Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #235458:
Nejaka miera zalohy snad k dopravnemu biznisu patri.

Samozrejme vzdy si treba zvazit ci je lepsie drzat zalohy, alebo civilizovanym sposobom preplatit pri meskaniach taxik (pod civilizovanym rozumiem to co robia CD, teda realne uhradu za cestu do ciela, nie ZSSK model kedy ti ujde pripoj do Malaciek a zeleznica ti zaplati taxik po Lamac).
Reakcia na: Trammat #235457:
Akékoľvek prozákaznícke chovanie, ktoré prináša viacnáklady, musí niekto zaplatiť. A nič na tom nezmení zlostné dupanie nožičkou "ale ja to tak chcem".
Reakcia na: S499.1023 #235449:
Tak pokiaľ sa chce ZSSK tváriť ako prozákaznícka firma, tak by to problém byť nemal.
Reakcia na: MatejBA #235455:
Pokiaľ to správne čítam, 209 by mala mať zatrolejovanú celú trasu - ak nová 41 zhltne 9 z 11 trolejbusov, iná možnosť tu aj tak nie je.
Reakcia na: N/A #235451:
Mna tam dost zaujalo predlzenie 209 k Nuppu, co si myslim, ze je super napad, hlavne ak budu parcialne trolejbusy 🙂

EDIT: Este ale dufam, ze 210 by nadalej zachadzala k Eurovei, kedze je tam SND/nakupne centrum/hotel/byty
Reakcia na: S499.1023 #235450:
Zlosuk tie cesty len organizuje. Na tieto hardcorove denne otocky uz som prilis stary 🙂 Ale hej, za mladsich cias jednodenna cesta zahrnajuca suhrnne 8-9 hodin cestovania bola normalka.
Reakcia na: tr3mp #235448:
Cize by mohli konecne zmiznut zaparkovani autisti z toho chodnika pri elektre?
Reakcia na: N/A #235451:
O predlzeni TT k Eurovea sa hovori uz od postavenia. Je to konecne aj realne?
DPB sa uchádza o NFP na nákup 10 obojsmerných električiek, 16 trojčlánkových trolejbusov, 11 krátkych a 23 dlhých parciálov:
https://partnerskadohoda.gov.sk/data/files/3743_opii_2020_07_14_zamer-np_dpb_elektricky-pre-bratislavu.pdf
https://partnerskadohoda.gov.sk/data/files/3746_opii_2020_07_14_zamer-np_dpb_trolejbusy-pre-bratislavu.pdf
Okrem iného sa tam spomínajú nové TT na Hraničnú a k Novému SND, predĺženie 210 pod Most SNP či zlúčenie 203 so 41
Reakcia na: jozin #235446:
To je samozrejme možné a vysoko pravdepodobné, možno aj Zlošuk o tridsať rokov prestane každotýždenne nadšene lietať do Londýna na otočku 😃 .
Reakcia na: Trammat #235447:
A nie je?
Reakcia na: Viko #235431:
Popri Bosákovej sa pripravuje projekt na jej obnovu.
Reakcia na: S499.1023 #235444:
A to je snáď problém?
Reakcia na: S499.1023 #235445:
to bude tym vekom 😁
Reakcia na: 810zssk #235443:
Áno, o hodinu a pol po prílete, to nie je 15 minút. Inak žiadna normálna firma nepoženie zamestnancov na trojhodinovú poradu do Londýna častejšie ako trikrát za rok, na to máme Teams, Vidyo a podobné nástroje.
Tú efektivitu trojhodinovej porady v Londýne totiž musíme vidieť takto: V priemere hodina cesty na letisko, hodina na prechod formalitami, hodina a pol v lietadle, hodina cesty z letiska do centra a po porade to isté. Takže deň je zabitý tak či tak. Ja napríklad lietam pravidelne pracovne do Rotterdamu (resp. na Schiphol + vlak do Rotterdamu, keďže Transavia už mi priamo nelieta) a vždy aspoň jednu noc, či už pred alebo po meetingu, trávim tam, lebo inak by som aj tak ďalší deň bol v práci nepoužiteľný.
Reakcia na: Trammat #235417:
Ono to niekoho a niečo v zálohe musí aj nejaký iný niekto zaplatiť.
Reakcia na: S499.1023 #235438:
Bod 1 nezodpoveda realite... Ranny let na LHR a meeting niekde v meste o hodinu a pol neskor je uplne bezna prax (teda bola pred pandemiou). Hej, obcas to nevyjde. Ale vacsinou ano a jednoducho to pre normalne fungovanie firmy byva absolutne nevyhnutne. Nemozes pravidelne kvoli trojhodinovej porade zakazdym platit hotel a nutit zamestnanca spat mimo svojho bydliska (na rozdiel od Ikeho predstav totiz ona situacia nastava ovela viac ako tri krat za rok).
Reakcia na: Adam3 #235419:
Áno, konkrétne "korytor" Bratislava - Trnava - Žilina je totálne zmršený na nižšiu priepustnosť, než pred reko, keďže modré gumy si pri plánovaní rezali pod sebou konár a tvrdili, že to stačí, lebo vtedajší pokles intenzity dopravy na železnici bude pokračovať až po samozánik.
Reakcia na: martinah #235418:
Rozdiel je v tom, že v ČR je neporovnateľne väčšia intenzita vlakovej dopravy a lepšia údržba vozidlového parku najmä u "národných" dopravcov.
Reakcia na: S499.1023 #235438:
Ešte doplním, že z profesionálneho hľadiska by som mal byť proti prednosti prímesta, keďže kvôli nemu stoja aj naše vlaky, ktoré inak podľa ZoD a D1 majú prednosť pred všetkým okrem EC/IC a Ex.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.