Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: trolejbus6207 #204789:
Na 99% si tipnem Deltes s.r.o. a ing. Karol Kolada ? ? ? ? ? ? ?
Reakcia na: Ike #204781:
Len tazko si predstavit reorganizaciu kde by neexistovala linka napr. v trase 201ky. Ja suhlasim (ba priam preferujem) aby nove trolejbusove linky boli zaradovane do radu 20-199, dokonca aj vyrazne upravene linky by v nom mohli byt. Ale linky ktorym sa trasa nemeni (resp. meni len minimalne, napr. keby doslo k prehodeniu konecnej z NOU na NUSCH) sa nemaju co precislovavat.
Reakcia na: trolejbus6207 #204789:
nakreslil, krucinál, už je zo mňa dyslektik ?
Reakcia na: S499.1023 #204782:
keď sa chce, všetko sa dá, ale vždy je ľahšie zaujať postoj "tosaneda"

čo sa týka tej Mliekárenskej, chcelo by to fakt vidieť, ako sa točí či už 31Tr alebo NB18, na druhej strane si neodpustím poznámku - aký amatér robil projekt toho obratiska, keď ho naskreslil tak debilne, že tam majú kĺbové vozy také problémy?
Reakcia na: Mike #204785:
Tam je to ale dlhoročná tradícia - Kutná Bystrica je relatívne nová prevádzka a zadrôtovanie Sásovej bolo už dávno naplánované - len sa to ukázalo byť "príliš zložité" - presne ako v Bratislave.
Inak tá Budapešť ma fasSnuje obzvlášť - v rovinatej Pešti sa preháňajú trolibuszy, v kopcovitom Budíne sa plazia dýchavičné Kádáre.
Reakcia na: S499.1023 #204786:
Ak si myslíš, že budem reagovať na príspevok s hádavým podtónom, tak ti zaželám len pekný deň ? Posolstvo môjho príspevku je jasné, takže tento OT nemienim začať.
Reakcia na: Ike #204760:
No naschvál, čo znamená niekoľkomesačné státie vozidla v poveternostných podmienkach? Podľa mňa to totiž neznamená nič.
Reakcia na: S499.1023 #204784:
? ?

Tak podobne aj Ostrava, Budapešť.. -zatrolejovaná je ibá malá, špecifická časť mesta.
Reakcia na: Solider #204747:
Tak minimálne spoluvinníkom je Ing. Ohorok, posadnutý trolejovaním každej ritnej diery, hlavne aby to šlo s čo najmenej papierovaním.
BA sa o chvíľ dostane do stavu Kutnej Bystrice - na jednom konci mesta zatrolejovaná každá druhá ulica, na druhom po Fahrdrahte ani stopy.
Reakcia na: TomJ #204730:
204, 205 - nie je nutné, aby boli v obratisku dva vozy na jednej linke súčasne ale zmestiť by sa to tam zmestilo, stačilo by ťahať s vozom na nástupište. A problém ružinovského cintorína vo Vrakuni vyriešia dvoje táčky asfaltu.
Reakcia na: trolejbus6207 #204729:
Pri Vojenskej sa stávalo vo dvoch radoch a zmestili sa tam aj tri linky v pohode.
31Tr asi nebude mať horší rejd ako Sanos alebo 15Tr, ale určite bude viac vybočovať (je o 3/4 metra dlhšia a o 5 cm širšia).







Reakcia na: 810zssk #204778:
Ak by však došlo ku komplexnej reorganizácii trolejbusovej dopravy, bolo by vhodné prečíslovanie a začlenenie do autobusového radu uskutočniť.

Ak neostane kameň na kameni, tak potom nemá veľmi zmysel ponechávať "staré čísla" v mysliach ľudí a navyše, ľudia budú prvé dni dezorientovaní tak či tak. Ale samoúčelne je to hlúposť.
Reakcia na: 810zssk #204778:
tak potom to je vyriesene.
Reakcia na: roman2 #204776:
Nech to ma aj cislo 762, nie je to jedno?
Reakcia na: Ámos #204775:
Kvoli IDS nic precislovat netreba.
Reakcia na: Salomon #204773:
Uved jednu vyhodu samostatneho radu pre cestujuceho ktory nie je sotous. Ak najdes co i len jeden dost dobry dovod, potom uznam ze to nie je sotousovina.
Riešite tu strašné voloviny 😛 jediné čo by nebolo odveci je zreformovať autobusové linky,lebo zase tu pribúdajú nezmyselné linky,ako napríklad L123!!!U trolejbusov a električiek je mi srdečne jedno aký majú číselný rad 😉
Reakcia na: Salomon #204771:
no riadna bbost.
1. neprecislovavat vobec!

2. ak sa bude musiet kvoli IDS, precislovat v sulade so sucasnymi pravidlami. A je mi uuuuplne jedno ze Kosice maju vlastnu radu pre trofle. Je to cista sotousovina a pre cestujuceho nepodstatne. Pre neho je dolezite, ze sa mu nezmeni cislo linky na ktoru je zvyknuty. Preco by sa vsetky linky v rade 20-33 mali teraz precislovat? A teda plati bod 1. a ak sa musi, dat troflom cisla, ktore su volne a ak sa trochu da v sulade s oblastnym cislovanim.
Reakcia na: Ike #204768:
Samozrejme ze prostriedky mesta radovo v milionoch € minat na ludi, ktorych mesto nema nic iba naklady je blbost. A je mi jedno ci je o politicky korektne alebo nie. Nazyvaje veci spravnym menom a ked sa tento stat rozhodo prerozdelovat peniaze takym spobom, ze 8% obyvatelstva, dostane prerozdelenim nejakych 2,5% zdrojov, tak sa tomu mesto musi prisposobit.

Obyvatelia mlynov maju luxusnu dopravu s porovnanim s tym, a co su zvyknuty doma.
Este mono zrusit L39 a pravit dva vytahy, jeden k elektrickam pri botanickej zahrade a druhy na Patronku. Ak moze byt 25tisic dlhodielcanov, obyvatelov s trvalym pobytom, zvazanych k elektricke, tak to moze denne absolvovat aj 25tis. studentov.
Reakcia na: 810zssk #204772:
Sotousoviny vymýšľajú aj ty nižšie pod mojím prispevkom. Neviem koľko ľudí tu na fóre je rodených Bratislavčanov ale aj také Košice majú t-busy oddelené, samozrejme tiež v A-busovej rade ale sú oddelené. Nechcem sa nikoho dotknúť ale čokoľvek tu raz za čas niečo niekto povie/navrhne, už ho kameňujete a nazýva te to "sotousivina" Osobne nemám nič proti tomu aby boli v A-busovej rade ale nech je to rozumne, systematicky zoradené a nie rozhadzané.
Mne je jedno, že to ma palice a príde 22 = (202) alebo pantograf 41 = (1)
Západné mestá majú tiež krásne oddelené číselné rady.Skôr zblbnete ľudí vy ako ja. Ešte raz nič v zlom.?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.