Reakcia na: Papyr #22890:
Ja osobne by som navrhol, ze ak si zakaznik zabudne kupit elektricenku a pravidelne si ju kupuje (co sa da rychlo zistit z databazy), tak by mu to mali odpustit, lebo urcite to nespravil umyselne. V anglictine je na to pekny vyraz, GOODWILL (nem. KULANZ). Osobne ked v praci rozhodujem o tom, ci zakaznik dostane vymenu aj po zaruke, tak sa to snazim vzdy vyriesit, do dvoch tyzdnov od vyprsania zaruky to mozem napisat aj ja, pri dlhsom case konzultujem nadriadeneho. A viete co? Da sa to! Lenze kym si DPB zacne cenit zakaznikov, tak to potrva, lebo on ich doslova vyhana.
Ale mam velmi milu skusenost s vypravnou Krasnany. Moja mama mi povedala, ze v elektricke stratila podklady do prace. Samozrejme nevedela ani linku, poradie uz vobec nie a cislo voza jej nic nehovori. Akurat mi povedala, ze to bolo v elektricke co ide do Race (teda vypravenej z Krasnan). Zavolal som na vypravnu ET Krasnany a spytal som sa, ci tam nahodou niektory vodic nedovzdal nalez, popisal som ako vyzera. Mila pani na druhom konci telefonu ma poprosila aby som pockal, isla kuknut. Po chvilke mi oznamila, ze to tam bohuzial nemaju. Aj tak som jej podakoval za snahu. Bol som ohureny jej reakciou: "Ved na to sme tu, dufam ze sa Vam to podari najst, mozno je to niekde inde". Podakoval som sa este raz a zazelal prijemny vikend. Ta osoba to u mna vyhrala, mile vystupovanie, ochota riesit problem!, nie ako moja skusenost s predavackou ICK na Hodzovom nam. v podchode (brrr). Takze nie je vsetko take zle, ale toho dobreho je malo, resp. ludia to castokrat ani nevidia. Nakoniec sa tie podklady nasli v Tescu na Kamennom nam., kde mama tiez volala.
Andy