Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vzhľadom na reálny nákup nových busov dúfam, že obdobné výstrelky ako 2929 sa už nebudú opakovať a radšej sa oplechuje nejaký TAM. Či už dva sólo alebo jeden kĺbový.

Re #21378 Andy: Nenapísal si náhodou na dispečery v príspevku #14432 Darrovi: "Neni to jedno? Ved ked nechces, tak si ten prispevok necitaj." Predsa aj Zdenko sem môže dať čo chce. Nemyslíš.
Ludia, fakt nerypte do Kirenky. Toto nema byt diskusia o tom, kto je kto, ale o MHD. Za to, ze su niektori napaleni za to, ako sa k nam spravaju niektori ludia, si nemusime vybijat zlost na navstevnikov diskusie, aj ked su z DPB.

COLOR: Ohladom prace na DPB: Niektori tam pracuju od rana do vecera, tak pliz nezovseobecnuj...
Vladimír: Bo bus je smraďoch a červená je neekologická a tbus smraďoch nie je 🙂 Neviem, je to zvyk.

Re #21345 Papyr: Niečo také sa rozbieha, ale kedy to bude?!

Re #21346 Papyr: Ta to už na čo také transparenty. Keď tam bude len číslo. Myslím si, že terajšie označníky sú dobré, len by som zmenil farbu a dal tam nejaký patent na rýhle primontovanie terčíku pri výlukách nejakých nových liniek X. Niečo, že to tam len zahákneš bez šróbovania a tak.

Keďže Nový Čas má tak blbý web nepodarilo sa mi nájsť ten článok tak ho prepíšem.
HURÁ: PRÍDU NOVÉ AUTOBUSY.
V uliciach hlavného mesta sa objavilo viacerých nových autobusov nezvyčajných farieb a tvarov. Sú medzi nimi malé mini a midi ale aj veľké 15-metrové sólo vozidlá. DP ich testuje, pretože na budúci rok plánuje nakúpiť nové "stroje". Na nákup autobusov je v mestskom rozpočte pre rok 2004 vyčlenených vyše 683 miliónov korún. "Pžiadali sme viaceré firmy o prezentáciu svojich produktov, ktoré testujeme na bratislavských uliciach: konštatuje Bornislav Weigl z DP. Klasický kĺbový autobus meria 18 metrov a najmenší sotva 5. Potrebné sú všetky typy vozidiel. V hlavnom meste sa dá využiť široká škála autobusov. Novinkou je veľkokapacitný 15-metrový autobus, ktorý plne nahradí známe kĺbové vozidlo. Autobus lepšie sedí na vozovke a vodič bezpečne vidí celú jeho dĺžku. Ľudia sa dožadujú dopravy aj v najvzdialenejších a málo dostupných miestachv oblasti Slavína a Horského parku. Práve do úzkych uličiek je vhodný podľa Weigla mini autobus, ktorý sa tiež skúša. O tom aké autobusy budú premávať v uliciach Bratislavy sa nakoniec rozhodne vo verejnej súťaži. Dôležitá je cena a to, ako sa vozidlo osvedčí v uliciach mesta dodal Weigl.

Už len doplním, že nedávno boli zverejnené dve hlavné podmienky a to NP a CNG. Článok bol doplnený o fotky Solarisov a možno NČ vie niečo čo mi nie.
Zdenko: Laskavo mozes prestat uz konecne pisat tie bulharske texty? Nikoho to nezaujma. Kamimu mozes pisat smsky.
Zdenko: vela som sa zial nedozvedel. Len ze daco zacina. 😞
Reakcia na: Martin Fundárek #21319:
Ja som realista a aj tak vidim vyvoj na nasom letisku od 5/04 torska inak ako si uviedol. Nakladne letisko myslim nehorozi, to skor centrum low-costu pre BA a Vieden. Samozrjejme s "normalnymi" destinaciami.
Ctaci si precitat aktualn clanok v HN, pocet cestujucich na BAlteisku je uz teraz vyssi ako ce cely rok 2003. Aj to ukazuje ze 61 bude stale "plnsia"...

Re #21338 galiyosha: aj to je pravda, ako sa ale podialaju pracovnici tych fi na vytazenosti 61 netusim 🙂
Nabuduce sa pjosim nevytesuj, lebo ak tam budes pisat take znaky tak to moze robit halusky ako napr. na WAPe.
Deticky moje, mam pre vas relativne dobru novinku. Bude sa to pacit Kamimu, ktoremu to uvediem v originali Ostatnym po nasom.

Започна монтаж на електронни табла, даващи информация след колко минути ще пристигне трамвай от съответната линия на спирката. Таблата се монтират на следните спирки:

1. Спирка “бул. Патриарх Евтимий” намираща се на бул. “Витоша” - за трамвайни линии 1 и 7 в посока кв .”Борово”.

2. Спирка “бул. Прага” намираща се на бул. “Скобелев” - за трамвайни линии №№ 6 и 9 в посока кв. “Хладилника”.

3. Спирка “Централни хали” намираща се на ул. “Екзарх Йосиф” / ул. “Искър” за трамвайни линии 20 и 22 в посока “Подуяне”.

4. Спирка “ул. Княз Александър Батенберг” намираща се на пл. “Гарибалди” за трамвайни линии 2, 12 и 14 в посока кв.”Дървеница”

5. Спирка “ул. Пиротска” намираща се на бул. “Хр. Ботев” за трамвайни линии 3, 6, 9, 12 и 19 в посока “Централна гара”.

На спирка “ул. Пиротска” /т. 5/ електронното табло вече е монтирано и вече функционира. До 20.08.2003 г. се очаква да бъде приключен монтажа и на останалите 4 табла.



От 20.10.2003 година, освен вече монтираните пет електронни табла функционират още две - на трамвайната спирка на бул.”Кн.Мария Луиза” на Централна гара за трамвайни линии 1,3,7 и 14 в двете посоки за движение.

A teraz po nasom:

Takze po zovseobecneni to znie asi takto:
Zacali obojsmerne montovat informacne tabule na pat zastavok sofijskej MHD, za aky cas relativne elektricka na danu zastavku pride. Niekto tu pred nejakym casom spominal, ze take nieco ma byt aj v ZA, tak to je presne ono.
A to druhe z 20.10. znamena, ze boli nainstalovane este dve taketo tabule.
Reakcia na: S499.1023 #21371:
Ved preto 🙂 🙂 🙂
Reakcia na: Spectre #21365:
Pre mňa sú označené stále ES499.0, som kryšpínofil:-).
I.
Reakcia na: fobust #21364:
Koridor na 160 máte (tuším 9 km:-)), ale hlavne: Gorily toho na Slovensku moc nepojazdia. Jazdia 160 s EC v ČR.
I.
Ci tam pracuje alebo nie, chodi odtial na net! 😛
Reakcia na: Andy #21367:
Vlcaci su sprosti. Treba ich vychovavat. Neboj sa, prepravny substrat ma sice sproste reci, ale keby v karlovke chodili subezne gumokolmi, rad by som videl toho debila, ktory by isiel na bus, ktory by sa 15 min tlacil v zapche, miesto toho, aby isiel na tramvaj.
Reakcia na: si #21350:
Ale ked sa hocakeho bezneho cloveka spytas, ci chce elektricku, trolejbus alebo autobus, tak ti povie, ze autobus bohuzial 🙂

Re #21352 S499.1023: 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 Este stale sa rehocem 🙂
Reakcia na: Andy #21363:
Ja netvrdim, ze je ich tam hrozne vela, a ze L61 ma zly interval, skor mi slo o to, ze tie polo-plne spoje L61 su mozno polo-plne vdaka pracovnikom letiska a nie lietajucemu obyvatelstvu. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #21361:
Z kontextu:

le celkove je u mňa hviezdou číslo jedna zápis v knihe ktorejsi bratislavskej gorily (lokomotívy ES499.0, dnes 350):
Při rychlosti 160 km/h mašina hrozně rezonuje.

Ked boli gorily oznacene este ES499.0, tiez sa v tych dobach jazdilo 160km/h ?????????????????? 🙂
Reakcia na: S499.1023 #21361:

Na SR sa asi 160 nejadzi... Alebo sa mylim, to mame nebodaj niekde koridor na 160 Kh/h? Alebo mas na mysli TBSku? Viem ze s brejlovcami na TBSkach sa lietalo 130-140... 🙂
Reakcia na: galiyosha #21301:

Aha, ano, zle som to precital.

Re #21313 Bon-cu:
Preco by to nebolo mozne spravit, ked je mozne spravit linku 131?

Re #21315 Kirenka: No neviem, mozno ani nie, ale niektorych z nas poznas, ze? Nemala si niekedy prezyvku Icie? Lebo poznas Rychnavskeho, a chodis 91.

Re #21317 COLOR: Ona robi na Olejkarskej? Ona je ona, a nie jej otec 🙂

Re #21328 Vladimir: No napriklad je to rozpoznavaci znak jednotlivych liniek. Ked clovek caka na trolejbus na zastavke, kde chodi jedna trolejbusova linka a nejake autobusy, a vidi ho z dialky, ked este nevidi cislo, moze sa vcas pripravit na nastup. A napriklad v Ziline maju na kazdom CP obrazok, ci je to autobus alebo trolejbus. A je to ciernobiele.

Re #21313 galiyosha: Ale no, nejak hrozne vela ich tam nie je, a to by si mohol povedat aj o hocijakom inom konci mesta. A to je este Ivanska na tom dobre co sa tyka intervalu.

Re #21345 Papyr: No vsak chcu stavat nejaku kolajovu trat z letiska do Viedne.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.