Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Sarko #20185:
OK, pozývam Ťa na pivo s topmanagementom DPB-ED. Uvidíme, čo presadíš:-(.
I.
Reakcia na: Sarko #20184:
Nuž ja som si tam s KT8 (oficiálne) zajazdil tuším v 1992 na poslednej federálnej súťaži vodičov električiek, to ešte boli vozidlá v slušnom satave, aj trate použiteľné, celkom sme sa vyblbli, hlavne bol súdruh z DP Košice čo nás sprevádzal, nešťstný, keď sme sa do oblúka pred Perešským mostom sápali asi 40 a on tvrdil, že tá 15 je tak ledva-ledva a že tam stále niečo vykoľajuje. Ale nevypadli sme a naša teória o tom, že tam vykoľajujú, pretože jazdia príliš pomaly, sa potvrdila:-).
Reakcia na: Igorko #20181:

Takéto bedákanie neuznávam. Je to dobrá myšlienka, ktorá je hodna rozpracovania do detailu a vytrvalého presadzovania. V KE sa mi podarilo presadiť viacero vecí, o ktorých som bol presvedčený, že sú neuskutočniteľné. Ak sa niečo dá v Košiciach, tak v Bratislave sa to musí dať bez problémov 😉.
Reakcia na: Turbo #20183:

Nuž mali ste smolu, lebo také spomalené KT8 máme len zhruba 3 kúsky. Ostatné sú svižné.
Reakcia na: Sarko #20182:

Bolo to asi pred dvoma rokmi. Zajazdil si tam Peter P., potom som mal to stastie aj ja, ale som bol velmi sklamany, vsak ten voz tahal ako bratislavska kachna, lenive, pomale, ale aspon to brzdilo...
Reakcia na: Turbo #20174:

A kedyže si to išiel košickým KT8? Pred dvoma rokmí? Vedz, že dnes je situácia v KE ohľadne KT-čiek odlišná. Všetky sú obojsmerne prevádzkyschopné a počas posledných výluk sa všetkých 19 každú chvíľu otáčalo. Za normálnych okolností sa KT8D5 otáčajú po každom ubehnutí 10.000 km. Na dvoch KT8 prebieha GO s dosadením NP článku, budúci rok budú nasledovať ďalšie. Budeme mať teda aj v ED vozidlá, ktoré budú vhodné pre prevoz telesne postihnutých ľudí. Bratislava v tomto smere zatiaľ nerobí nič. Alebo je to inak?
Reakcia na: Sarko #20178:
Pokiaľ máš na mysli fakt, že "V Bratislave sa to nedá, pretože v Bratislave máme iné starosti", tak s Tebou súhlasím. Moje návrhy boli ale smerované k virtuálnemu dopravnému podniku, kde sa to dá upraviť podľa Prahy. V Bratislave sa nebudú robiť ani spojky, pretože platí Železničiarske Sedmoro:
1) Nikdy sa to tak nerobilo
2) Ešte nič neprišlo
3) Všetci sú na obede
4) Cestujúci by to nepochopili
5) Bolo by to bars zložité
6) Nerobte problémy a nejako sa dohodnite
7) Aj tak to bude celé na hxxno
Ak sa stane DN v tesnej blízkosti spojky, ostatné súpravy zadržím generálnym stopom a budú precházdzať do protismeru na predchádzajúcej spojke.
I.
Reakcia na: Sarko #20178:
Pokiaľ máš na mysli fakt, že "V Bratislave sa to nedá, pretože v Bratislave máme iné starosti", tak s Tebou súhlasím. Moje návrhy boli ale smerované k virtuálnemu dopravnému podniku, kde sa to dá upraviť podľa Prahy. V Bratislave sa nebudú robiť ani spojky, pretože platí Železničiarske Sedmoro:
1) Nikdy sa to tak nerobilo
2) Ešte nič neprišlo
3) Všetci sú na obede
4) Cestujúci by to nepochopili
5) Bolo by to bars zložité
6) Nerobte problémy a nejako sa dohodnite
7) Aj tak to bude celé na hxxno
Ak sa stane DN v tesnej blízkosti spojky, ostatné súpravy zadržím generálnym stopom a budú precházdzať do protismeru na predchádzajúcej spojke.
I.
Reakcia na: Vladimír #20175:

Dispečeri sú samozrejmosť. Bez dispečera by sa ani lístok nemohol pohnúť 😉.
Reakcia na: Igorko #20176:

Praha je Praha. Čo Bratislava?

Ohľadne výpočtov, všetko je len teória. Čo ak sa stane DN v tesnej blízkosti spojky, tak, že za výhybku sa dostane len jedna súprava? Inak myšlienka hromadného cúvania sa mi páči 🙂.
Reakcia na: Igorko #20176:

Co sa tyka tej manipulacie so surpavami, tak plne suhlasim s tebou popisanym postuom.
Reakcia na: Sarko #20173:
Odbrzdený brzdový pedál spôsobí nefunkčnosť EDB, nie BS. Ale opakujem, v Prahe upravili zapojenie ovládania zo zadného panelu tak, že odparkovaný brzdový pedál nespôsobuje nefunkčnosť EDB, cúvanie zo zadného panelu B vozidla pri zapnutom riadení A vozidla nespôsobuje nefunkčnosť BS, na dĺžku vozidla sa cúvať s cestujúcimi môže atď.
A len tak mimochodom, Tvoj výpočet je nesprávny.
Ak je manipulačná doba 5 minút (čo je teda za podmienky prítomnosti dispečerov silne prehnané), tak nebudem postupovať spôsobom "zmanipulujem jednu súpravu, tá odíde a manipulujem s druhou" ale spôsobom "všetkých 5 súprav vycúva, prvá odchádza naprázdno 4 zastávky, druhá 3, tretia 2 , štvrtá 1 a posledná berie cestujúcich od začiatku. Čas: 10 minút od príchodu dispečerov.
I.
Reakcia na: Sarko #20173:
Ja opakujem, že pri cúvaní by boli prítomní dispečeri.
Reakcia na: Sarko #20173:

Ja som isiel v KE na KT8 a stacilo mi... Ale v Brne by som si rozhodne zajazdil! Tam su ine trate... 🙂

Mimochodom, pokial viem, tak na dlzku supravy je povolene cuvat. Ci ako to ma DPB v D1/1...
Reakcia na: Igorko #20171:

Prax mam, ale vodicske opravnenie nemam. Ani predpisy mi nezabranili, aby som si neprejazdil napr. celu brnensku tram siet so vsetkymi typmi vozidiel 🙂.

V pripade cuvania by som sa ako vodic strikne drzal zakona a ani sa len nepokusil zariskovat pripadne zivoty ludi. Treba si uvedomit, ze staci taka malickost, odbrzdeny brzdovy pedal (ci uz na "A" alebo "B" vozidle) a vozidlo je tym padom bez brzd! Takze vseobecne nie som za strikne dodrziavanie predpisov, ako za posudzovanie jednotlivych pripadov.
Reakcia na: Vladimír #20157:
Nepredstavuješ ale Sarko je predpisožrút:-).
I.
Reakcia na: Sarko #20152:
Prepáč, prosím, Ty máš aj prax ako vodič električky?
I.
Reakcia na: galiyosha #20167:
Nepokracovalo sa uz tusim preto lebo tento spolocny podnik skrachoval....
Reakcia na: galiyosha #20167:
4400 je k dnesnemu dnu v stadiu oprav a postupnej udrzby-treba mu drzat palce 🙂
Ad:onvo vs.TAM

Ponukam male nezawisle zhodnotenie klbovych TAMov:
Z pohladu prevadzky (vodicov):vozidlo skvele "sedi" na ceste, je dobre ovladatelne, ma priestrannu kabinu a celkove podava velmi dobry vykon. Jedina vytka zo strany cestujucich su drevene sedadla - boli vsak do vozidiel objednavane na vyslovnu ziadost DP - a niet sa velmi co cudovat, pretoze po skusenostiach v inych typoch vozidiel, kde su montovane kozene, kozenkove ci tapacirowane sedadla to bolo sice krajne, ale..riesenie...kvoli notorickym nicitelom, ktori dokazu z "drahsieho" sedadla za par minut urobit znehodnotenu kopku smetia 😕

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement