Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Neviem či tu už bolo písané, ale víťaz tendra na Strarý most a trať na Bosákovú je Eurovia SK. (Info SME - do 6:00 ráno len pre Pianistov)
Dobrý deň,
moc som nepochopil tomu čo je tu písané. Ak som študent SŠ, mám ISIC, ale neštudujem v BA môžem si kúpiť zľavnený lístok? Ďakujem
Reakcia na: 810zssk #193152:
pr pr, az tak krasne nenadväzuje, za posledneho polroka som ho stihol 2 zo 4.
Reakcia na: t6a5iii #193182:
T3P je reko T3 bez vymeny karoserie typu VarCB3, R.PV je take jak T3P ale vratane jej vymeny, cize aj jedno aj druhe spravnym oznacenim, aj ked oficialne sa to vola T3R.PV
Reakcia na: AAA #193186:
Oficiálne prepočty ŽSR...
Nákladná doprava počas špičiek úplne zrušená- tento model bol zavedený na Regiojeťáckej trati (131).. a na to ŽSR už škrípali zubami...
Reakcia na: Valec #193156:
Máš s tou kapacitou reálne prepočty, alebo si to len myslíš? Lebo ja som si nie taký istý, žeby sa to nedalo v prípade zostavavenia GVD, v ktorom by sa v špičkových hodinách minimalizovali trasy vlakov nákladnej dopravy,
Reakcia na: david1 #193153:
Netreba zabúdať, že stanicu postavili za Močára a teda v stanici je aj priestor pre colnú a pasovú kontrolu, keďže EÚ bola vtedy pomaly sci-fi.
Reakcia na: Vladimír #193163:
Veď momentálne takto chodia a dochádzajú vlaky z/do Galanty. A tomu ešte len v hodinovom intervale! ?
Reakcia na: MatejBA #193181:
Ziaden, kde tvrdim ze v tom je nejaky rozdiel? Tu ide o to ze to je zle dopravne riesenie, oznacenie si ako prvy zacal riesit ty.
Je spravne meno pre vozidla 7704II, 7703II, 7706II, 7717II–7718II T3P/VarCB3 alebo T3R.PV? Nikde inde som si nevsimol nazvy T3P/VarCB3, len na tejto stranke. Vsade inde, vcetne Wikipedia, sa to vola R.PV
Reakcia na: 810zssk #193177:
20/120, 28/29, 32/33/133, 31/39, 91/191, 93/94 a ine. Aky je v tom rozdiel a rozdiel v tom, zeby boli tak "rozdelene" vlakove spoje?
Tender na vystavbu trate Jesenskeho - Bosakova vyhrala Eurovia SK (v konzorciu s Eurovia CS a Stavby mostu Praha).
Reakcia na: MatejBA #193176:
V smere DO Bratislavy by to teoreticky nebol až taká tragédia, ak cestuješ ďalej do toľko spomínaného centra, tak by si tam alebo tam prestúpil na patričnú MHD.

Kdežto problém by bol, ako písal Vladimír pri ceste Z BA aby si cestujúci pamätal (mal opísaný cp/ pozeral ho v mobile na nete?) že povedzme vždy :14 budú chodiť na TT vlaky z Hl.ST a :47 z Filiálky... na rozdiel od dnešku keď ide na vlak do Trnavy = ide na hlavnú stanicu-... (už to že časť vlakov poobede išla z Nového mesta robilo dosť "bordel"
Reakcia na: MatejBA #193176:
A co by to menilo na predmetnej situacii? To je ako keby si navrhol ze 95ka by raz isla na Holicsku, raz na Vysehradsku, raz na Jasovsku a raz do Jaroviec, s tym ze to je v pohode lebo ved to moze byt oznacene 95, 195, 295 a 395...
Reakcia na: Vladimír #193163:
A nenapadlo ta, zeby to bolo oznacene ako napr S40 (Hlavna Stanica) a S41 (Trnavske Myto)? Vsak to funguje v MHD 🙂
Reakcia na: Andreas.Papak #193174:
Iba vybrane IC.
Reakcia na: 810zssk #193173:
Fájne ? ale tak rýchlo jazdia len IC a R alebo všetky vlaky ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.