ktorý je potrebné odomykať z bicykla a zablokovať ním ním "dok" je v rámci komunity ľudí, čo sa bike sharingu venujú, vnímaný ako jedno z najkomplikovanejších a najmenej praktických riešení, aké bolo kde kedy použité a býva častokrát používané ako príklad toho, akoby to nemalo vyzerať.
Časť uživateľov síce môže mať na mobile rozbitý foťák, avšak asi to nie je reprezentantívna vzorka a nemyslím si, že kvôli pár ľuďom by sa mal tento projekt degradovať tak, aby to dopadlo ako s kolobežkami, ktoré sa váľajú po celom meste a ľudia ich parkujú bezohľadne kdekoľvek... Zavadzajú maminám s kočíkmi, ľuďom na vozíku, všade sa musia obchádzať, pretože niekedy blokujú aj celý chodník.
Síce by sa vyhovelo ľuďom, čo majú rozbitý foťák, ale vytvorili by sme stovky bariér pre všetkých obyvateľov Bratislavy, a to aj takých čo na bicykli vôbec nejazdia. A výsledkom by bola verejná nevôla k alternatívnym systémom dopravy, obmedzenia zo strany magistrátu, ďalších subiektov a pod... Môžeme to teraz vidieť u kolobežiek, v Prahe je situácia ešte viac vyostrená.
Inak Karlova Ves - tam je v systéme zatiaľ iba pár stojanov, s mestom riešime ďalšie možnosti parkovania. Akurát včera sme tam mali spoločnú jazdu s magistrátom a hľadali sme všetky ďalšie lokality, kde by bolo možné stanice vytvoriť. Ja som prišiel myslím s celkom zaujímavým návrhom, uvidíme však, či nám ho schvália.
Vidis a pre mna ako pohodlneho uzivatela je to minus a preto preferujem Slovnaft Bajk (hlavne, ked by to malo fungovat ako uber, ked po vysadnuti nemusim nic riesit namiesto hrajkania sa s appkou ci fotakom, len mi cinkne mobil a idem dalej vo svojom dni)
Druha vec je, ze (a sice je to minimalne % ale nie nulove) cast uzivatelov moze mat rozbity fotak, kedze pady telefonov nie su nic vynimocne, trebars sa to moze stat aj prave pocas jazdy na bicykli.
Dalej ked uz kritizujem/davam konstruktivnu kritiku, tak oblast pre parkovanie bicyklov v Karlovke je vo vacsine pripadov dost mimo pre vacsinu obyvatelov. Okolie polikliniky a OD Centrum je fajn, este aj MIU a Iuventa sa daju pochopit, ale co dalej? Ziadna nadvaznost na MHD, nic pri Rosnicke, DD ignorovane. Aj ten SBajk je aspon relativny kusok od Molecovej a Vodarenskeho Muzea (I ked by sa hodil dalsi stojan pri Shellke/Lidli aby to bolo atraktivnejsie a hlbsie v KV/na DD).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA