Reakcia na: Andreas.Papak #190411:
este pridam, je vseobecne zname ze 31, N31 a 39 su skoro stale plne, ci rano alebo vecer, ale dpb ich neposilni, radsej tam da sor takisto napriklad na 53 dal kratsie busy a posilnil busy do dediny (marianky) na ukor mesta, aujima ma ci si nieco priplatila. dalej uplne zbabrany tender, belfi vobec nema ziadnu sebakritiku, ja neviem ale toto je na odvolanie.
o reviziroch asi nemusim pisat, arogantne hovada, a poluju na cuzdincov, par cudzincov mi to osobne povedalo, ze ich oklamali.
samozejme tych revizorov posielaju len na niektore linky, napriklad viem takmer na 100 % povedat, ze v tejto linke nepojde revizor, lebo take linky su a miestni to vedia a necvakaju, ale to je chyba manazmentu dpb, ze nevie organizovat revizorov.
a nosny system tu neexistuje, elektricka je najpolamlsia forma dopravy, ked hovori tomu niekto nosny system, sak autobus ide ovela rychlejsie, a ze elektricka ma sluzit ako metro jasne... preferencia ziadna, stav kolaji vieme aky je...
Andreas.Papak
Iste, porovnávať DPB a RJSK nie je celkom objektívne, ale predsa. DPB nikdy za využívanie služieb neďakuje, reklama žiadna (veď na čo by aj pri dnešnom stave robili reklamu), napríklad, v RJSK je krátkodobo problém s rannou plnosťou vlaku (cca 100 ľudí stojí), už sa plánuje pridanie ďalšieho spoja...
Ja chápem, že DPB nemá peniaze, aj keď niekedy to tak nevyzerá.
Ale aby som len nekritizoval, treba uznať, že po zime sa umývajú zastávky DPB, aj vozidlá (minimálne zvonka)
?