Len aby sme sa rozumeli, nepresadzujem to ako niečo čo by som považoval za superdôležité. Len som nad tým zrovna včera ráno uvažoval keď som videl po celom meste prázdne vozidlá MHD a keď už tu niekto začal riešiť úsporu vyplývajúcu z toho že L4 by robila o tretinu menšie kolečko v centre, tak mi to napadlo spomenúť
Zároveň to určite nemá byť spôsob ako ušetriť peniaze, ako naznačoval Andy, skôr to má byť spôsob ako získať peniaze na výkony niekde kde dnes chýbajú
Zároveň to určite nemá byť spôsob ako ušetriť peniaze, ako naznačoval Andy, skôr to má byť spôsob ako získať peniaze na výkony niekde kde dnes chýbajú
AleAve
(Ja viem, ďalší krok bude ten, že ľudia už budú chcieť mať električenku na hodinkách, aby aj mobil mohli nechať doma, ale tak spravme zatiaľ aspoň prvý krok k mobilu.)
Zatiaľ mi to v tej sekcii Google Pay v rámci hromadnej dopravy ukazuje len nejakých 5 alebo 6 miest tuším z Ameriky alebo Austrálie, čo je teda pomerne málo na planétu so 7 miliardami obyvateľov. Keby sa Bratislava pridala k týmto angloamerickým mestám ako ďalšia „priekopníčka“ v rámci MHD a Google Pay, aspoň by na seba mohli byť v DPB hrdí a ešte by sa to dalo chápať aj ako propagácia Bratislavy v zahraničí v rámci cestovného ruchu.