Reakcia na: Marcelllooo #194507:
Ja už neverím. Ukáž mi jednu dvojkolajnú trať na svete, po ktorej by jazdili rychlovlaky (v našom prípade Bratislava - Paríž), regio vlaky (dajme tomu od Trnavy do Viedne) a akýsi mestský tram-train (napríklad Janíkov dvor - Predmestie); preferenčne časť takejto trate v akomkoľvek tunelY - najdi zrovnatelny projekt.. Či Bratislava by bola prvá, že ?
Marcelllooo
kazdopadne D4 je akutne potrebna a hovori to uz aj ministerstvo dopravy. mali by odlahit mestsku dopravu odhadom az o tretinu.
ak neprispeje na vyznamnejsie na dopravu, tak bude mat smolu a nevyda sa mu uzemko ani stavebko z dovodu nedostatocnej dopravnej infrastruktury.
ak zazneje otazka, kto si to dovoli investorom povedat, tak odpoviem, ze v Bratislave uz mame prvy taky pripad - UAŠ Matadorka. vdaka nej sa mimochodom Schlosserovi vytvorili podmienky aby sa stal HDI a vobec sa zacalo hovorit o HDI ako o dobornom garantovi dopravneho posudzovania. A Durkovsky bol ten primator, ktory zastavil na vyse dva mesiace obstaravanie noveho uzemneho planu, pokial sa investor v Matadorke neumravnil.
suhlasim, ze ucast statu a/alebo EU je potrebna. EU chcela a mala projekt pripraveny (TEN-T17) ale my sami sme si ho postupne zrusili. Stat sa sprava k svojmu hlavnemu mestu macossky, co len odzrkadluje celospolocensku patologickost v tomto smere.