Máš z Rače vedené do centra niečo tak huste ako L133 v súbehu so závislou trakciou? Alebo z Ružinova, či iných m.č.? Ak má ísť z Karlovky do mesta autobus, tak nech jedinými styčnými bodmi autobusu s trolejbusom a električkou je Botanická Záhrada a Molecova. Hotovo. Keby si na DD nežil, tak inak spievaš, lenže to je taká typická slovenská zakrpatenosť byť odborník na veci iba do chvíle pokým sa nejedná o jeho piesoček. Však ako môže niekto čakať, že poslanci si pre svoju m.č. schvália niečo za čo by ich geriatri ukrižovala? Tzv. hovädské neatraktívne linky raz za hodinu sú populárne najmä medzi dôchodcami. Hlavne, že to jazdí k Lidlu, Kauflandu a pod., to, že pre ostatných sú tie linky nepoužiteľné už nikoho nezaujíma, pretože každý radšej sadne na niečo čo jazdí aspoň každých 10, 12, 15 či 20 minút, dopraví sa aspoň 5-10 min pešo od cieľa cesty a ďalej ide pešo než by mal vyčkávať na hovädiny typu 27, 130, 147, 151.
Absolútne nerozumiem inak prečo mesto nijak nerozvíja minibusové linky? Prečo všetky tie linky musia dogmaticky premávať maximálne každých 30 minút?! ? Neviem komu prekáža úspešná linka 44, že prečo to nemôže premávať každých 15 minút napr., nech sa ľuďom oplatí počkať na ten bus a neísť pešo hore po Bárdošovej. Rovnako tak L27 v tejto trase je akurát tak na odvoz 2-5 nakupujúci dôchodcov pričom sa linka motá okolo trasy linky 83 ani nie ďalej ako 500m! Prečo ešte nikoho nenapadlo linku viesť po Jadranskej, Koprivnickej a na Švantnerovu a naspäť po Bezekovej a po Koprivnickej a Jadranskej naspäť? Ďalej by linka mohla zájsť aj na Brižitskú ulicu a cez Popovovu. Ale to by bolo nad mentálne sily niekoho taký návrh spracovať. Pardon, už netreba, už ten návrh spracovaný bol a očividne je nad mentálne sily kompetentných sa na to čo i len pozrieť. ? Keby mal starosta Dúbravky záujem na skvalitnení MHD, tak neťahá linku 27 populisticky k OC Dubrawa ale snaží sa presadiť zobojsmernenie Tranovského pre MHD v plnej dĺžke, pretože premávka L27 po Cabanovej je tak potrebná ako systém umelého zavlažovanie v Amazonskom pralese.
Tak pozri, ak už máš vodičák na auto (sk. , tak s tým vieš už robiť aspoň vodiča električky. Na autobus a trolejbus si musíš urobiť sk. D. Ale tak najčastejšie pokračujú z nákladných vozidiel (sk. C) na sk. D so skúsenosťami s väčším vozidlom, ale mladší skôr začnú na električke, získajú firemné a pracovné know-how a potom si urobia D na autobus/trolejbus.
Najnovšie označovače blbnú
Zdravím vás!
Mám na vás otázku, či to už niekto zaregistroval. Cestujem linkou 29, kde sú najnovšie 12m SORky, s najnovšími elektronickými označovačmi.
Už sa mi 2x stalo (možno to bolo totožné vozidlo), že som sa mohol aj rozkrájať (a robil som zábavu celému autobusu), že za nič na svete sa nedala použiť karta Slovaklines a kúpiť elektronický lístok. Naposledy včera, vozidlo s príchodom k SND pred 17:40. Keď som sa na to pýtal vodiča po 1x (a skúsil viacero označovačov), tvrdil mi, že jemu žiadnu chybu nesignalizuje.
Ono totiž po zvolení lístka na obrazovke, po priložení karty - po pár sekundách hodilo krížik...
V návale zúfalosti som skúsil vložiť kartu do štrbiny a "označilo" kartu :))
Tak to hádam dá logika, že VŠETCI vodiči električiek voľno cez sobotu a nedeľu mať nemôžu. Máte snáď pocit, že v sobotu a v nedeľu električky nejazdia? Alebo jazdia v autonómnom režime?
Pridám sa do tejto diskusie aj ja.
Pokým nemáme dokonalý prestupný terminál na Molecke, je akékoľvek ďalšie pridávanie prestupu na tejto zastávke krok proti cestujúcim. Aj keď by prestup medzi 32 a 33 bol na hrane, stále je to nútené prestupovanie na spôsob 64 a 41, pričom pri týchto linkách sme sa väčšina zhodli na tom, že je toto blbo vymyslené. Navyše, DD sú dostatočne veľké sídlisko na to, aby mali okrem zvozu k električke aj nejaký spoj ďalej. A teraz nenarážam na nutnosť priameho spoju na stanicu, ale aspoň na Kramáre k nemocnici.
pri zst este zrejme stiahne naskok, ale v slnecniciach L91 pravidelne meskava cca 11 minut, takze chodia hned s L191 jedna za druhou, rano je to tam naozaj zufale a na ine riesenie ako ist o siedmej ma nenapadlo
V rannej špičke sa stáva, že pri petržalskej stanici L91 z Čunova mešká aj 7 minút, zatiaľ čo L191 z Rusoviec ide načas. Viete niekto, čím je to spôsobené? To je taká zápcha pri ceste z Čunova do Rusoviec? Alebo mávam akurát smolu na vlak a zdržanie vznikne na priecestí?
Priatelia, vedel by mi niekto vysvetliť, prečo t-208 pri jazde na Šulekovu sťahuje palice už na Svätoplukovej pred dojazdom do zastávky Kulíškova? Hoci by trolejbus mohol pod prúdom ísť až na Legionársku. Pýtal som sa šoféra a údajne majú taký príkaz. Rovnako mi nejde do hlavy, prečo t-210 sťahuje palice už na Karadžičovej, hoci dnes - keď neexistuje t-206 - by mohla dôjsť pod prúdom až do zastávky ASMN.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
peste.noire
Absolútne nerozumiem inak prečo mesto nijak nerozvíja minibusové linky? Prečo všetky tie linky musia dogmaticky premávať maximálne každých 30 minút?! ? Neviem komu prekáža úspešná linka 44, že prečo to nemôže premávať každých 15 minút napr., nech sa ľuďom oplatí počkať na ten bus a neísť pešo hore po Bárdošovej. Rovnako tak L27 v tejto trase je akurát tak na odvoz 2-5 nakupujúci dôchodcov pričom sa linka motá okolo trasy linky 83 ani nie ďalej ako 500m! Prečo ešte nikoho nenapadlo linku viesť po Jadranskej, Koprivnickej a na Švantnerovu a naspäť po Bezekovej a po Koprivnickej a Jadranskej naspäť? Ďalej by linka mohla zájsť aj na Brižitskú ulicu a cez Popovovu. Ale to by bolo nad mentálne sily niekoho taký návrh spracovať. Pardon, už netreba, už ten návrh spracovaný bol a očividne je nad mentálne sily kompetentných sa na to čo i len pozrieť. ? Keby mal starosta Dúbravky záujem na skvalitnení MHD, tak neťahá linku 27 populisticky k OC Dubrawa ale snaží sa presadiť zobojsmernenie Tranovského pre MHD v plnej dĺžke, pretože premávka L27 po Cabanovej je tak potrebná ako systém umelého zavlažovanie v Amazonskom pralese.