Inak keď už chceme hladať úspory, tak sa treba zamyslieť nad rozsahom dopravy skoro ráno cez víkendy. Tento víkend som sa ráno pohyboval po meste pomerne intenzívne a obsadenosť vozidiel čo som videl bola dosť zúfalá - dvaja ľudia vo ForCity a podobne.
Možno by stálo za zváženie inšpirovať sa Brnom, kde pred pár rokmi skrátili víkendovú premávku denných liniek a predĺžili nočáky do 06:00 (s tým že od 05:00 do 06:00 jazdia v intervale 20 minút).
Možno by stálo za zváženie inšpirovať sa Brnom, kde pred pár rokmi skrátili víkendovú premávku denných liniek a predĺžili nočáky do 06:00 (s tým že od 05:00 do 06:00 jazdia v intervale 20 minút).
AleAve
(Ja viem, ďalší krok bude ten, že ľudia už budú chcieť mať električenku na hodinkách, aby aj mobil mohli nechať doma, ale tak spravme zatiaľ aspoň prvý krok k mobilu.)
Zatiaľ mi to v tej sekcii Google Pay v rámci hromadnej dopravy ukazuje len nejakých 5 alebo 6 miest tuším z Ameriky alebo Austrálie, čo je teda pomerne málo na planétu so 7 miliardami obyvateľov. Keby sa Bratislava pridala k týmto angloamerickým mestám ako ďalšia „priekopníčka“ v rámci MHD a Google Pay, aspoň by na seba mohli byť v DPB hrdí a ešte by sa to dalo chápať aj ako propagácia Bratislavy v zahraničí v rámci cestovného ruchu.