Reakcia na: 810zssk #230566:
Áno, o tom virtuálnom čísle viem. Ale to zostáva konštantné, nie? Preto stále dúfam, že pri dobrej vôli zúčastnených zo všetkých strán by sa táto prekážka dala zdolať. Zrejme by DPB musel so žiadosťou o spoluprácu osloviť aj Google, ale prečo nie? Keď dokázali zariadiť aj spojazdnenie električenky na ľubovoľnej platobnej karte, čo sa mi zdá ako značne ťažšia úloha, tak dúfam, že ani tento „medzičlánok“ virtuálneho čísla karty na mobile by nemusel byť neprekonateľná prekážka. Fakt ma štve, ak len kvôli električenke mám so sebou nosiť inak nepotrebnú kreditkartu. Ak niekto z Vás tuší, na koho konkrétneho v DPB by sa v tejto veci dalo obrátiť, prosím, napíšte. Prinajhoršom pošlem mail na všeobecnú kontaktnú adresu info@dpb.sk v nádeji, že ho posunú ľuďom, čo v DPB zabezpečovali aj funkčnosť platobných kariet, ale ak by ste niekto vedeli priamo človeka alebo oddelenie v DPB, kto také veci má na starosti, budem vďačný za kontakt.
Ike