Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Len to vysvetli turistovi. Môj názor je, neúspech "minibusu" bola rozdielna tarifa oproti MHD.
Reakcia na: N/A #235482:
Uprimne ani nie je dovod preco - jednak ako vravel Ramzi, dopyt tam taky nebol, a za druhe mas krasne moznosti ako sa tam dostat (trolejbusom/regiobusom na Prievozsku a odtial 96 alebo trolejbusom/regiobusom na Bajkalsku a odtial 61, pripadne obchadzkou 210 na stanicu a 61 na letisko)
Reakcia na: N/A #235483:
Rozumiem. Viem, že navyše sú aj súkromné spoločnosti, ktoré premávajú na trase (...)-Letisko-Autobusová st.-(...).
Len mi to tak napadlo, že neexistuje MHD spojenie.
Reakcia na: N/A #235482:
Treba si uvedomiť, že hlavným letiskom pre BA je Schwechat a ten už priame spojenie s autobuskou dávno má. Čo sa týka letiska MRŠ, v minulosti už takéto spojenie existovalo, no pre mizerné počty cestujúcich aj veľmi rýchlo skončilo: https://imhd.sk/ba/galeria-media/1024/R%C3%B4zne-autobusy/63675/Nov%C3%BD-mikrobus-prem%C3%A1vaj%C3%BAci-na-letisko?ref=ba%2Fgaleria%2F1024%2FR%25C3%25B4zne-autobusy
Prečo neexistuje priame MHD spojenie Autobusová stanica - Letisko? Nie je po ňom dopyt?
Reakcia na: mirec240 #235480:
Škoda 731 Tr Karosa
Videl som už na označníku 14Tr bez tykadiel, ale Karosu s tykadlami ešte nie 😀
Reakcia na: N/A #235470:
na poslednú otázku som dal jednoznačný tip - viac sa inšpirovať názormi z diskusie na www.imhd.sk 😁 😁 😁
Reakcia na: Urbanway 2423 #235471:
tak ja som to trochu zneužil a ako hlavný dôvod cestovania bez označeného lístka som uviedol nefungujúce označovače bez atramentu😃
a ako nejaký podnet na zlepšenie MHD (posledná otázka) som napísal že nech zrušia tú nezmyselnú dogmu o používaní klímy len nad 25 stupňov🙃
Reakcia na: Urbanway 2423 #235471:
pekne debilny dotaznik
Dnes ráno cca o 4:15 som na Kollárku videl ísť 203 smerom na Nemocnicu Sv. Michala. Podľa CP mi vyšlo, že to asi bol výjazd na ten spoj o 4:27 začínajúci na Hodžovom nám, alebo to bola mimoriadnosť (aktuálnu službu 203/2, ktorá by mala daný spoj robiť som tu žiaľ nenašiel)? Zastavuje aj na Kollárovom nám., Špitálskej, Ondrejskom cintoríne, príp. Nemocnici Sv. Michala (smerom na Palisády myslím)?
Reakcia na: birch #235474:
Argumentácia svojimi potrebami z toho len tak kričí. Však Malá Scéna nie je žiaden uzol, práve kvôli fyzickej vzdialenosti zastávok. Čo bude, až bude, je iná téma.
Reakcia na: MatejBA #235469:
Asi si nerozumieme. Ja som nepisal, ze L210 nema zachadzat k Novemu SND, ja som pisal, ze ak ano, tak ma obsluhovat aj Malu scenu.

Hlavny argument je prestup na elektricky a lokalna frekvencia nielen z Eurovey ale aj od Grosslingovej.
Reakcia na: Viko #235472:
Lenze to stale nevyriesi problem, ako bude ta ulica vypadat, ak tam maju ostat 2+2+elektricka. Priestor pre zastavku tam neostane. Dokonca sa tam mozno bude musiet zrusit bus pruh aby sa to tam zmestilo. (alebo spravit elektrickovu trat buspruhom v strede).
Reakcia na: MatejBA #235469:
Možno by stálo za to druhýkrát sa pokúsiť o vytvorenie zastávky skrátením odbočovacieho pruhu na Pribinovu.
Reakcia na: N/A #235470:
Zaujímavé, že sa pýtajú hlavne na čiernych pasažierov a revízorov a nie napr. na vynechanie spojov, meškanie, čistotu, bezpečnosť a iné. 🙂 Trochu to ale zachraňuje posledná otvorená otázka.
DPB robí prostredníctvom elektronického dotazníka prieskum skúseností cestujúcich v MHD: https://bit.ly/lepsieMHD
Reakcia na: birch #235468:
Preco je to problem? Problem to nie je, ale je to nelogicke tahat dalsiu linku tam, kde po nej dopyt nie je a bola by menej vyuzivana ako by mohla byt. Ty povies "vsak to je iba 300m" ci kolko, ja poviem, ze to je aj 5-10 minut pre vozickarov a ZTP, na ktorych ocividne neberies ohlad.

Ci zrusime zachadzky 50 k Auparku, lebo predsa ine linky stoja na Panonskej a "spoje iduce jednym smerom maju stat na rovnakej zastavke"?

Je sice pekne, ze by mala byt zastavka blizsie k Safku ale KDE ju tam das pred Umelku v smere na ASMN? A ako bude vypadat ulica po vybudovani elektricky?

A doteraz si nepovedal PRECO by mala byt 210 tahana po Malej scene (okrem pseudo argumentu "lebo ine linky"). Ja som ti napisal, preco by mala byt tahana po Olejkarskej/Pribinovej (blizsie k POI a prestupu na 90, v buducnosti prestup na elektricku).

Osobne si myslim, ze bola skoda/chyba, ze sa zrusila moznost zachadzok autobusov k Safku/nemoznosti ich tam otacat - teraz aspon vidno, ze tam chyba zastavka na prestup k elektrickam.
Reakcia na: MatejBA #235467:
V #235462 píšeš, že zachádzka 2 minúty by nikomu neublížila. Tak aký je potom problém žiadať, aby spoje idúce jedným smerom zastavovali na tej istej zastávke? Len dodám, že mne nejde o prestup medzi L29/50/70/78/210, ale o miestnu frekvenciu (aj z druhej strany ako je Eurovea) a prestup od električiek.

Smerom k mostu SNP by sa podľa mňa skutočne zastávka autobusov mala priblížiť k zastávke električiek, čím sa zatraktívni prestup. A ak sa tak stane, tak nevidím dôvod na to, aby L210 túto zastávku prechádzala bez zastavenia. Bez posunu zastávok to samozrejme možné nebude.

Smerom k Mlynským nivám ak je problémom zachádzka cez Malú scénu (ako ide teraz L29), tak chápem, ďalšia minúta navyše. Ale napr. večer ide L210 raz za 15 minút a to už stojí za to, aby som sa prešiel pár krokov k Malej scéne, kde by mi šlo rádovo viac autobusov. Celkovo tomu dnešnému obchádzaniu Malej scény linkou 210 absolútne nerozumiem, "náklad" jedna minúta a potenciálny prínos veľký, najmä pri súčasnom trasovaní L70 a X5/X33.
Reakcia na: birch #235466:
Nevidim dovod, aby 210 obsluhovala Malu scenu, kedze to nie je prestupny uzol, hlavne ked zastavka pred a zastavka po ma skoro rovnake linky. A zastavka Nove SND ma potencial generovat viac cestujucich ako Mala scena.

Most SNP na nabrezi: 29, >50, 70 (a mimo tej zastavky 88)
Mala scena: 29, >50, 70, >78
Twin City: 50, 78, 88 (a po otvoreni ASMN aj 70)

- 29 by si mal prestup pri Eurovei pripadne rovno pod Mostom SNP
- 50 mas prestup na Twin City a od Auparku na stanicu ti ide 93
- 70 budes mat od ASMN po SNP paralelne potiahnutu okrem 1 zastavky so zachadzkou 2-3 minuty max.
- 78 vies pekne prestupit na Twin City ci rovno pri Eurovei
- 88 ti k SNP/na ASMN nebude prestupovat nikto
- 90 zlepsis prestupy a tym ju aj urobis viac atraktivnou na cestovanie
- 210 pridas atraktivne 4+1 body (DPB pre pokuty; SND pre kumstmajstrov; Euroveu pre ludi od ASMN/Hl. Stanice a zlepsis dostupnost nakupneho centra pre ludi zo zapadnej casti BA pri prestupe z elektriciek; lepsiu dostupnost k nabreziu + pridas lepsi prestup na 90)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.