Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: J #21379:
Neviem, ci si dobre pochopil: bude tam cislo linky a trasa na papieri. Potom bude pole s ramcekmi, v ktorych budu "radiobudikove" displeje. V praxi teda takto:


Linka:Najblizsi odchod:Linka:Najblizsi odchod:
414:35614:41
AD: "Na Šafárikovom námestí pri parčíku (pred odbočkou z autobusových nástupišť) bolo zriadené nové električkové výstupište pre spoje linky 12, ktoré končia premávku na zastávke Šafárikovo námestie."

Nebolo by jednoduchsie, keby tie vozy brali ludi az po Jurajov dvor, alebo prinajmensom po Polus City Center??? Alebo aspon Trnavske myto? A ked sme uz pri tom Trnavskom myte, tak preco konciace vozy na linke 9 beru iba po Trnavske myto? Vsak mohli by kludne aj dalej, nevidim v tom problem. Cestujuci by si zvykli. Na transperente by namlo byt 9 Trnavske myto, ale uz od zaciatku X9 Vozovna Jurajov dvor. A pre vozy co transparent nemaju, by mala byt dole aspon tabulka s napisom Vozovna Jurajov dvor. V CP by malo byt riadne oznacene, ktore vozy tam idu. Alebo "to sa neda"...???
>>> spectre
To maz jedno Seberiniho alebo Seberinyho. Co si ty Velebna? Je to plitvanie prostriedkamy ta X50.
Mimochodom, citam citam na uvodnej stranke, ze 8435 uz dojazdil. To ako definitivne? Uvidime, ak napadne vela snehu, tak ho asi ozivia, ale ten voz uz minulu zimu jazdil na dobre slovo... Vsak tretie schody uz sucha za sebou, prsi a snezi do neho - a to aj do kabinky. Vykapava, nezapina na jazdu, resp. ide na 200 Amperov... Mohli by ho opravit.
Reakcia na: S499.1023 #21392:

Obavam sa, ze to je nazor BW...
Reakcia na: d3k0 #21380:
Ja som si na Kirenku spravil názor už pri diskusii o zastavovaní Čunováka na Jasovskej, o tarifných pásmach a o tom, ako v DP všetci robia svoju robotu dobre.
Re #21382 d3ko: Dúfam, že nepresadia náradu kĺbákov 15m obludami. Len dúfam, že to nie je názor B.W.
I.
Reakcia na: d3k0 #21380:
Som tiez toho nazoru - a navyse - zabudlo sa na to, ze DPB ako prevadzkovatel je spolupracovnikom a partnerom i Klubu PMHaRD a zasadou pre clenov zakotvenou i v Stanovach KPMHaRD je "neposkodzovat dobre meno Klubu"? Nedeje sa to tu kolkokrat tym sposobom, ze sa neprimeranymi narazkami znevazuje meno prevadzkovatela, ktory je de facto najblizsim partnerom? ?????
J:
NP a CNG? Tak to Solaris asi nebude, co? Možná Sor, Citybus nebo Citaro.

Existuje vůbec na světě nízkopodlažní kloubový autobus s pohonem CNG?
Reakcia na: artur #21387:
Byvas na Seberinyho ??? 🙂 Ja byvam tiez tam pobliz a vzdy som myslel, ze je to Seberiniho...

Inak mne by stacilo X50 len z Brodnej, specialnu zastavku neprotrebujem, tych 50m prejst mi nerobi problemy 🙂 Navrhujem, aby bol autobus vypravovany dynamicky tam, kam chcem ist.... Konkretne rano by ma hodil na FEIku, potom z FEIky do roboty a z roboty domov. Vo volnom case by mohol jazdit napr. medzi najvacsimi obchodami a tiez aby jazdil aj niekde v centre, nech sa nemusim trepat na 202 🙂 Jednoducho taka autobusova taxisluzba 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃 😃
Reakcia na: fobust #21386:
Ale pokial viem, tak sa maju kupovat nizkopodlazne busy, cize porovnavaj stvordverovy klbovy nizkopodlazak s trojdverovym neklbovym 🙂

Re #21387 artur: Veru, budem sa musiet niekoho spytat, ako je mozne, ze po trase Mileticka - Dulak - ASMN moze jazdit X50, ale nie 50. No a co, ze na X50 bude SOR. Stavim sa, ze aspon raz ho tam nevypravia a bude tak Vrakosa, co bude jasnym dokazom, ze keby sa chcelo, tak by mohla po tej trase jazdit aj cela linka 50. A usetrili by sa aj vozokm a aj 1 voz...
A to je na co ta X50. niekto si zaviedol linku domov? Ak ano tak aj ja chcem. Zo Seberinyho na Safko a niektore az po Aupark. Cislo by som chcel 62. Vopred dakujem.
Reakcia na: d3k0 #21382:

Cez tri dvere bez schodov sa ti riychlesie vymenia cestujuci ako cez 4 dvere so schodmai. Ale ak budu obe vozidla NP, tak je jasne co je rychlejsie...
Reakcia na: J #21384:

Tak to vyuzi. Ja mam vsade iba nepriatelov. A mozem si za to sam... Naco by som mal este nieco vypracovat? Aj tak uz vsetci na mna kaslu... Ale pozdravuj ho odo mna, alebo radsej nie, este si aj o tebe nieco pomysli...
Nuž hold, asi treba skočiť za pánom Koladom a dohodnúť si sním stretnutie a porozprávať sa o istých veciach. Stále máme u neho niečo k dobru.
d3k0: No jo. I am Robin Hood, I am Wilaim Tell, I am Sorry.
Reakcia na: J #21379:
Skoda, ze vidim stale ten isty nazor na 15-metrove busy. Tvrdenie, ze plne nahradi 18-metraky je uplne chybne. Moze sa to zdat akurat tak podla papierovej kapacity v porovnani s napr. Ik 435. Tam sa ale do celkovej kapacity nerataju schody a klb, takze skutocna je ovela vyssia ako papierova (aj napr. 359 ludi, hehe 🙂 🙂 ). Druha vec je to, ze nech sa ide autor toho vyroku spytat do Kosic, ako dlho nastupuju/vystupuju ludia do 15-metroveho 3-dveroveho busu. Rovnako ako do 4-dveroveho asi nie... 15-metrove busy by boli super, ale to by museli byt linky trosku inak naplnene. Teraz by sa napriklad dali pouzit v sedle na linku 68.
Vzhľadom na reálny nákup nových busov dúfam, že obdobné výstrelky ako 2929 sa už nebudú opakovať a radšej sa oplechuje nejaký TAM. Či už dva sólo alebo jeden kĺbový.

Re #21378 Andy: Nenapísal si náhodou na dispečery v príspevku #14432 Darrovi: "Neni to jedno? Ved ked nechces, tak si ten prispevok necitaj." Predsa aj Zdenko sem môže dať čo chce. Nemyslíš.
Ludia, fakt nerypte do Kirenky. Toto nema byt diskusia o tom, kto je kto, ale o MHD. Za to, ze su niektori napaleni za to, ako sa k nam spravaju niektori ludia, si nemusime vybijat zlost na navstevnikov diskusie, aj ked su z DPB.

COLOR: Ohladom prace na DPB: Niektori tam pracuju od rana do vecera, tak pliz nezovseobecnuj...
Vladimír: Bo bus je smraďoch a červená je neekologická a tbus smraďoch nie je 🙂 Neviem, je to zvyk.

Re #21345 Papyr: Niečo také sa rozbieha, ale kedy to bude?!

Re #21346 Papyr: Ta to už na čo také transparenty. Keď tam bude len číslo. Myslím si, že terajšie označníky sú dobré, len by som zmenil farbu a dal tam nejaký patent na rýhle primontovanie terčíku pri výlukách nejakých nových liniek X. Niečo, že to tam len zahákneš bez šróbovania a tak.

Keďže Nový Čas má tak blbý web nepodarilo sa mi nájsť ten článok tak ho prepíšem.
HURÁ: PRÍDU NOVÉ AUTOBUSY.
V uliciach hlavného mesta sa objavilo viacerých nových autobusov nezvyčajných farieb a tvarov. Sú medzi nimi malé mini a midi ale aj veľké 15-metrové sólo vozidlá. DP ich testuje, pretože na budúci rok plánuje nakúpiť nové "stroje". Na nákup autobusov je v mestskom rozpočte pre rok 2004 vyčlenených vyše 683 miliónov korún. "Pžiadali sme viaceré firmy o prezentáciu svojich produktov, ktoré testujeme na bratislavských uliciach: konštatuje Bornislav Weigl z DP. Klasický kĺbový autobus meria 18 metrov a najmenší sotva 5. Potrebné sú všetky typy vozidiel. V hlavnom meste sa dá využiť široká škála autobusov. Novinkou je veľkokapacitný 15-metrový autobus, ktorý plne nahradí známe kĺbové vozidlo. Autobus lepšie sedí na vozovke a vodič bezpečne vidí celú jeho dĺžku. Ľudia sa dožadujú dopravy aj v najvzdialenejších a málo dostupných miestachv oblasti Slavína a Horského parku. Práve do úzkych uličiek je vhodný podľa Weigla mini autobus, ktorý sa tiež skúša. O tom aké autobusy budú premávať v uliciach Bratislavy sa nakoniec rozhodne vo verejnej súťaži. Dôležitá je cena a to, ako sa vozidlo osvedčí v uliciach mesta dodal Weigl.

Už len doplním, že nedávno boli zverejnené dve hlavné podmienky a to NP a CNG. Článok bol doplnený o fotky Solarisov a možno NČ vie niečo čo mi nie.
Zdenko: Laskavo mozes prestat uz konecne pisat tie bulharske texty? Nikoho to nezaujma. Kamimu mozes pisat smsky.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.