Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #20178:
Pokiaľ máš na mysli fakt, že "V Bratislave sa to nedá, pretože v Bratislave máme iné starosti", tak s Tebou súhlasím. Moje návrhy boli ale smerované k virtuálnemu dopravnému podniku, kde sa to dá upraviť podľa Prahy. V Bratislave sa nebudú robiť ani spojky, pretože platí Železničiarske Sedmoro:
1) Nikdy sa to tak nerobilo
2) Ešte nič neprišlo
3) Všetci sú na obede
4) Cestujúci by to nepochopili
5) Bolo by to bars zložité
6) Nerobte problémy a nejako sa dohodnite
7) Aj tak to bude celé na hxxno
Ak sa stane DN v tesnej blízkosti spojky, ostatné súpravy zadržím generálnym stopom a budú precházdzať do protismeru na predchádzajúcej spojke.
I.
Reakcia na: Sarko #20178:
Pokiaľ máš na mysli fakt, že "V Bratislave sa to nedá, pretože v Bratislave máme iné starosti", tak s Tebou súhlasím. Moje návrhy boli ale smerované k virtuálnemu dopravnému podniku, kde sa to dá upraviť podľa Prahy. V Bratislave sa nebudú robiť ani spojky, pretože platí Železničiarske Sedmoro:
1) Nikdy sa to tak nerobilo
2) Ešte nič neprišlo
3) Všetci sú na obede
4) Cestujúci by to nepochopili
5) Bolo by to bars zložité
6) Nerobte problémy a nejako sa dohodnite
7) Aj tak to bude celé na hxxno
Ak sa stane DN v tesnej blízkosti spojky, ostatné súpravy zadržím generálnym stopom a budú precházdzať do protismeru na predchádzajúcej spojke.
I.
Reakcia na: Vladimír #20175:

Dispečeri sú samozrejmosť. Bez dispečera by sa ani lístok nemohol pohnúť 😉.
Reakcia na: Igorko #20176:

Praha je Praha. Čo Bratislava?

Ohľadne výpočtov, všetko je len teória. Čo ak sa stane DN v tesnej blízkosti spojky, tak, že za výhybku sa dostane len jedna súprava? Inak myšlienka hromadného cúvania sa mi páči 🙂.
Reakcia na: Igorko #20176:

Co sa tyka tej manipulacie so surpavami, tak plne suhlasim s tebou popisanym postuom.
Reakcia na: Sarko #20173:
Odbrzdený brzdový pedál spôsobí nefunkčnosť EDB, nie BS. Ale opakujem, v Prahe upravili zapojenie ovládania zo zadného panelu tak, že odparkovaný brzdový pedál nespôsobuje nefunkčnosť EDB, cúvanie zo zadného panelu B vozidla pri zapnutom riadení A vozidla nespôsobuje nefunkčnosť BS, na dĺžku vozidla sa cúvať s cestujúcimi môže atď.
A len tak mimochodom, Tvoj výpočet je nesprávny.
Ak je manipulačná doba 5 minút (čo je teda za podmienky prítomnosti dispečerov silne prehnané), tak nebudem postupovať spôsobom "zmanipulujem jednu súpravu, tá odíde a manipulujem s druhou" ale spôsobom "všetkých 5 súprav vycúva, prvá odchádza naprázdno 4 zastávky, druhá 3, tretia 2 , štvrtá 1 a posledná berie cestujúcich od začiatku. Čas: 10 minút od príchodu dispečerov.
I.
Reakcia na: Sarko #20173:
Ja opakujem, že pri cúvaní by boli prítomní dispečeri.
Reakcia na: Sarko #20173:

Ja som isiel v KE na KT8 a stacilo mi... Ale v Brne by som si rozhodne zajazdil! Tam su ine trate... 🙂

Mimochodom, pokial viem, tak na dlzku supravy je povolene cuvat. Ci ako to ma DPB v D1/1...
Reakcia na: Igorko #20171:

Prax mam, ale vodicske opravnenie nemam. Ani predpisy mi nezabranili, aby som si neprejazdil napr. celu brnensku tram siet so vsetkymi typmi vozidiel 🙂.

V pripade cuvania by som sa ako vodic strikne drzal zakona a ani sa len nepokusil zariskovat pripadne zivoty ludi. Treba si uvedomit, ze staci taka malickost, odbrzdeny brzdovy pedal (ci uz na "A" alebo "B" vozidle) a vozidlo je tym padom bez brzd! Takze vseobecne nie som za strikne dodrziavanie predpisov, ako za posudzovanie jednotlivych pripadov.
Reakcia na: Vladimír #20157:
Nepredstavuješ ale Sarko je predpisožrút:-).
I.
Reakcia na: Sarko #20152:
Prepáč, prosím, Ty máš aj prax ako vodič električky?
I.
Reakcia na: galiyosha #20167:
Nepokracovalo sa uz tusim preto lebo tento spolocny podnik skrachoval....
Reakcia na: galiyosha #20167:
4400 je k dnesnemu dnu v stadiu oprav a postupnej udrzby-treba mu drzat palce 🙂
Ad:onvo vs.TAM

Ponukam male nezawisle zhodnotenie klbovych TAMov:
Z pohladu prevadzky (vodicov):vozidlo skvele "sedi" na ceste, je dobre ovladatelne, ma priestrannu kabinu a celkove podava velmi dobry vykon. Jedina vytka zo strany cestujucich su drevene sedadla - boli vsak do vozidiel objednavane na vyslovnu ziadost DP - a niet sa velmi co cudovat, pretoze po skusenostiach v inych typoch vozidiel, kde su montovane kozene, kozenkove ci tapacirowane sedadla to bolo sice krajne, ale..riesenie...kvoli notorickym nicitelom, ktori dokazu z "drahsieho" sedadla za par minut urobit znehodnotenu kopku smetia 😕
ad tam busy: preco sa vlastne s nakupmi tamov nepokracovalo? nemali sa ako prefinancovat? a nevie niekto, ci teda este niekedy bude jazdit 4400?

ad spojky na tratiach: kolko myslite, ze by stalo realizovanie tychto modifikacii? lebo v kratkom case je to po sprevadzkovani buse uz druhy skvely napad, o ktoreho praktickej realizacii v dpb ale velmi pochybujem 😞 a nebol by mi niekto ochotny vysvetlit, aky je rozdiel medzi kolajovou splietkou a dvojitou spojkou? nie celkom dobre som to z tej diskusie pochopil 🙂
Reakcia na: d3k0 #20165:
Tzn. 3 stupnova ?
Reakcia na: onvo #20163:
Prevodovka VOITH je super, rovnaku znacku mame aj v najnovsich SORoch 😉
A tak udaje o motoru mate na webu, ale prevodovka ?
A poruchovost ?
Reakcia na: d3k0 #20160:
Zajima mne hlavne motor a pouzita prevodovka.
Jinak vozy jsou snad licencni MANy, pokud je mi znamo.
Reakcia na: d3k0 #20160:
skaredy interier? mne sa paci nahodou 🙂 hlavne ten velky priestor 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.