Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: david1 #219493:
David1, posilnená 63 cez víkend je konečne dobrý nápad a pomôže aj obyvateľom Záhorskej, Dúbravky pri rýchlej ceste smerom Trnavské mýto, Bajkalská a okolie. Teraz to cez víkendové ráno nebolo nič moc. A myslím, že čas prevádzky 6:30-15:30 s hodinovým intervalom ako má linka 130 by Záhorskú nespasil. Skôr lepším riešením je posilnenie 123 (v Lamači skrátiť/zmeniť trasu po Vrančovičovu), spolu s už avizovaním posilnením 37.
Keď môže mať Lamač linku 130 do Kauflandu tak kludne aj Záhorská B. do Borov.
Teraz ešte Lamaču rozšírili premávku na L63 od skorého rána cez víkendy.
V Záhorskej je doprava cca rovnaká ako v minulosti. Vôbec nereflektuje jej rozšírenie a nárast obyvateľov.
Reakcia na: zlomok #219490:
2dp mala vzdy najmensi problem s vypravou co sa tyka poctu vodicov a nevypravenostou (aspon to.tak vyzeralo podla.imhd vypravy) Skor budu problem tedomy ktore asi treba +2ks co si zliznu 32 a 65 kde budu tympadom vo vacsej miere dalsie ozivene serble 741 cng mozno solarisy cng na 32 kedze 1-4 su gnp
Reakcia na: gejza #219487:
Základnú obslužnosť zabezpečuje vždy orgán verejnej správy. Už si to zapamätajte. S tou výstavbou predsa súhlasil.
Reakcia na: 810zssk #219486:
A má DPB vôbec vodičov autobusov na zahustenie intervalu (dajme tomu že vozy mať bude)? Ináč požiadavke na linku zo Záhroskej do Dúbravky rozumiem. Evidentne má ísť okolo nákupného centra Bory, kam by určite radi zo Záhorskej ale napr. aj Dúbravky ľudia cestovali (polhodinový interval 123ky nie je nič moc). Vidím to na linke 21. Z DNV ide v sedle relatívne prázdna, pri Boroch sa zvykne dosť zaplniť, ale ľudia vo veľkom na Mokrohájskej aj Patrónke vystupujú. Tipujem že väčšina z nich prestupuje, možno sa niektorí vyberú opačným smerom do Záhorskej.
Reakcia na: gejza #219487:
Z tych stavieb sa snad neplati dan z nehnutelnosti? Developer tvojho domu plati za MHD ktoru pouzivas? Dane platia ludia za co?
Reakcia na: gejza #219487:
A neleží povinnosť zabezpečiť dopravnú obslužnosť na pleciach mesta?
Reakcia na: 810zssk #219486:
a nemali by na tej novej linke participovat najmä tí, ktori, majú zo zahusťovania Záhorskej Bystrice najväčší profit ? .... teda developkári
http://m.banoviny.sk/najnovsie-spravy-z-bratislavy/doprava/nova-linka-mhd-do-zahorskej-bystrice-starosta-sa-spori-s-primatorom.html?page_id=341953
37 bude mat od 30.1. zlepseny interval.

Co sa tej novej linky tyka, tahat to cez Dubravku je cudna pozjadavka, ale suhlasim ze nejaka nova linka by tam pribudnut mohla. Ta dnesna obsluha Strmych vrskov s vyhliadkovou jazdou po Zahorskej Bystrici je blbost.
Reakcia na: Petto #219478:
Klbove 50tky boli a aj môžu byť. O to nejde. Ale že napíšeš, že počas špičky. To sa tam do sedla a večer akože majú prejazdovať nejaké 12 metrové vozidlá (11-14 ks)? Odkiaľ? To, že to kedysi bolo na 133 70 (aj to bolo iba 6 ks), neznamená, že to je nejaký správny model.... (Už druhá vec je, že či je tam v špičke výrazne vyššie zaťaženie ako v sedle, alebo či náhodou nie je po celý deň plusmínus rovnaké...)
Reakcia na: Mhr1 #219483:
Prestup 41/64 je absolútne zlý. Nehovorím o dĺžke nástupišťa v smere na Búdkovú (cestujúci si to tam pekne vyšľapali) a o tom, že tam je vždy dopravný chaos, keďže vodiči sú totálne neskoordinovaní. Úplne pravidelne sa stáva, že 64 odíde z Lovinského s minútovým predstihom a potom v lepšom prípade zastaví na Hroboňovej (nástup pre 207), kde zablokuje (okrem celej križovatky) aj samotnú 207, ktorá ide v rovnakom čase (a stojí v kolóne áut za 64), a čaká na 41, alebo rovno čaká na Hroboňovej (nástup pre 64), kde sa za ňou vytvorí kolóna áut v ktorých prekvapivo stojí aj 41. Táto kolóna blokuje križovatku Búdková/Hroboňova a zároveň aj vozidlá, ktoré idú z Hroboňovej na Búdkovú. Tým znemožňujú vozidlám stojacim za čakajúcou 64 obiehať a vzniká deadlock. Tento deadlock sa potom rieši buď zdrhnutím 64, alebo jej posunutím k vstupu do Horského parku, čo (ak je to vôbec efektívne) spôsobuje, že (právom) neveriaci cestujúci utekajú dolu kopcom po chodníku ako splašené kobylky. Prestup v smere na Búdkovú je lepší, lebo 41 čaká v areáli vozovne (iba v prípade, že ide zo stanice čaká za označníkom a cestujúci, ako som spomínal, potom z 64 vystupujú a utekajú po tráve do 41).

Toto je jeden z mála prípadov, kedy by prospeli zastávkové niky. A tabuľa mala byť samozrejmosťou.
Reakcia na: TomJ #219479:
Problém so spomienkovým optimizmom je klasický v tom, že naozaj si ľudia pamätajú kĺbové vozy, ale už nie ten oveľa horší interval. Takže TomJ má pravdu. Problémom a-50 je to, že zatiaľ čo kedysi (tuším do 2015) jazdila odpoludnia v intervale 6 min., t.č. má polenú 1/4-hodinu, čo je určite zhoršenie. Ale hlavne, že máme každú 1/2 hodinu priamy spoj a-41 až na Hl.St.! Jazdím pravidelne ráno na Kramáre a odpoludnia spät, takže vidím tých väčšinou 1-9 ľudí, čo sa v tom vezú. Pani exstarostka si myslela, že tým získa body u voličov, aj tak ju nezvolili. Ale to nezmyselné pálenie nafty zostalo. Mňa by zaujímalo vyčíslenie nákladov, bolo by aj na pridanie na a-50. Prestup t-64/a-41 je naozaj tak bezproblémový, že predĺženie a-41 až na stanicu je nezmysel. Jediné, čo by bolo potrebné zlepšiť, je inštalovať na prestupnej zastávke pri vozovni Hroboňova tabuľu s aktuálnymi polohami spojov, aby šofér a-41 vedel, či má čakať, alebo je zdržanie t-64 tak veľké, že sa už čakať neoplatí. A šoférom dať jasnú inštrukciu, že by mal čakať pol intervalu, viac to nemá zmysel, keďže bližšie bude už nasledujúci spoj. Lebo je pravda, že občas nejaký dobytok za volantom autobusu utiekol cestujúcim z trolejbusu pred nosom. Ale ušetrené náklady by tú elektronickú informačnú tabuľu s reálnymi odchodmi určite zaplatili.
Reakcia na: TomJ #219477:
Suhlasim. Islo mi hlavne o to, ze ak sa maju udrzat sucasne konecne, bude to znamenat zvysene naklady, mozny problem s vypravou (kedze vyluk ako aktualna Koliba moze byt za tie mesiace prestavby potrebnych dost), zhorsenu spolahlivost linky z dovodu zdrzani a znizeny komfort na koncovej casti trasy - a teda 210 naozaj vnimam ako problem: je zmysluplnejsie podstupit toto vsetko, alebo ju ukoncit niekde pri AS?
Reakcia na: Spacer1 #219480:
Ano, stale sa objavuju ludia, ktori maju nabifleny svoj sposob dopravy, a v momente ked sa im zmeni cislo linky, su v prdeli a akokeby si im vsetko zrusil... 95 na zastavku Most apollo (z petrzalky dalej linky 88,68,87...)..nemozne zmenit linku... 95 na panorama city (l.88 z prietrzky...), nemozny prestup. Velmi mala scena pre 95 bola asi jedina zastavka nekolidujuca so sucasnym vedenim ani inou linkou. AK neratame 50tku z Auparku, alebo pesi presun od elektricky. Novy most. Ani nechcem menovat to kvantum liniek. Len od brucha 88,91,191,93,83,84,94,50.... Tito ludia ktori nedokazu vyuzit inu linku knucia, ze zatial co kedysi dosli na malu scenu, a prestupili na elektricku dalej, musia prestupit uz na farskeho do prazdnej elektricky! nehoraznost.....Okrem cesty len na šafárikovo námestie (študáci a SNSáci) ostáva všetkým ex95tkárom min.1xprestup. K ziadnemu navýšeniu neprichádza. Len im to vysvetliť...
Reakcia na: birch #219420:
To tu ešte stále niekto kuviká o predĺžení 95 do mesta? To sa im chce stáť v autobuse v tých zácpach na Apolle?!! ?
Reakcia na: Petto #219478:
Lenže vtedy mala špičkový interval 10 min a víkendový 15 min. Radšej tam nechať sólo vozy a posilniť interval (aj tak sa plánuje kúpiť dostatok sólo vozov, takže by sa to možno dalo vykryť).
Reakcia na: Mike #219453:
Samozrejme nezohladnujem ze nemame nic k dispozicii . Pamatam si vsak klbovu 50tku ktora bola tusim tesne po zruseni 85tky dakedy v 200x roku. ?
Reakcia na: Viko #219476:
Nuž 210 primárne slúži na spojenie staníc, takže prioritou by podľa mňa malo byť, aby stála čo najbližšie k dočasnej stanici a až na druhom mieste je spojenie k Eurovei.
Reakcia na: 810zssk #219472:
200 metrov to určite nebude. Narátal som rozdiel +0,7km, za podmienky obojsmerného menenia pohonu až na úrovni z. Svätoplukova, inak je to ešte viac. Do úvahy treba brať aj zápchy na Košickej, ktoré zvýšia spotrebu a možno aj vynútia nasadiť o vozidlo viac.
Plus 72,1km v pracovné dni, to pri súčasnom počte spojov ročne činí cca +19 400 km na agregát. To už mi príde ako vcelku nezanedbateľný dodatočný náklad. A stále zostáva zachovaný problém spomalenia spojenia.
Reakcia na: jozin #219470:
Alza má celý sklad a výdaj tovaru na prízemí, takže zaberá asi polovicu priestoru. A toho tam už až tak veľa nezostáva... naviac, musia tam mať aj nejaké služobné priestory (ale vôbec netuším kde).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.