Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Palo1987 #204797:
Hej, tak nejak to vidim aj ja 🙂
Reakcia na: 810zssk #204791:
Osobne si myslim, ze nie je vyznam aby trolejbusy mali samostatnu ciselnu radu, mne ako cestujucemu je uplne jedno ci mi pride na zastavku trolejbus alebo autobus, ked ide tam kam potrebujem. U elin je to ine kedze maju vlastne zastavky az na par pripadov. Ked uz sa nstolil ten trend, ze sa aj trolejbusy zaradia ciselne medzi ostatne (autobusove) linky, napr. 33 alebo 64, N72 atd, tak v tom treba pokracovat. Ked dojde k reorganizacii trolejbusovych liniek tak je to jedno kedze napr. 206 dajme tomu nepojde uplne po tej istej trase napriklad.
Reakcia na: mark178 #204794:
Tradicna otazka: Naco by to bolo dobre?

Preboha ludia, ak nieco navrhujete tak to aspon skuste nejako zdovodnit.
ak chcete trolejbusy niekam presävať napadá mi ešte možnosť že by mohli mať čísla 101-119, určite lepšie ako dáke blbosti
Reakcia na: Salomon #204773:
Máš nejaký racionálny argument, prečo by tvoj návrh nemal byť považovaný za šotoušovinu? Má nejaké racionálne jadro? Fakt je Koliba alebo Mudroňka obvod 2?
A pri všetkej úcte, Košice sú možno jediné mesto na svete, z ktorého by si Bratislava v doprave nemala brať príklad absolútne v ničom.
Reakcia na: trolejbus6207 #204789:
Na 99% si tipnem Deltes s.r.o. a ing. Karol Kolada ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Ike #204781:
Len tazko si predstavit reorganizaciu kde by neexistovala linka napr. v trase 201ky. Ja suhlasim (ba priam preferujem) aby nove trolejbusove linky boli zaradovane do radu 20-199, dokonca aj vyrazne upravene linky by v nom mohli byt. Ale linky ktorym sa trasa nemeni (resp. meni len minimalne, napr. keby doslo k prehodeniu konecnej z NOU na NUSCH) sa nemaju co precislovavat.
Reakcia na: trolejbus6207 #204789:
nakreslil, krucinál, už je zo mňa dyslektik ?
Reakcia na: S499.1023 #204782:
keď sa chce, všetko sa dá, ale vždy je ľahšie zaujať postoj "tosaneda"

čo sa týka tej Mliekárenskej, chcelo by to fakt vidieť, ako sa točí či už 31Tr alebo NB18, na druhej strane si neodpustím poznámku - aký amatér robil projekt toho obratiska, keď ho naskreslil tak debilne, že tam majú kĺbové vozy také problémy?
Reakcia na: Mike #204785:
Tam je to ale dlhoročná tradícia - Kutná Bystrica je relatívne nová prevádzka a zadrôtovanie Sásovej bolo už dávno naplánované - len sa to ukázalo byť "príliš zložité" - presne ako v Bratislave.
Inak tá Budapešť ma fasSnuje obzvlášť - v rovinatej Pešti sa preháňajú trolibuszy, v kopcovitom Budíne sa plazia dýchavičné Kádáre.
Reakcia na: S499.1023 #204786:
Ak si myslíš, že budem reagovať na príspevok s hádavým podtónom, tak ti zaželám len pekný deň ? Posolstvo môjho príspevku je jasné, takže tento OT nemienim začať.
Reakcia na: Ike #204760:
No naschvál, čo znamená niekoľkomesačné státie vozidla v poveternostných podmienkach? Podľa mňa to totiž neznamená nič.
Reakcia na: S499.1023 #204784:
? ?

Tak podobne aj Ostrava, Budapešť.. -zatrolejovaná je ibá malá, špecifická časť mesta.
Reakcia na: Solider #204747:
Tak minimálne spoluvinníkom je Ing. Ohorok, posadnutý trolejovaním každej ritnej diery, hlavne aby to šlo s čo najmenej papierovaním.
BA sa o chvíľ dostane do stavu Kutnej Bystrice - na jednom konci mesta zatrolejovaná každá druhá ulica, na druhom po Fahrdrahte ani stopy.
Reakcia na: TomJ #204730:
204, 205 - nie je nutné, aby boli v obratisku dva vozy na jednej linke súčasne ale zmestiť by sa to tam zmestilo, stačilo by ťahať s vozom na nástupište. A problém ružinovského cintorína vo Vrakuni vyriešia dvoje táčky asfaltu.
Reakcia na: trolejbus6207 #204729:
Pri Vojenskej sa stávalo vo dvoch radoch a zmestili sa tam aj tri linky v pohode.
31Tr asi nebude mať horší rejd ako Sanos alebo 15Tr, ale určite bude viac vybočovať (je o 3/4 metra dlhšia a o 5 cm širšia).







Reakcia na: 810zssk #204778:
Ak by však došlo ku komplexnej reorganizácii trolejbusovej dopravy, bolo by vhodné prečíslovanie a začlenenie do autobusového radu uskutočniť.

Ak neostane kameň na kameni, tak potom nemá veľmi zmysel ponechávať "staré čísla" v mysliach ľudí a navyše, ľudia budú prvé dni dezorientovaní tak či tak. Ale samoúčelne je to hlúposť.
Reakcia na: 810zssk #204778:
tak potom to je vyriesene.
Reakcia na: roman2 #204776:
Nech to ma aj cislo 762, nie je to jedno?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.