K2 má na prednom a zadnom podvozku po 2ks motorov, na strednom podvozku má iba kotúčovú brzdu - takže celkovo 4 motory. 2xT6, 2xT3 má na každom podvozku 2 motory - čiže spolu 8 motorov. Čiže úspora je minimálne 50 percent (K2S rekuperuje, T6 nie). Inak toto aj vysvetľuje prečo DPB s obľubou mimo špičky a cez víkendy nasadzuje vozidlá K2. K2jky majú samozrejme tým pádom slabší rozjazd.
A dovod toho odbocenia pre elektricky by bol aky ? Ved nech vsetky linky do Petrzalky idu predsa zo Safka zastavky. Aj tie pripadne z Karlovky.
Ale aj tak samotna L1 neprinesie Petrzalke ( zrejme k HS) uplne ze "nic". To radsej mohli nechat Kalifornana pod Mostom SNP a ponechat L6 v prazdninovom rezime do Dubravky. ?
Dnes som si na Štúrovej všimol dva nedostatky (teda také menej viditeľné):
1. Prečo sa nebude dať odbočiť z Vajanského nábrežia na most? Lebo na základe hotových častí ciest a koľajníc to tak nevyzerá. ...A pozeral som aj plán mestských dráh a ani tam to nie je.
2. Dvojrozchodové výhybky na v križovatke Jesenského sú na 1000mm všetkými smermi a 1435 len priamo smer Kamenné námestie. Ale ak sa nemýlim, tak na základe konštrukcie výhybiek jazda vozidla s rozchodom 1435mm cez výhybku nebude vôbec možná. To, že 1435mm rozchod sa stavia zbytočne je jedna vec, ale keby sa v budúcnosti predsa len náhodou použil, tak sa výhybky budú musieť upraviť.
Pri všetkých eurofondových vozidlách sa mesačne posiela plnenie plánu a plán nariadený ministromstvom bol pôvodne cca 500 km priemerný denný obeh, čo tá firma nie je schopná nakresliť ani... No v súčasnom stave, kedy eurofondy sú trhací kalendár a preplácajú sa aj spätne rôzne nezmysly, už na to asi každý dlabe. Hlavne, že sa čerpá.
Riadiaci orgán mi hovoril že vraj nie. Že sa bude maximálne tak sledovať aké % vozidiel je vonku z celkového stavu, ale asi sa nebudú kontrolovať obehy, grafikon, ani kedy zatiahe do vozovne...
U pushpullov sa vyžaduje aby všetky behali čo naviac?
Áno, ten začiatok poobednej špičky je fail. V tom smere z Ružinova mal byť o hodinu skôr - a to rovnako súvisí aj s tým, že 6tka poobede začína premávať dosť nesokro.
Večer nech kľudne prejazdujú K2S zo 6 na 9. Ale v sedle by mali byť na 9 súpravy. V Ružinove je totiž počas sedla dosť zle rozložené kapacita, hlavne smerom z centra do Ružinova. Najprv ide plná K2S na linke 9 a po nej 2-3 min ide poloprázdna linka 8 s 2xT3 (na ktorej som už dvakrát zažil, že som už na Herlianskej zostal sám vo vagóne).
K2S by som na 9 v sedle ešte bral, ak by boli lepšie nastavené časy prejazdov zo 6 na 9 a opačne. A nie, že ešte o tretej ide z centra do Ružinova K2S.
Veď nie. Ale bavíme sa o tom, že večer nemá zmysel voziť každých 7.5 min dupláky ani na Račiansku ani na Ružinovskú ani do Dúbravky. (A ani 29/30T- teda vlaky o takej kapacite). Takže je ok, že zo 6 prejazdujú do sedla a večer na 9.
A keďže sa v #210341 "ufo"-vi nepáčilo, že K2S prejazdujú na 9, tak som sa opýtal, kam, alebo ako efektívnejšie by mali prejazdovať: či na 4, 5 alebo 3/8.
Môžu, ale načo by mali ísť po špičke do vozovne aby večer znova vyšli na linku, keď môžu byť na trati celý deň..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk