na Blumentáli si prehadzujú výhybku preto čakajú pred zastávkou ... ale popravde asi by bolo možno lepšie vybudovať také koľaje ako na námestí SNP smer Hurbanovo námestie a tým pádom by odpadol problém s čakaním pred zastávkou
...a to nehovorim o zadnej plosine Ikarusu 283, ktora ked nebola zatazena tak blaznivo poskakovala. Bola to idealna prilezitost na roztrieskanie lebky o Buse transparent co trcal zo stropu...
Ja napr na blumentali bezne vidim pekne vlaciky 3 - 4 elektriciek... zastavku obsluhuje vzdy len 1, tak ostatne naberaju meskanie... plus tam sa do toho este pletu busy... osobne nie som proti dlhym supravam, ale ak maju v prestupnych uzloch naberat elektricky meskanie len kvoli tomu, ze sa nezmestia dve na nastupiste, tak ten 4 linkovy variant straca zmysel
Minuly tyzden som si naschval pockal na Karosku a hned som si spomenul preco mal v minulosti kamarat vodic stale problemy s chrbticou. Tak nepohodlna skackava jazda sa pri sucasnych busoch uz nezazije. Tam to naozaj museli kompenzovat hrube makke sedadla.
Presne tak. Podobne aj sedadlá pred nimi. Najlepšie sedačky boli podľa mňa v 6252 po poslednej SP, parádna dizajnovka a kráľovské pohodlie. Akurát dnes sú samozrejme tie materiály na inej úrovni a dajú sa použiť aj na existujúce plastové sedadlá. http://www.busportal.cz/images/stories/2018/14900_IMG_25142.JPG
Ja som minule išiel linkou 75, kde bola nasadená stará Karosa a veľmi milo som si pripomenul, ako pohodlne sa sedí v tamojších sedadlách. O hygiene nehovoriac.
"Navrhujem modernizovať vozne typu T3M a T3G, ktoré by mali mať pohodlné čalúnené sedadlá ako ostatné električky."
Dnes je rok 2019, nie 1999. Treba sledovať aktuálne trendy v interiéroch vozidiel. Sú to práve električky T3P a T6A5/III, ktoré najviac potrebujú úpravy... Treba zahodiť "normalizáciu" a "kotasizáciu" a vytvoriť jednotnú koncepciu pre všetky staré električky podľa súčasných trendov. Podobne, ako to autor navrhuje pre exteriér... V cestnej doprave sa toto celkom podarilo, aj keď nesúhlasím s použitým typom sedadiel. Nepáči sa mi, že sa to nevyberalo formou ankety. Subjektívne hodnotím ako najvhodnejšiu "koženku" približne po vzore 4827.
Neviem, o akú čiastku by šlo. Ale vzhľadom na to, že sú to vlastne tri rôzne výzbroje (TV 14, Progres analog, Progres digital), tak si tú neznámu čiastku vynásob troma.
Kachny okrem novostavieb patria do šrotu a nie na reko.
A za to vlastne tiež môže 239,1666667 - keby nebolo jeho hysterického škreku, mohli z nich byť aspoň vane.
Mimochodom, neviete, prebehla niekedy serióznejšia analýza, koľko by stála úprava softvéru a kabeláže na kačiciach, ak by mali jazdiť spojené do dvojíc? Ak si spomínam, v minulosti tu zaznelo, že sa to vzhľadom na ich vek a stav neoplatí, ale zaujímalo by ma, o akú čiastku by išlo.
3xT má prekvapujúco viacero prívržencov aj z radov zamestnancov DP a iných komepetentných "orgánov". A v DPB sú podľa mojich info aktuálne tlačení v najbližšom tendri zadať dĺžku vozov nad 40 m.
Aha, tam som evidentne niečo preskočil pri čítaní a pochopil som tak, že na ZP každé 4 min. so závlekom cez BANM, čo by rozhodne bolo predimenzované. A v Dúbravke obsadenosť električiek stále stúpa a treba to podporovať. Fobustovské fantazmagórie s 3xT by som nepodporoval, DP ani mesto to evidentne nechcú, keď si aj nové vozy vynútili max. 32 m.
Kachna by sa rozbiehala pol hodinu keby si ju ešte predĺžil o ďalší článok. Tam sú hnacie iba dva podvozky a je to riadne cítiť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kohut2012