Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ámos #206394:
Nebudú stáť na dvore. Po životnosti je už viacero 9,5-metrových Soriek a tým zvyšným to hrozí tento alebo budúci rok. Vyradením týchto vozov by sa na ich miesto posunuli novokúpené 10-metrové vozy a pôvodné 10,5-metrové Sorky. Na miesto 10,5-metrových Soriek, ktoré boli zakúpené ako kapacitne nedostatočná náhrada za plynové Karosy, by sa posunuli opäť kapacitnejšie 12-metrové vozy. Povedal by som, že linka 28 alebo 53 určite potrebujú kapacitnejšie vozidlá, ako to bolo aj kedysi.
Reakcia na: Solider #206395:
A ako to potom bude? Kalifornan + 30T?
Reakcia na: Mike #206381:
Ťažko povedať, či s tým treba počítať, keďže prichádzajú signály, že vzhľadom na nedostatok autobusov na náhradnú dopravu, nedostatok vodičov autobusov a z toho dôvodu prebytok vodičov električiek je celoročná úplná výluka električiek v celej Karlovej Vsi údajne vopred vylúčená.
Reakcia na: Solider #206393:
evidentne tie vozy nie je treba, kedze neexistuje v sucasnosti problem, ze by nebolo co vypravit na linky obsadzovane 12m vozidlami.
Skutocne nie je potrebne aby miliony € v podobe vozidiel stali na dvore.
Reakcia na: Mike #206379:
Určite nebude ani jeden Urbanway naviac, v minulosti neprišiel ekvivalentný počet nových 12-metrových vozov za tie vyradené, tento deficit sa ťahá už roky. Netreba zabúdať, že sa kedysi na mnohých linkách znižovala ponúkaná kapacita nasadzovaním kratších vozidiel.
Reakcia na: Petto #206373:
Ono sa to vola SOR NBG 18 a uz videl fotky nejakeho prototypu z Kosic ?
Reakcia na: Ámos #206387:
Ja nie, stláčal 4x znamenie, na Zochovej mu to hlásili vpredu ostatní cestujúci, no ale aj hneď potom odfrčal.
Reakcia na: Ámos #206380:
Ak bude nadbytok kĺbov (čo podľa mňa nehrozí), tak by som ich nechal na 91+191 a zároveň vrátil aj na 94. Prejazdy na 192 by mohli byť z inej linky, aby na nej nebehali zbytočne kĺby (napr. 80, 87).
Reakcia na: Mike #206379:
Ideálna je podľa mňa tá možnosť, čo píšeš v druhom odseku. Ak budú nejaké sóla nazvyš, tak ich nasadiť na také linky, kde sú dnes hrbáče, no nestačia tam (X13, 20, 28) a hrbáčmi nahradiť kinderká (ktoré by sa vyradili), ale tiež prednostne na vyťaženejších kinderkových linkách (teda nie na 58).
Reakcia na: Mike #206381:
Tak ano niektore su stale v dobrom stave. Zliner urobil dobru robotu a zdasa ze aj udrzba v DPB uz je lepsia.
Takze na spickove linky a poradia ich treba nechat jazdit...
tak dufam, ze Karlovka pojde 2016, Ruzinov 2017 a Vajnorska 2018 ?
Reakcia na: Joyki #206383:
nahlasil si to vodicovi?
Reakcia na: Gryzly65 #206384:
Tak potom 50 km/h, nikdy neviem reálne odhadnúť rýchlosť... každopádne nebolo mi všetko jedno ustáť v tom buse tak, že nemám sa čoho chytiť, výtlky nás hádžu, ľudia vedľa mňa, kt. sa na mňa tlačia od dverí, ktoré sú otvorené dokorán. ?
Reakcia na: Mike #206379:
Mna by zaujimalo, ci bude dost 12m, po vyradeni tedomov, aj pre L32. Ci tam daju Urbany, Solarisy, alebo nedajboze SOR NB18 cely tyzden ... 🙂
Reakcia na: Joyki #206383:
Vies si predstavit, co robi autobus v takej rychlosti? Navyse, kde by tam natolko zrychlil...? Ze si mal pocit, ze ide 70 neznamena, ze tolko isiel, realne tak 40-50, zhruba vtedy sa ten autobus sprava ako auto v 60-70. 😉 a o petržalskom vraku to plati dvakrat.
Trošku to bolo nebezpečné dnes ráno, keď za rýchlej jazdy (cca. 60-70 km/h) po vytlkoch medzi Hodž. nám. a Zochova sa z ničoho nič zrazu otvorili 4. dvere #4234 na L93. Autobus samozrejme plný, ľudia pritlačený k dverám... len o chlp, a vypadajú rad-radom všetci... rýchlo sa nejako stlačili donútra. A po príchode na zastávku Zochova, ked už chceli vystúpiť, ich ešte raz tie dvere privreli (najprv sa zatvorili, až potom sa otvorili už všetky). ?
Inak všimol som si, že od začiatku zastávky Chatam Sofer sú už zaznačené terajšie polohy stĺpv a iných telies, takže vypracovávanie projektovej dokumentácie na rekonštrukciu je v plnom prúde zrejme. ?
Reakcia na: Ámos #206380:
Áno, aj keby došlo k zníženiu stavu, tak minimálne červené by ostať mali(1631-39 a 2646-53 +2636). Plus treba počítať s tým, že ak nie budúci rok, tak 2017 bude výluka z dôvodu modernizácie karloveskej radiály, ktorá bude musieť byť aj cez školský rok.. a to zhltne dosť kĺbakov naviac oproti bežnej výprave..
Reakcia na: Mike #206379:
velmi dobra otazka ?
L91 a L191 napsat na kratke vozy, kedze vacsi problem je pri klbovych. Po dodani vsetky sorov bude este dost plynovych vrakos?! ?
Reakcia na: Ámos #206378:
Otázka znie, čo nahradia tieto opčné urbanwaye, čo prídu. Malá časť môže doplniť stav, aby sa na 50tke neobjavovali už hrbáče a tiež niektoré môžu nahradiť posledné IK 415, aby Petržalka nemusela vypravovať kinderká na 80 94. Ale stále ostane cca 10-12 urbanov , ktoré budú naviac.

A tieto buď pôjdu na niektoré linky namiesto hrbáčov (a tie zasa namiesto kinderiek, ktoré sa vyradia) - teda defakto v štruktúre budú 12 metrové vozy namiesto vyradených kinderiek. Druhá možnosť je, že pôjdu na nejakú kĺbovú linku, kde ale môže dôjsť k zníženiu kapacity. (pokiaľ sa náležite neposilní interval, ale vieme aký je stav vozokm a vodičov..)

Tretia možnosť je, že 10 urbanwayov je už teraz ako náhrada za prvých 10 tedomov avšak pídu rok a pol dopredu ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.