No práve ako som to ja pochopil v tom je ten problém, viem že to je ZSSK, ale pokiaľ som to ja pochopil procedúra po 1. stanicu na území je jednoduchšia ako ďalej. Ja to tak chápem že ZSSK či štát nemajú veľa pák na zablokovanie po tú 1. stanicu ak chce ísť dalej už áno tam je to zložitejšie a majú viac pák zablokovať to. Dalej nastupuje reciprocita v HDV, vozňoch či v najazdených km a čo ja viem ešte čo.
Pokiaľ viem napr OBB rušňovodiči ťahajú do Petržalky recipročne naši rušňovodiči ťahajú do Marchegu a podobne je to aj s MAV atď. ....
Od statnej hranice do Petrzalky je dopravcom tych vlakov Zeleznicna spolocnost Slovensko. Je teda irelevantne ci idu po Petrzalku, alebo Opatovu nad Vahom, kedze ZSSK moze jazdit po celom Slovensku.
Možno mám slabé okuliare ale v petržalke už roky vidím vlaky s logom OBB už min od roku 2000 samozrejme ako je to právne riešené neviem a ani ma to nezaujíma len viem že je tam vlak s logom OBB a dostanem sa do Viedne bez prestupovania.
Ja som hneď tuším napísal že som počul. Od koho už neviem je to min. cez 10r., ale bol to človek čo sa pohyboval na železnici. A bolo to presne o téme Rajka - BA kde mi povedal presne to čo som dole písal že ZSSK môže do Rajky ale MAV ďalej ako do Rusoviec by muselo ísť veľmi zložitým procesom na rozdiel od toho keby len po Rusovce a MAVu ísť len po Rusovce neoplatí aj u OBB v Petržalke ide tiež len po 1. Stanicu na ŽSR
Len nakoľko ty tak kategorický odmietaš tak musíš mať lepšie vedomosti ako ja tak si to len chcem kuknúť a overiť. Lebo zatiaľ to nie je nič viac moje slovo proti tvojmu, Samozrejme na koľko je moje info správne ja neviem preto si to chcem overiť lebo ako ty mi neveríš tak ani ja tebe.
Ja robím aj som robil mimo MHD a železnice a teraz úplne mimo môjho fachu kvôli kríze už 5r tak rád si skontrolujem info iného.
Ono to samozrejme existuje, lenže nie na Slovensku a je to vecou medzištátnych dohôd a nie zákona. Napr. Basel Badischer Bahnhof je infraštruktúra DB. Zákon požadovaný TTX01 či jak sa menuje by bol ekvivalentom zákona, že do prvej obce za hranicami môžem ísť bez občianskeho a platiť tam svojou menou.
Ty predsa tvrdis ze to existuje, takze dokazne bremeno je na tebe. Ty mas preukazat ze existuje zakon ktory dovoluje dopravcovi ist do prvej stanice v susednom state.
Kazdopadne viaceri tu vieme kde S499 pracuje, cize pri vsetkej ucte voci tebe, aj ked je to slovo proti slovu, tak to jeho slovo ma asi desatnasobne vacsiu vahu ako tvoje.
Tak spoplatnenie dialnic v celej Bratislave by bol velmi nerozumny krok, uz len preto ze dva mosty z Petrzalky do mesta su dialnicne. Inak ked uplynie cas povinnosti prevadzkovat 801 myslite ze ju zrusia? Predpokladam, ze by zo sebou zobrala aj 90.
Hej hej to by bolo rozumne, lebo ked si zoberiem tu veskeru planovanu vystavbu v danych uzemiach a ozivovanie starych projektov tento privadzac bude casom nevyhnutny.
Presne ako hovoris momentalne by si musel ist cez Rajku a takato zachadzka mi nepride ako idealny obchvat Rusoviec, je blbost aby si ludia s Cunova museli kupovat Madarsku dialnicnu znamku, ked sa potrebuju prepravit do prace v ramci SR. Ludia co byvaju v Rusovciach by Vam vedeli nieco povedat o intenzite na hlavnej ceste v case rannej ci poobednej spicky, nikdy predtym tam semafory nebolo treba skus si teraz podvecer prejst cez cestu v Rusovciach sa nacakas jak ja minule. Ten privadzac pred Rusovcami by mohol pomoct ale ak ta cast dialnice bude spoplatnena, tak len minimalne, vieme aky su Slovaci.
Dobre vedieť o tej zmene, často využívam M15 bezplatne a vôbec nemám informáciu o tom, že sa niečo zmenilo...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TTV01
Pokiaľ viem napr OBB rušňovodiči ťahajú do Petržalky recipročne naši rušňovodiči ťahajú do Marchegu a podobne je to aj s MAV atď. ....