uvedené čísla a priemerné rýchlosti boli agregované štatistiky z európskych miest.
Kludne sa dá uvažovať s hustotou podľa pôvodného projektu Metroprojektu z 1988, teda 8 stníc/zástavok v Petržalke. Výchádza to priemerná hustota niečo okolo 750m.
samozrejme, ze hustota je nizsia oproti elektricke - to je zakladny a elementarny rozdiel medzi nosnym a doplnkovym dopravnym systemom.
Vyberám s použitím rozumy správne a relevantné informácie a dáta.
geometrický rad? si si istý, že to vyhovuje tvojej puntičkárskej dôslednosti najmä v oblasti matematiky? si si istý, že nárast automobilov je ozaj exponenciálny?
sam si odpovedas. CMO je pomala a nie je sanca to zlepsit bez prebudovania na segregovany podzemny system, minimalne v centre a pod Dunajom, idealne aj v Petrzalke. Toto vsak z uzemneho planu ma podla sucasneho navrhu vypadnut. Platí, ze elektricka je tak pomala a tak slaba, ako je pomaly a slaby jej najslabsi a najpomalsi clanok/cast.
Ak sa ma stavat Juzne mesto, nech si vyriesia dopravu - ale nie na ukor mesta alebo sucasnych obyvatelov. Kazdopadne na tranzit im bude sluzit Panonska s Dolnozemskou, prípadne D4-nultý obchvat. Pri rieseni UAŠ Matador sme takymto praktikam odzvonili, aspon som tomu veril.
medzirocny cisty prirasto je na urovni percent, a to hovorime o celom Slovensku.
je to jednoduche, neschvalovat nove projekty, pokial nebude vyriesenia infrastruktura a investori na jej riesenie maju aj realne prispiet.
Vsak prave preto som tam chcel potiahnut S20, aby pripadnych zaujemcov odviezla na Hlavnu. ? Okrem toho, mohlo by to byt znacene ako S30 a S31, kde 30 by sla na Hl. St a S31 na Nove mesto a ludia by vedeli, kam nastupit a kam to ide Ale fakt to netreba riesit nejak viac, ako som vravel, bola to "kravina dna" odomna len tak tresnuta a bojim sa, ze sa dostaneme spat k teme Filialka a zbytocnej hadke
Aha, takze napr. cestujuci z Pezinka do Prahy si v Bratislave da tour de LBC v ramci ktorej z vlaku vystupi na Predmesti, prevezie sa elektrickou na Racko, busom na stanicu a tam s radostou nastupi na EC, ktore v pripade meskania vlaku z Pezinka veselo pocka kym cestujuci absolvuje tuto torturu. Skvele zlepsenie
Aha, takze napr. cestujuci z Pezinka do Prahy si v Bratislave da tour de LBC v ramci ktorej z vlaku vystupi na Predmesti, prevezie sa elektrickou na Racko, busom na stanicu a tam s radostou nastupi na EC, ktore v pripade meskania vlaku z Pezinka veselo pocka kym cestujuci absolvuje tuto torturu. Skvele zlepsenie
Specialna cena za informovanost patri zodpovednym pracovnikom ktori za tych 5 mesiacov pripravy X13 neboli schopni zabezpecit nahratie zastavky Suche myto do tabul a hlasicov. Naozaj skvela praca!
Vsak ako v MHD, prestupom ? (bola to len tak tresnuta kravina, ale ak by som to mal mysliet vazne, tak by sa to mohlo vyriesit jednoducho poznamkou ako je to teraz na S20, ze ktora suprava ide kam )
Segregovaný systém a priemernýh 45 km/h - pri akej hustote zastavok ? Rozhodne s neporovnatelne nižšou oproti navrhovanej elektricke. A opäť - vyberaš si bez použitia rozumu len to co sa ti hodí.
Môžeš predĺžiť ľubovolné S0 - S10000000 do Petržalky, pointa bude vždy rovnaká a to že pri súčasných pomeroch t. j. stanice Nové Mesto, ÚNS (zabité) a Petržalka by tým cestovalo minimum ľudí...
Ako som napísal nižšie, keby boli zastávky Ostredky, ďalšia v Petržalke (a boli šotosny aj Trnávka, prípadne Cintorín Vrakuňa prestup na tbus) potom sa môžme baviť že Os vlaky z traí 120 alebo 130 z jednej do Petržalky a z druhej na hlst... ale to iba čisto hypoteticky... a od Malaciek vlaky keby išli ďalej po Nové Mesto by tým ľudia ešte možno cestovali, ale dookola do Petržalky koľko to trvá (trvalo) z hlst vlakom a koľko 93? Aj keby sme počítali nejaké zápchy z Petržalky do mesta alebo na Štefánikovej...
Soto myslienka dna: Ale zas kebyze sa predlzi S20 do petrzalky (a nasledne S30/40 smer trnava z Noveho mesta [alebo S20 po Nove mesto a S30/40 do Petrzalky]) tak by na Novom meste vznikol pekny prestupny terminal (S20/S30 ci S40 [alebo ake cisla]/Regio Jet) regionalnych liniek (a je odtial aj priama linka do centra, kusok odtial linka na letisko a pri troche snahy by sa tadial mohla viest primestska doprava [a este v idealnom svete by to tam pekne zrekonstruovali ala Senec]). A aj by mozno chodilo viac ludi vlakom [este kebyze sa vybuduje nejaka zastavka v petrzalke pre vlaky] a aj -niekto- by bol spokojny, ze mu do petrzalky znova zaviedli vlak ?
Mizivá obsadenosť.
Ako vyhliadková šotojazda s M131 cez víkendy za špeciálne cestovné 3€? možno... ale ako bežná doprava veľmi ťažko... možno keď sa dobudujú ďalšie zastávky ako napr. Ostredky (a ako scifi Mladá Garda, Petržalka - Černyševského (prípadne pri EUBA)...)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
810zssk