Reply on: 810zssk #223159:
No i keď niesom fanúšik SaS (i keď Sulíka minimálne ako ekonóma rešpektujem, hoci nemali nikdy v živote pristúpiť v roku 2010 aby prvotriedny ekonomický Mengele - Mikloš - dostal kreslo ministra finanicií, ktoré som vtedy želal Sulíkovi, ktorý aspoň v otázke Eurovalu si zachoval principiálne tvár, čo je v našej politike ešte vzácnejšie ako 29. február), tak skôr Sulíkovi by som dôveroval ako hentomu muzeálnemu exponátu, čo tu pomaly 30 rokov otravuje kyslík a má toľko drzosti sa tváriť, že je nezávislý pričom každé jedny voľby je aj poslednému absolventovi ZDŠ jasné, že je to všivavý Smerák (ex-SDĽ), len sa hanbí priznať farbu. Problém, ktorý mám ja so SaSkou je, že okrem Sulíka tam nepoznám nikoho normálneho, kto by niečo v tej hlave mal okrem volovín a lacných populistických namotávok. Úprimne mi je Sulíka ľúto za to, čo do strany nafasoval. On mi aspoň ako liberál a ekonomicky zodpovedný človek príde, ale to čo má v strane, tak po vzhliadnutí videí a písaných vecí nimi, mám dosť. Inak nebol Droba jedným z tých politikov čo po voľbách do NR SR 2012 odišli a neskôr doliezli s prosíkom?
peste.noire
Absolútne nerozumiem inak prečo mesto nijak nerozvíja minibusové linky? Prečo všetky tie linky musia dogmaticky premávať maximálne každých 30 minút?! ? Neviem komu prekáža úspešná linka 44, že prečo to nemôže premávať každých 15 minút napr., nech sa ľuďom oplatí počkať na ten bus a neísť pešo hore po Bárdošovej. Rovnako tak L27 v tejto trase je akurát tak na odvoz 2-5 nakupujúci dôchodcov pričom sa linka motá okolo trasy linky 83 ani nie ďalej ako 500m! Prečo ešte nikoho nenapadlo linku viesť po Jadranskej, Koprivnickej a na Švantnerovu a naspäť po Bezekovej a po Koprivnickej a Jadranskej naspäť? Ďalej by linka mohla zájsť aj na Brižitskú ulicu a cez Popovovu. Ale to by bolo nad mentálne sily niekoho taký návrh spracovať. Pardon, už netreba, už ten návrh spracovaný bol a očividne je nad mentálne sily kompetentných sa na to čo i len pozrieť. ? Keby mal starosta Dúbravky záujem na skvalitnení MHD, tak neťahá linku 27 populisticky k OC Dubrawa ale snaží sa presadiť zobojsmernenie Tranovského pre MHD v plnej dĺžke, pretože premávka L27 po Cabanovej je tak potrebná ako systém umelého zavlažovanie v Amazonskom pralese.