Reakcia na: Vladimír #21328:
za jednej podmienky by to vyznam malo - svojho casu sa spominalo, ze by sa mozno oplatilo mat zvlast tarifu pre elektricku trakciu, ktora by bola nizsia ako pre vozidla so spalovacimi motormi (resp. "univerzalna" tarifa), kedze prevadzkove naklady na vozidla elektrickej trakcie su nizsie. (tym by sa aspon pre cast cestujucich stala doprava vozidlami elektrickej trakcie z ekonomickeho hladiska zaujimavejsia a vyuzivali by ich prednostne) - v tomto pripade by malo vyznam neak rozlisit CP liniek na ktorych by platila "elektricka" tarifa a na ktorych nie, inac ale tiez zastavam nazor ze CB CEPO su krajsie a solidnejsie...
Martin Fundárek
Po vstupe do EÚ sa budú diať zaujímavé veci... ak sa MRŠ zašmelí Viedni, tak z neho možno bude nákladné a bude po problémoch s linkou 61:-). Alebo tu budú sadať nízkonákladové spoločnosti so zaujímavými destináciami Uzbekistan, Čad či Horná Volta:-).