Reakcia na: ZUSI #190420:
Kľudne si ich foťte, zapisujte a posielajte to kam chcete, nič tým nedosiahnete. Vaša prípadná sťažnosť bude neodpostatnená. Nikde nie je napísané, že vodič má dobiehajúcich čakať. Cestujúci sa má podľa prepravného poriadku sám starať o nástup do vozidla, to znamená že v čase otvrenia alebo uvonľenia dverí má byť na zastávke. (Samozrejme ak ide načas). A ďalej:
- Ak bola na zastávke Lúčanka linka 98 v čase 7:28, tak to bola asi najskôr tá čo mala ísť 7:24 a meškala 4 minúty (možno práve preto že vodič na zastávkach predtým čakal dobiehajúcich). Za tých pár zastávok z Jasovskej by vodič iba ťažko nabral 3 minúty náskok, keď tam je problém ísť v špičke načas...
- Tých vodičov čo čakajú kým "cestujúci" dobehne a zavrie mu až pred nosom je veľmi malé percento. Väčšina sa stará najmä a o dodržiavanie cestovného poriadku, to zn. že po tom ako všetci cestujúci čo boli na zastávke nastúpili dá signalizáciu nenastupovať a potom zavrie dvere (pokiaľ to nerobí automaticky fotobunka). Akurát novšie vozidlá odbrzdia zo zastávky až po pár sekundách a autobus sa pohne až potom, preto majú cestujúci pocit že čakal až kým dobehnú a zavrel pred nosom.
- Zvlášť v rannej špičke majú nosné petržalské linky husté intervaly (68 4 minúty!, 98 - 6 minút), aj preto vodiči nečakajú dobiehajúcich, lebo jednak ten cestujúci tými 4 (6) minútami keď pôjde ďalším spojom o nič nepríde a hlavne stačí že na dvoch križovatkách chytia červenú a na dvoch zastávkach počkajú dobiehajúceho a už majú také meškanie že ich dobehne ďalšie vozidlo tej istej linky a potom sa narúša pravidelnosť a cestovný poriadok, nehovoriac o tom že dochádza k ďalšiemu preplňovaniu prvého vozidla (druhé ide prázdne)..
- A tiež aj tí, čo sa v tom autobuse vezú, chcú byť vo svojom cieli čo najskôr, často majú vypočítané nejaké prestupy na iné, dôležitejšie linky a takým 100 cestujúcim v kĺbovom autobuse v špičke sa určite "bude páčiť" že čakajú povedzme pol minúty na jedného dobiehajúceho.-
Andreas.Papak
Iste, porovnávať DPB a RJSK nie je celkom objektívne, ale predsa. DPB nikdy za využívanie služieb neďakuje, reklama žiadna (veď na čo by aj pri dnešnom stave robili reklamu), napríklad, v RJSK je krátkodobo problém s rannou plnosťou vlaku (cca 100 ľudí stojí), už sa plánuje pridanie ďalšieho spoja...
Ja chápem, že DPB nemá peniaze, aj keď niekedy to tak nevyzerá.
Ale aby som len nekritizoval, treba uznať, že po zime sa umývajú zastávky DPB, aj vozidlá (minimálne zvonka)
?