Zobrazuje to aj maximálnu povolenú rýchlosť na danom úseku a pri jej prekročení akusticky upozorní. Stačí mať zapnuté GPS. Netreba ani pripojenie na internet. Bezplatné off-line mapy sa dajú uložiť na SD kartu.
Nebudú stáť na dvore. Po životnosti je už viacero 9,5-metrových Soriek a tým zvyšným to hrozí tento alebo budúci rok. Vyradením týchto vozov by sa na ich miesto posunuli novokúpené 10-metrové vozy a pôvodné 10,5-metrové Sorky. Na miesto 10,5-metrových Soriek, ktoré boli zakúpené ako kapacitne nedostatočná náhrada za plynové Karosy, by sa posunuli opäť kapacitnejšie 12-metrové vozy. Povedal by som, že linka 28 alebo 53 určite potrebujú kapacitnejšie vozidlá, ako to bolo aj kedysi.
Ťažko povedať, či s tým treba počítať, keďže prichádzajú signály, že vzhľadom na nedostatok autobusov na náhradnú dopravu, nedostatok vodičov autobusov a z toho dôvodu prebytok vodičov električiek je celoročná úplná výluka električiek v celej Karlovej Vsi údajne vopred vylúčená.
evidentne tie vozy nie je treba, kedze neexistuje v sucasnosti problem, ze by nebolo co vypravit na linky obsadzovane 12m vozidlami.
Skutocne nie je potrebne aby miliony € v podobe vozidiel stali na dvore.
Určite nebude ani jeden Urbanway naviac, v minulosti neprišiel ekvivalentný počet nových 12-metrových vozov za tie vyradené, tento deficit sa ťahá už roky. Netreba zabúdať, že sa kedysi na mnohých linkách znižovala ponúkaná kapacita nasadzovaním kratších vozidiel.
Ak bude nadbytok kĺbov (čo podľa mňa nehrozí), tak by som ich nechal na 91+191 a zároveň vrátil aj na 94. Prejazdy na 192 by mohli byť z inej linky, aby na nej nebehali zbytočne kĺby (napr. 80, 87).
Ideálna je podľa mňa tá možnosť, čo píšeš v druhom odseku. Ak budú nejaké sóla nazvyš, tak ich nasadiť na také linky, kde sú dnes hrbáče, no nestačia tam (X13, 20, 28) a hrbáčmi nahradiť kinderká (ktoré by sa vyradili), ale tiež prednostne na vyťaženejších kinderkových linkách (teda nie na 58).
Tak ano niektore su stale v dobrom stave. Zliner urobil dobru robotu a zdasa ze aj udrzba v DPB uz je lepsia.
Takze na spickove linky a poradia ich treba nechat jazdit...
tak dufam, ze Karlovka pojde 2016, Ruzinov 2017 a Vajnorska 2018 ?
Tak potom 50 km/h, nikdy neviem reálne odhadnúť rýchlosť... každopádne nebolo mi všetko jedno ustáť v tom buse tak, že nemám sa čoho chytiť, výtlky nás hádžu, ľudia vedľa mňa, kt. sa na mňa tlačia od dverí, ktoré sú otvorené dokorán. ?
Vies si predstavit, co robi autobus v takej rychlosti? Navyse, kde by tam natolko zrychlil...? Ze si mal pocit, ze ide 70 neznamena, ze tolko isiel, realne tak 40-50, zhruba vtedy sa ten autobus sprava ako auto v 60-70. a o petržalskom vraku to plati dvakrat.
Trošku to bolo nebezpečné dnes ráno, keď za rýchlej jazdy (cca. 60-70 km/h) po vytlkoch medzi Hodž. nám. a Zochova sa z ničoho nič zrazu otvorili 4. dvere #4234 na L93. Autobus samozrejme plný, ľudia pritlačený k dverám... len o chlp, a vypadajú rad-radom všetci... rýchlo sa nejako stlačili donútra. A po príchode na zastávku Zochova, ked už chceli vystúpiť, ich ešte raz tie dvere privreli (najprv sa zatvorili, až potom sa otvorili už všetky). ?
Inak všimol som si, že od začiatku zastávky Chatam Sofer sú už zaznačené terajšie polohy stĺpv a iných telies, takže vypracovávanie projektovej dokumentácie na rekonštrukciu je v plnom prúde zrejme. ?
Áno, aj keby došlo k zníženiu stavu, tak minimálne červené by ostať mali(1631-39 a 2646-53 +2636). Plus treba počítať s tým, že ak nie budúci rok, tak 2017 bude výluka z dôvodu modernizácie karloveskej radiály, ktorá bude musieť byť aj cez školský rok.. a to zhltne dosť kĺbakov naviac oproti bežnej výprave..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
MatejBA