Zdravím, neviem či to sem patrí, ale chcem sa spýtať, aký je tu názor na novú aplikáciu imhd.sk pre Android a či niekto plánuje s tým niečo robiť. Podľa mňa tá appka nikdy nevynikala kvalitou, ale po poslednom update (v súvislosti s prestavbou celého portálu imhd) je to úplné dno. Žerie to vyše 100 MB a nevie to nič, len zobrazovať webstránku, rovnako ako každý browser. Bez pripojenia na internet nepoužiteľné. A nie som sám, komu to vadí. Tá aplikácia zbiera samé jednohviezdičkové hodnotenia. Doteraz som si tú aplikáciu držal kvôli offline CP, ale teraz išla preč.
Škoda, pretože viaceré slovenské mestá (Nitra, Prešov, Žilina...) majú k dispozícii použiteľnú a dobre hodnotenú aplikáciu pre MHD na Android, ktorá funguje aj offline. Dokonca niektoré dokážu v offline režime aj vyhľadávať spojenia, to už je aký luxus! Niečo také by som si ani netrúfal žiadať, stačila by schopnosť zobraziť CP, a v online režime k tomu ukázať aj meškania.
Áno, chápem, že imhd je nezávislý projekt, nestojí za tým DPB ani magistrát, a keď sa mi nepáči, mám smolu. (DPB nemá žiadnu appku a IDS BK tiež funguje len online.) Ale keď už to roky robíte a pustili ste sa aj do prestavby celého portálu, je škoda, že Android ostal bokom. Súčasná appka je ako zlý vtip. Ak nie je vôľa ani kapacita vyrobiť poriadnu appku, bolo by lepšie tú súčasnú úplne stiahnuť.
Vďaka Jadran, tú N70 tam občas (výnimočne) vidím, že tam poctivo stojí a čaká. Keďže ale N47 na nikoho nečaká (čo by určite mala, keď už nedokáže chodiť načas), tak si lážo-plážo odchádza od xx:22 až xx:27, podľa toho, ako rýchlo/pomaly jazdí vodič a pod. Chápem, že chce ísť domov, ale 2,5 minúty je už dosť. Myslíte si, že napr. taká sťažnosť by mohla pomôcť, budú sa ňou vôbec zaoberať?
Pokiaľ viem, oficiálne sa tam nečaká na žiaden prestup, predpísaná nadväznosť je len v smere na stanicu - N70 ako v poradí posledný nočák musí na Hodžovom vždy počkať na N72, ktorá prichádza smerom z Honov, ak by meškala. Väčšinou však v čase príchodu N70 ten trolejbus tam už stojí.
Na druhú stranu, tá N47 je síce dojazdový spoj, no stále berie cestujúcich po Hrobonku, čiže určite nemôže odísť skôr. Teda, nemal by...
Nechápem, že zrazu je už dostatok 30Tr/31Tr a neboja sa, že im ich zničia? Zvláštne, že ich na nočákoch stále silou mocou držali, ale hlavne že s tým idú konečne niečo robiť.
64 má byť v blízkej dobe zlúčená s 41, takže to by asi nebol dobrý nápad. Celá 64 premáva len kvôli využitiu trate na Prokopa Veľkého. Skôr 209 by ešte ušla, ale myslím si, že predĺženie trolejbusov (či už normálych, alebo naftových) je nereálne a z môjho pohľadu aj zbytočné. Myslím si, že 66 bude v špičke spoľahlivejšia, ako by bola 209 alebo 64, ktoré idú po Šancovej, Pražskej.
Áno, 67 by bola pri električke skôr, ale ľudia budú podľa mňa cestovať smerom do mesta, čiže budú síce na Súmračnej skôr, ale o to dlhšie budú musieť cestovať električkou.
Tak minusom 66 bude obchadzka cez Bajkalsku/Trhovisko, kym sa clovek dostane k prestupu na elektricku, 67 by isla priamejsim smerom s lahsim prestupom na Sumracnej.
Inak 66 ma zariadenie na Domkarskej? Podla Google to nevypada, ale ak by som mal tipnut, tak mozno v budove NDS?
67 by potom nemala ani na jednej konečnej sociálku (mám pocit, že na Vinohradníckej nie je a pri NUPPU tiež asi nebude). Navyše v prípade linky 66 budú podľa mňa lepšie prestupné väzby ako keby tam išla 67.
A vadí, že 66 bude slučková? Jej cieľom nie je prepojiť NUPPU s Domkárskou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.