Reakcia na: Vladimír #21328:
za jednej podmienky by to vyznam malo - svojho casu sa spominalo, ze by sa mozno oplatilo mat zvlast tarifu pre elektricku trakciu, ktora by bola nizsia ako pre vozidla so spalovacimi motormi (resp. "univerzalna" tarifa), kedze prevadzkove naklady na vozidla elektrickej trakcie su nizsie. (tym by sa aspon pre cast cestujucich stala doprava vozidlami elektrickej trakcie z ekonomickeho hladiska zaujimavejsia a vyuzivali by ich prednostne) - v tomto pripade by malo vyznam neak rozlisit CP liniek na ktorych by platila "elektricka" tarifa a na ktorych nie, inac ale tiez zastavam nazor ze CB CEPO su krajsie a solidnejsie...
Bon-Cu
Spectre: no, po tom tvojom navrhu so zaloznym busom uz ad specielnej linky upustam ... ale stale s tym ze ten zalozak by bol espres ... je to vobec mozne taktospravit (u nas)?
Bo, priznam sa ze plnu 61 z letiska som nezazil ale poloplnu uz neraz... ale sa obavam aj toho ze casom oze aj take nastat...