Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #212674:
Štúrovo je využívane hlavne v letnej sezóno dosť. Hlavne Českými turistami pre termálny komplex Vadaš.

Tie mnou navrhnuté zastavenia by znamenali cca 5 min. zdržania a využila by sa v nich momentálne nevyužitá kapacita hlavne v úseku BA - BP.


Reakcia na: Petto #212678:
áno ja viem, ale zase úrpimne, ak chcú všetci aj to aj to, tka je to jediné riešenie, a úprimne, máš v meste zastávky aj, je to le môj návrh, ale tak ak yb sa pokračovalo v petržalke s duálnym rozchodom, možnosť napojenia je aj v tomto bode, predražené áno, ale ka by to malo využívanosť?...
metro by nebolo prdražené pre BA?.. bolo by, pomohlo by toto viacerým 🙂 ale každý má názor nejaký 🙂
Reakcia na: Valec #212676:
Odvolaval som sa na material z MinDopu - strategia dopravnej obsluznosti...
Reakcia na: Ma178rek #212661:
Predrazeny zbytocny tunel podla mna. Stacilo by max. predlzit z Filialky dakde k TWIN CITY. Tramtrain by vyliezol dakde pri Soltesovej a pod TWIN CITY by mal v podzemi konecnu - no len je uz neskoro na taketo velkoplany.
Reakcia na: 810zssk #212673:
To bola irónia..... No nič nevadí. Ale tie Kúty som myslel vážne. Alebo ďalšia možnosť je premenovať na SK území kategóriu EuroCity na EuroVillage.
Reakcia na: dyspozytor #212655:
Ja netvrdím, že sa nikdy nič nenavýši, alebo že to nie je potrebné... ale kým to nemáš na papieri (buď ako objednávku, alebo aspoň ako zámer k nejakému termínu), tak by som sa zdržal vyjadrenia typu "pocet vlakov sa ma zvysovat" a doložiť to nejakým vývojom. Ak sa má zvyšovať, tak na základe toho a toho dokumentu, bez takéhoto podkladu je to len tvoj odhad. ?
Reakcia na: 810zssk #212673:
Dychaj, hlboky nadych a vydych ?
Reakcia na: david1 #212671:
Ano, tak preto ze v Madarsku su tie vlaky do....... tak ich musime do...... aj na Slovensku. Ja by som naopak z EC uberal stanice, minimalne Sturovo (ano, viem ze sa tam striedaju posadky, ale to tak nemusi byt naveky). Rychlu regionalnu dopravu treba riesit na to urcenymi vlakmi ktore budu jazdit v case ked ich treba a nie nahodne ako prave vyslo ECcko do Prahy. A ja by som najradsej videl aby tie vlaky prechodili aj Kuty, s tym ze spojenie zo Zahoria do Prahy by sa riesilo predlzenim jednej z tych osobakovych vetiev az do Breclavi, co by riesilo aj Brodske. Ale predpokladam ze tam nebude vola CD.
Reakcia na: haló #212672:
"DNV, ako významný medzinárodný uzol"
?
Reakcia na: david1 #212671:
Súhlasím. Pridal by som ešte DNV, ako významný medzinárodný uzol a zrušil Kúty pre stav v akom sa stanica nachádza. Táto stanica je hanbou tohto národa.
Reakcia na: dyspozytor #212657:
Súhlas okrem ranného EC po siedmej je vyťaženosť EC z Budapesti max.polovičná.
Ja by som ich nechal zastavovať aspoň v Galante a Malackách.
MÁV si z toho tiež robí reg.dopravu na svojom 60 km úseku.
Reakcia na: Ike #212666:
Pri zast. Nám.Biely kríž je lievik do jedného pruhu a zápchy tam máš každé poobedie siahajúce minimálne po Ml.Gardu.

Ja by som na Račku zrušil málo používané odbočenie do Karadžičovej a ostali by dva priame smery bez zabratia trate pred križovatkou.

Na Radlinského to však viac zdržujú dva novo vytvorené 50m pruhy z Vazovovej , ktoré vôbec netuším prečo vznikli ,keď ostali prejazdné aj zastávky Blumentál.

Reakcia na: Ike #212666:
Vyššia priepustnosť.
Reakcia na: Ma178rek #212661:
a ešte že by sa jednalo o 2koľajný tunel, resp jednokoľajný, ale v mieste zastávok o 2 koľajný, ale skôr celkovo 2 koľajný s tým, že filiálka a hlavná stanica by mla viacej nástupíšť, teda by to boli normálne stanice 🙂 .. a úprimne dalo by sa veľa vlakov takto riešiť a všetci by boli spokojný 🙂 ...
Reakcia na: Ike #212666:
lebo KDI .... ehm poobede sú tm dosť dlhé kolóny, ale tak podporovať treba MHD... ja tiež nechápem , prečo smerom do mesta sú napríklad 3?...
Jestvuje nejaký seriózny dôvod, prečo musia existovať v smere z Radlinského na Račiansku ulicu dva priebežné jazdné pruhy (okrem KDI)? Zriadenie jedného pruhu by vyriešilo viacero vecí počnúc
- eliminácie blokovania električiek vozidlami IAD,
- možnosti rozšírenia zastávky Račianske Mýto tak, aby bola aspoň trochu dôstojná.

Račianska ulica sa v smere Račianske Mýto - Pionierska viac krát zužuje z dvoch jazdných pruhov do jedného a problémy nie sú. Nerozumiem teda, prečo musia byť na jej začiatku práve dva.
Reakcia na: haló #212664:
Vsak tu nemusis rozpravat v kodoch 😃 Normalne si myslel kupu PCL bydlisko-Kuty Gr u ZSSK a PCL Kuty Gr-ciel u CD? Tam je jasne ze to je bez priplatku ked PCL ZSSK su bez priplatku a u CD su bez priplatku vsetky listky 🙂
Reakcia na: 810zssk #212663:
Neviem, možno som to zle sformuloval. Ja som mal na mysli, pravidelné dochádzanie do ČR so SR a späť s použitím PCL bez využitia medzinárodnej prepravy. A to nemám na mysli ponuku slovenského dopravcu ktorú má v cenníku(a aj to len medzi stanicami Brno-Bratislava a Břeclav-Bratislava) Spôsob, ktorý som mal na mysli ja, hojne využívaný obyvatelmi Záhoria a Slovácka na dochádzanie do zamestnania a je podstatne lacnejší ako každodenné kupovanie si lístka alebo ponuky dopravcu, ktorú som spomenul.
Reakcia na: haló #212662:
Tak do CR samozrejme ze bez priplatku, ked v medzinarodnej preprave ani CR vnutrostatnej preprave ziaden EC priplatok neexistuje.

Mna by zaujimalo preco toto anticke riesenie u ZSSK pretrvava.
Reakcia na: Joyki #212659:
Pre pravidelné cestovanie žiadny príplatok na EC nie je. Keď si kúpiš týždenný, mesačný, štvrťročný po prípadne ročný, môžeš na úseku trate pre ktorý ti lístok platí, využívať aj EC vlaky. Dokonca existuje aj spôsob, ako využívať EC vlaky na pravidelné dochádzanie do ČR bez akéhokoľvek príplatku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.