Ja už neverím. Ukáž mi jednu dvojkolajnú trať na svete, po ktorej by jazdili rychlovlaky (v našom prípade Bratislava - Paríž), regio vlaky (dajme tomu od Trnavy do Viedne) a akýsi mestský tram-train (napríklad Janíkov dvor - Predmestie); preferenčne časť takejto trate v akomkoľvek tunelY - najdi zrovnatelny projekt.. Či Bratislava by bola prvá, že ?
"tazke iba dohady vycucane z prsta na zaklade viacnasobnych teoretickych vykonstruovanych predpokladov subjektivneho vnimania" - presne tak sa dajú zhrnúť tvoje príspevky.
"len ja sam som za tych cca 12 rokov vyradil 3 nove tabulky." - vyradil? Ja som za 10 rokov predával 2 autá a obe išli do BA, takže EČV sa nemenilo.
"ohanas sa statistikou bez toho, aby si korektne pouzival jej nastroje." - Základná vlastnosť štatistiky je to, že sa dá krásne zneužiť pred ľuďmi, ktorý nepoznajú jej metódy. Presne o to si sa pokúšal. Operoval si s rastom počtu áut za územie Slovenska a snažil si sa to aplikovať na Bratislavu len preto, aby si normalizoval výsledky a mohol obhájiť svoju blbosť. Nabudúce skús Európu, prípadne celú Zem - možno sa Ti na základe toho podarí dokázať, že počet aút v Bratislave rastie.
Zvyšujúca sa presnosť výskumu so zmenšovaním sledovaného územia je základná vlastnosť štatistiky, tak nechápem, prečo tu operuješ s rastom počtu áut na Slovensku.
Tvrdil som tu niekde,že za zácpy na mostoch môže Petržalka? Dookola ti tu tvrdím ,že zaťaženie mostov bude len a len narastať s pribúdajúcimi vozidlami v meste čiže aj v Petržalke. V centre mesta kam ústi Apollo a SNP sa neplánuje nič čo by rýchlejšie autá do centra mesta absorbovalo.Skôr naopak.
Ani Pod.Biskupice či Rača nemôže za zácpy na Gagarinovej či Račianskej ul.
Po otvorení D4 do/z Petržalky bude zaťaženie ešte väčšie. Naopak ubudne zaťaženie Gagariniovej a Slovnafstskej ul. Možno vybudujú P+R parkovisko v Janíkovom dvore no bude sa využívať asi podobne ako to neoficiálne na Z.Pieskoch.
presne tak. ten obluk je slabym miestom tej trate, co sa aj ukazalo.
o prirastku obyvatelstva sa mozes informovat na miestnej matrike, o pocte aut na obvodnom urade cestnej dopravy, po novom to bude okresny urad, oddelenie dopravy, ci jak to reorganizovali.
ohanas sa statistikou bez toho, aby si korektne pouzival jej nastroje.
v sucasnosti mosty kolabuju koli doprave na lavej strane, nie z dovodov na Petrzalskej, takze toto nie je argument proti vedenie dopravy z Juzneho mesta na Dolnozemsku a Panonsku.
kazdopadne D4 je akutne potrebna a hovori to uz aj ministerstvo dopravy. mali by odlahit mestsku dopravu odhadom az o tretinu.
ak neprispeje na vyznamnejsie na dopravu, tak bude mat smolu a nevyda sa mu uzemko ani stavebko z dovodu nedostatocnej dopravnej infrastruktury.
ak zazneje otazka, kto si to dovoli investorom povedat, tak odpoviem, ze v Bratislave uz mame prvy taky pripad - UAŠ Matadorka. vdaka nej sa mimochodom Schlosserovi vytvorili podmienky aby sa stal HDI a vobec sa zacalo hovorit o HDI ako o dobornom garantovi dopravneho posudzovania. A Durkovsky bol ten primator, ktory zastavil na vyse dva mesiace obstaravanie noveho uzemneho planu, pokial sa investor v Matadorke neumravnil.
suhlasim, ze ucast statu a/alebo EU je potrebna. EU chcela a mala projekt pripraveny (TEN-T17) ale my sami sme si ho postupne zrusili. Stat sa sprava k svojmu hlavnemu mestu macossky, co len odzrkadluje celospolocensku patologickost v tomto smere.
Ak tu niekto úmyselne zavádza, ste to vy.
Schôdze vlastníkov, ktorá vás splnomocnila na podanie súdnej žaloby, sa podľa zápisnice zúčastnilo 5 vlastníkov zo 107, traja hlasovali za, dvaja sa zdržali. 3/107 = 0,028 a nejaké drobné. O tomto konkrétnom prípade hovorím, nie o sčítavaní percent za 7 rokov dozadu.
V spoločnej verejnej výzve nie je ani slovo o tom, že spoločne podporujeme súdne procesy proti mestu. Pod nič také sa nikto z Lepšej dopravy nepodpísal. Vo výzve sme požadovali
1. petržalský Central park,
2. bezkolízne cyklotrasy,
3. redukciu cestných komunikácií (t.j. Jantárovú cestu oproti projektu zúžiť a v úseku Romanova - Pajštúnska vypustiť),
4. prestupné body v križovaniach tratí (rezerva pre vybudovanie na Einsteinovej, vybudovanie v Janíkovom dvore),
5. nefinancovať z verejných zdrojov súkromné záujmy (estakáda Artmedia),
6. rešpektovanie EIA.
Na týchto šiestich bodoch sa zhodlo šesť občianskych iniciatív a združení. Na ničom inom.
Neviem, či sa ešte niekedy podpíšeme pod dokument, pod ktorým ste podpísaný vy. A to z viacerých dôvodov: Prvým je úroveň vášho vystupovania na verejnom prerokovaní návrhu zmien ÚP - takéto správanie poškodzuje spoločné záujmy a nemienime s ním byť spájaní. Druhým je vaša snaha (viditeľná z tohto vášho príspevku) interpretovať zhodu v uvedených bodoch spoločného vyhlásenia ako podporu čohokoľvek, čo robíte. No a po tretie, to, že ste si nechali na schôdzi vlastníkov odhlasovať podporu pre súdne žaloby, je síce, pokiaľ ide o uznášaniaschopnosť schôdze, v súlade so zákonom, ale v súlade s morálkou podľa môjho názoru ani náhodou.
Myslis si, ze Autoslava alebo aj cely Koruptistan ma dost peniazi aby si mohol dovolit taky drahy špás ako je tunel pod Dunajom? Este aj vo Wiedni, a rakusko je jedna z najlepsich krajin co sa tyka vystavby tunelov, sa krizovania Dunaja uskutocnuju cez mosty
Tahat tam troleje su vyhodene peniaze, skor by sa mali stavat TT v kopcovitych regionoch, teda v zapadnej casti mesta, napr. TT cez Mlynsku dolinu co by spojila DD zo zvyskom sveta, alebo TT Drotarska, aby vznikla jedna ucelena linka 41 a nie ten nezmysel 64+41, co by aj vyriesilo problem ze treba mat nejaku zbytocnu linku na TT Hrobonova...
S tou TT na linke 68 by si dost oslabil kapacitu, lebo uz teraz tam jazdia medvede v 4-minutovom takte su vzdy riadne naplnene... a ziadneho medveda s tykadlami nemame...
Tipujem, ze aj keby elektricka bola postavena na Vmax > 50-60 km/h a vsetky krizovatky mimourovnovo riesene, aj tak by si to nepovazoval za nosny system lebo by to este stale bola zla, zla elektricka...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier